Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tips BE. Klinkt als een heftige situatie van je tante. Ook hier moet echter de gifbeker helemaal leeg tot de laatste druppel.



Heb niet de hele tijd geslapen, Thee. En lekker nieuwe speklapjes, geniet ervan.



Klinkt als een fijn weekend Garda.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat nu overigens wel met vriend, het is alleen de vraag voor hoelang en wanneer de pijn weer terug komt. De grote vraag is echter wanneer het eindelijk voorgoed voorbij is. Maar ja die gifbeker he...



Net samen NWA geluisterd en vriend heeft een jeugdsentiment-liedje voor mij op mijn telefoon gezet: Skee-Lo met I Wish.
BL, Je slaapt ook niet lekker? Dan is het wel heel lastig om iets positiefs te zien... Misschien maandag toch nog even naar de huisarts? Pijnstillers en misschien iets om beter te slapen? En je kunt nog altijd een tas boodschappen van me krijgen he!



Jippie thee, nog meer speklapje! En taaitaai...



Ik heb hier een kopje clipper-thee, die met de rozen op het doosje.



Straks eet ik brood met een kliekje vlees en salade. Salade maar ik meteen voor 2 dagen, dan heb ik morgen ook meteen groente. En morgen heb ik mihoen met gebakken ei en dus salade.
Alle reacties Link kopieren
Recepten zijn aangevraagd BE en superlief je aanbod

We hebben een nieuwe berekening gemaakt en het zou moeten lukken als we geen gekke bokkensprongen maken. Dat doen we dan dus ook niet.



Wasmachine staat inmiddels ook weer aan, we wassen nu al een geruime tijd met spullen van de Lidl en dat bevalt heel goed. Overige verzorgingsproducten gelukkig ook ruim op voorraad in huis.



Net nog even naar de Action gelopen voor snoepjes voor de kat en afwasmiddel.



Klinkt lekker je avondeten.
Alle reacties Link kopieren
Eet je de mihoen dan vegetarisch?



hier nu bouillon
Eet smakelijk allemaal!



Hier is het avondeten bijna klaar; we eten rode kool met appeltjes, aardappels en suddervlees.

En voor mij rode wijn erbij.
Alle reacties Link kopieren
Jij ook smakelijk eten Dare, het klinkt heerlijk.
't Was ook echt heerlijk



Nu nog aan nagenieten met een glas wijn (zelfde als bij het eten, niet dat ik zoveel drink ofzo).
De mihoen bevat wat vlees, niet veel. Voor de rest dus vega, ja.



Ik ben redelijk gewend aan weinig vlees, en eet regelmatig vega, of gewoon 'minder vlees dan gemiddeld'.



Ik had nog een Ben en Jerry's als toetje, cookie dough. En straks ga ik lekker Brigitte Kaandorp kijken.
Alle reacties Link kopieren
B&J



Ik vind Brigitte Kaandorp beetje tegenvallen vanavond. De laatste show die ik zag met o.a. 'het ANWB-echtpaar' (weet niet of je weet wat ik bedoel) vond ik wel erg leuk.



Eerst maar thee zetten en kijken of en zo ja wat ik er bij zal nemen.



Daremanda, heeft je nick een bepaalde betekenis?
Ja, ANWB-echtpaar! Dat was leuk. Weinig nieuws vanavond helaas.



Hier een rooibos mango chai.
Alle reacties Link kopieren
het is kersenthee geworden met chocolate chip koekjes maar ze eten onhandig want de onderkant is ook chocolade
Nee hoor, kwam gewoon uit mijn toetsenbord



Ik drink nog een wijntje, mag laatste zaterdagavond van de vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Thee, nee ik eet nog niet normaal, heel vol gevoel en steeds misselijk dus ook geen trek.Probeer wel fruit te eten, mandarijnen, druiven, banaan en kiwi gaan goed.

De schuimpjes van de lidl zijn keihard, geen aanrader.



Blue, ik heb ook lang last gehad van een verstandkies, de eerste gaf geen probleem, paar maanden kater de 2e, daar heb ik echt wel 3 weken pijn aan gehad, was normaal zeiden ze.Vond ik van niet hoor maar je doet er zo weinig aan he.



Daremanda, jouw avondeten klinkt ook heerlijk!



Blueeyes, ik wacht op Philip Geubels, Brigitte Kaandorp neem ik op, jongste wilde wat zien.



Kinderen eten stokbrood met gerookte zalm, makreel, paling of een gekookt eitje
Alle reacties Link kopieren
Ah wat een lekkere hapjes heb jij staan coetje.



Mijn frituurtje is aan het opwarmen, zin in iets hartigs.
Alle reacties Link kopieren
Dat was lekker: bamikroket en een beetje minifriet, pindasaus en mayo.
Coetje: wat fijn dat je vriend weer naar huis mocht. Hoe begrijpelijk ook, jammer dat jullie vakantie niet door kan gaan. Want ik had jullie zo graag wat rust en ontspanning gegund. Ik hoop nu vooral dat de afspraak morgen goed zal verlopen en dat de antibiotica aanslaat. Veel sterkte gewenst



BL: veel sterkte voor je vriend. Hoop dat de pijn snel afneemt



Thee: fijn dat je wat sintlekkers hebt kunnen eten



Ik heb ontbeten met boterham Serranoham en glas sinaasappelsap
Alle reacties Link kopieren
O nee Coetje dat was niet wat ik wilde horen

Wat naar dat jij er ook zoveel last van hebt gehad. Hoe is het nu met vriend? En vooral ook: hoe voel jij je nu? Hier ook Philippe Geubels gekeken, hij is echt leuk. Jullie hapjes klinken lekker en die van jou ook Thee.



Dank je voor de sterktewensen voor vriend TV!



Hier gedoucht, aangekleed en opgemaakt en zit nu aan een lekker wam kopje sterke thee. Straks schoon flanel op het bed leggen.



Het is hier lekker grijs, grauw, mistig en herfstig
Alle reacties Link kopieren
dubbele post
Hier een bakkie koffie door vriend gezet. De lucht hier is blauw en zon schijnt
Hier schijnt de zon maar is het koud. Prima voor mij!



Thee, jij kon leven met zonnig maar koud, toch?



Nu een beschuitje met suiker, een glas sap en een kop kruidenthee
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo lees dat bij jullie de zon schijnt bof ik toch wel heel erg met de gezellige grijze mist! Het bed is verschoond, wasmachine met afgehaald beddengoed draait en er is gestofzuigd. En telefoon laadt op. Straks lekker op tv voetbal kijken, de klassieker. Vanavond weer soep met broodjes, romige tomatensoep heb er wel zin in. En dan vanavond Wegmisbruikers en Undercover in NL kijken.
Alle reacties Link kopieren
Klopt BE, koud maar zonnig kan ik goed hebben. Heb ook de hele afgelopen week ook al geluk gehad daarmee m.u.v. dinsdag jl. Elke dag buiten geweest en er was best veel zon en gelukkig bijna geen wind want dat maakt de gevoelstemperatuur gelijk kouder.

En de was kon heerlijk buiten drogen, zo nog maar 1 wassen en buiten ophangen.



Blue, dit is dan mooi weer. Fijn voor jou en fijn voor mij



Net 1 beschuit met Ardenner worst op en 2 met vruchtenhagel en glas lady grey en aan het bedenken wat ik vanavond zal eten en wat ik daarvoor uit de vriezer moet halen. Na 3 dagen speklappen en zuurkool maar weer even wat anders
Ik heb een kop herfststorm-thee. En ik zit lekker te kleuren.
Alle reacties Link kopieren
2 mandarijntjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven