Fijn dekentje, besta je nog?

22-10-2016 20:19 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een heel fijn dekentje voor op de bank, maar helaas is die gesneuveld na de verhuizing :( Nu het kouder wordt wil ik weer zo'n fijn dekentje, maar help! Ik kan hem niet meer vinden in de winkel. Wie kan me helpen zoeken?

Het gaat om een dekbed-achtig dekentje. Dik, gevuld met (synthetische) 'wol', ongeveer 150x200 en lekker zacht. Ik had hem in het turkoise en hij kwam van Blokker. In de winkel en online helaas onvindbaar. Kleur maakt me niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ontopic. Zijn dekens van of tenminste met natuurlijke materialen niet het warmst? Dat lichte synthetische gedoe is niks.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 22 oktober 2016 @ 23:21:

[...]





Hebben de verwarmingen wel genoeg capaciteit voor de ruime? En doe je voldoende verwarmingen aan?

Woningbouwhuizen zijn doorgaans toch niet al te oud en hebben - althans in mijn stad - bijna allemaal dubbel glas. Nieuwe buren vertelden me eens dat ze het huis niet warm kregen maar het bleek dat ze alleen een verwarming in de woonkamer aanhadden. Ja, dat schiet dan niet op.Ja, de verwarming heeft genoeg capaciteit en staat voldoende open in de ruimtes. Probleem is dat de meeste warmte door diezelfde spouw weer naar buiten vervliegt. Veel kou komt door de vloer heen naar binnen, maar die is niet te isoleren op een manier waardoor het voor de woningbouw nog rendabel is. Dubbel glas hebben we gelukkig wel, maar in de zomer hebben we hetzelfde probleem, alleen dan met warmte dus het is niet alleen de kou. De woning is van halverwege de jaren 50 en niet al te best onderhouden in het verleden.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dit gaat inderdaad best off topic ja. Sorry TO!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
quote:Voor de rest kan dat fijne blauwe dekentje (en postbodeSiemen al helemaal!) me gestolen worden.



Hey! Wat zeg je me nou!



Dankjewel voor alle input, maar hét dekentje staat er nog niet bij. Het is juist een lekker dik, licht, pofferig dekentje. Geen fleece, geen wol, heb ik allemaal al gehad. Die van de Action klinkt nog veelbelovend, daar ga ik snel eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga fijn dat nepperige bontje halen van de Lidl, die is lekker lang.
https://s.s-bol.com/imgba ... /4/2/9200000064962408.jpg



Ik heb zoiets in een andere kleur. Heerlijk warm!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven