Gezondheid alle pijlers

Lange cyclus

22-10-2016 19:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond iedereen



Ik ben nieuw hier op het forum. Heb al wel een vraag aan alle dames.



Ik zit op dit moment op dag 50 van mijn cyclus. Vorige maanden zat het rond de 33 a 35. Ik ben totaal niet bezig om zwanger te worden. Ben zelfs gesteriliseerd. Wanneer moet ik mij zorgen gaan maken en eventueel richting de huisarts? Ben trouwens 30jaar en al zo'n 5jaar niet meer aan de pil oid
Alle reacties Link kopieren
Heeft het niet te maken met je sterilisatie? Ik heb er geen verstand van hoor dus misschien zeg ik iets geks.
.
Alle reacties Link kopieren
Nop, sterilisatie heeft geen effect op je menstruatie. Was dat maar zo haha. Dan was ik van die maandelijkse ellende af geweest :P



Sterilisatie is overigens nu ruim 4jaar geleden gedaan
Alle reacties Link kopieren
Sterilisatie is niet 100% betrouwbaar, dus er is een piep- piepklein kansje dat je zwanger bent. Verder kan iedereen wel eens een keertje overslaan. Geen probleem.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Alle reacties Link kopieren
Oke. Ik zou het nog even aankijken en als je volgende maand nog niet ongesteld bent de huisarts bellen denk ik.

Ik heb zelf vroeger ook wel eens een cyclus gehad waarbij ik een maand niet ongesteld werd of in ieder geval veel later. Kan door van alles komen, stress, wat dan ook.

Waarschijnlijk als je nu de huisarts belt zal hij ook zeggen wacht het maar even af, dat is mijn ervaring tenminste.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:fayanna schreef op 22 oktober 2016 @ 20:23:

Sterilisatie is niet 100% betrouwbaar, dus er is een piep- piepklein kansje dat je zwanger bent. Verder kan iedereen wel eens een keertje overslaan. Geen probleem.



Laten we hopen van niet :P

Heb verder ook totaal geen symptomen ofzo dus maak me daar totaal geen zorgen om eigenlijk. Manlief zit hem wel te flippen