Waar koop ik een bed voor mijn dochter??

22-10-2016 21:28 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben op zoek naar een nieuw bed voor mijn dochter van twee en ik weet dat het erg first world problem klinkt maar ik kom er niet uit. Het zou mooi zijn als het bed aan de volgende eisen voldoet:



- eenpersoonsbed (geen peuterbed)

- gemaakt van hout (en niet dat gelakte mdf, vind ik zo plastic eruit zien en lelijk. Ik zei toch first world problem...?!

- inclusief lades eronder voor extra opbergruimte

- inclusief uitvalbescherming die er later weer af kan.



Ik dacht een bed gevonden te hebben die hier aan voldeed. Zal de webshop niet noemen maar het bed heet Tim naturel voor wie wil googlen ;) Nou twijfel ik alleen erg om het daar te bestellen. De webshop heeft geen recensies en heb de laatste tijd best veel gedonder gehad met onbekendere webshops. Heb geen zin om het bed straks terug te moeten sturen.

Heb ook gekeken bij Bopita. Geeft me wat meer vertrouwen, maar is duur en ook niet echt mijn smaak.

Ikea word ik niet heel blij van hoewel het dan wel fijn is te weten wat je krijgt (kan em natuurlijk in de winkel bekijken)

Leenbakker had ik vandaag ook geen succes.



Kortom: ik weet niet waar ik het bed van mijn wensen vandaan moet halen! Ik snap zelf trouwens ook niet waarom dit zo moeilijk zou zijn, maar hoop tegelijkertijd dat het bed jaren mee kan dus wil ook niet zomaar iets kopen.



Dus mijn vraag aan jullie: hebben jullie tips bij welke winkel of webwinkel ik nog kan kijken?



Alvast bedankt voor de hulp!!
Alle reacties Link kopieren
@nephthys: kun je dat merk in NL krijgen? Als ik google kom ik alleen maar op de belgische site.



Lifetime bedden klinken ook goed, ik ga kijken! Zelfde geldt voor Woood, ken het merk wel maar had me niet zo gerealiseerd dat ze ook bedden zouden hebben...



Bedankt voor alle snelle reacties dames! Op deze manier kom ik er wel uit!




aantal mogelijkheden voor een lieftime bed
Wij hebben wel een bed van Bopita (peuterbed jonne) maar zijn hier wel tevreden over.
Bij Ikea kan je de uitvalbescherming los kopen.Was nog geen tientje volgens mij Dan kan je daarna gewoon een bed kiezen dat je leuk vindt.

Deze bedoel ik. €9,99.





Wij hebben dit bed met laden en kan uitgeschoven worden voor een loge. Daar past de beveiling in ieder geval op.

Wij hebben een kast van woood, wel een beetje goedkoop uitgevoerd waardoor ik er niet nog meubelstuk van zou kopen. Moraal: niet zomaar bestellen maar eerst even bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geloof ik een ikea bed, met lades. Via marktplaats.

Eén keer uit bed gevallen, daarna niet meer!
https://www.livengo.nl/steigerhouten-bed
Alle reacties Link kopieren
quote:Bella2000 schreef op 22 oktober 2016 @ 21:50:

@nephthys: kun je dat merk in NL krijgen? Als ik google kom ik alleen maar op de belgische site.



Lifetime bedden klinken ook goed, ik ga kijken! Zelfde geldt voor Woood, ken het merk wel maar had me niet zo gerealiseerd dat ze ook bedden zouden hebben...



Bedankt voor alle snelle reacties dames! Op deze manier kom ik er wel uit!Laredoute is een webwinkel (of oldschool met boek tien jaar geleden), beetje zoals de Wehkamp/Neckerman. Is hier in Belgie en Frankrijk heel bekend, en als ik het mij goed herinner verzenden ze ook internationaal. Maar daarvoor zal je eens op de website moeten zien.
Heb eigenlijk nog nooit een nieuw bed gekocht. Mijn oudste heeft sinds zijn tweede een hoogslaper van marktplaats die ik in de whitewash heb gezet.



De jongste heeft een grenen bed van marktplaats met een grote la er onder, afgeschuurd en donkerblauw geverfd.



Uitvalbescherming vond ik zelf niet meer nodig op die leeftijd, maar je kunt ze idd gewoon los kopen.
Kun je niet een bed laten maken wat aan al je eisen voldoet als je er niet uit komt?
Al gekeken bij Kidsroom?

Daar hebben wij een bed gekocht. Leuk assortiment van verschillende merken.
Alle reacties Link kopieren
Flexa!
,..
Alle reacties Link kopieren
Mijn ene dochter ligt in een Flexa bed (halfhoogslaper), blank gelakt hout. De andere in een bed van de blankhoutenmeubelmarkt in Alkmaar. Die kan je zelf aflakken in de gewenste kleur (of doorzichtige lak). Beiden bevallen goed. Goedkoop is het niet (ongeveer 500 euro, inclusief matras enzo) maar gaan wel mee tot ze het huis uitgaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier een handige man die mijn perfecte idee van een bed heeft gemaakt . Heb je die niet in huis?

En voor de uitvalbeveiliging had ik hier de eerste maanden een vloerkleed ervoor liggen met wat kussentjes. Na een paar keer vallen weten ze wel dat het niet kan.
Alle reacties Link kopieren
Vergeet marktplaats niet.
Alle reacties Link kopieren
Ff wat een moeilijk verhaal: google gewoon uitgebreid op de naam van het bed en dan ontdek je vanzelf welke bedrijven het bed nog meer leveren
Alle reacties Link kopieren
http://www.otto.nl/produc ... d+hout&itemId=10041475692
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze: http://www.leenbakker.nl/slapen/bedden/bedstee-juul-wit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goede ervaringen met houtenbed.nl, daar zijn allerlei verschillende houten bedden (goh) te koop, met en zonder lades, met en zonder uitvalbescherming en verschillende maten. Heb er zelf een bed van en erg tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
http://www.kinderbed.biz/kinderbedden/p-1a/KBTW.html



Voldoet aan al je eisen!
Alle reacties Link kopieren
Overigens hebben wij een peuterbed besteld bij de webwinkel waar je dat 'Tim' bed zag.

Is prima gegaan!

Goed geleverd & prima kwaliteit! Was ongeveer 1 jaar geleden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven