Werk & Studie alle pijlers

Meelopen na eerste sollicitatie gesprek

21-10-2016 15:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week heb ik gesolliciteerd op een functie die ik echt super leuk vind en die ook echt bij mij past. Gelukkig ook een heel leuk gesprek gehad en ik mag door voor de volgende ronde, met nog 1 kandidaat. Dat betekent dat ik een dagdeel mee ga lopen op de werkvloer. Er is geen specifiek iets waar ik perse aan moet voldoen op die dag. Gewoon mezelf zijn en leuk contact hebben met de kinderen die er zijn. Ik heb er heel veel zin in en ik hoop écht dat ik die baan krijg! Dat zou echt geweldig zijn.

Ik ben er de hele dag al over aan het nadenken.. Iemand ervaringen/tips/opmerkingen/ ?
Geniet er van!



Nee, serieus, dat is mijn tip
Alle reacties Link kopieren
Leuk, veel plezier! Wat voor functie is het?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!



Zelf heb ik ook een keer moeten mee lopen, om te kijken of het klikte. Met heel 't team was ik gewoon lekker sociaal bezig en ik deed uiteraard mijn best. Ook lette ik goed op bij bepaalde uitleg en toonde mijn interesse.

Omdat ik zo relaxt mogelijk bleef, klikte het goed met iedereen en kwamen er leuke gesprekken.

Een dag later hoorde ik dat ik 'm was geworden



Dus mijn tip is: toon je (oprechte) interesse in het werk en verder: blijf lekker relaxed! Dan maak je sneller een 'klik' met iedereen, dan dat je over the top nerveus bent. Ik wens je heel veel succes
say what?
Alle reacties Link kopieren
Succes.

Ik zou bedenken wat je wilt weten over de werkzaamheden en die vragen stellen gedurende de dag.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om de functie sociotherapeut, bij een dagbehandeling voor kinderen met een psychiatrische stoornis.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel vragen opgeschreven inderdaad..
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 21 oktober 2016 @ 15:28:

Leuk, veel plezier! Wat voor functie is het?



Sociotherapeut op een dagbehandeling

Voor kinderen met een psychiatrische stoornis
Alle reacties Link kopieren
Nog meer ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Wat kan ik van de dag verwachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven