Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst







Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).





Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
Alle reacties Link kopieren
.
stonehenge wijzigde dit bericht op 23-10-2016 02:54
Reden: Dubbel
% gewijzigd
bananen groeien niet alleen
gisteren stranger things afl 8 gezien, en men, wat eng zeg af en toe!
Alle reacties Link kopieren
quote:stonehenge schreef op 23 oktober 2016 @ 02:53:

Net docter Foster in 1 keer gekeken ( korte serie) . Spannend, vooral de laatste aflevering. Echt de moeite waard



Ik was rond 02:00 klaar met Doctor Foster.

Na aflevering 1 wist ik het nog niet zo goed, maar elke aflevering wordt beter vind ik. Echt een goede serie! Dikke aanrader. Leuk dat er een seizoen 2 komt, maar ik vraag me af of dat net zo goed zal zijn. Ik ga wel kijken.
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Treurniet12 schreef op 22 oktober 2016 @ 22:12:

Is Homeland een aanrader?

Ik ben van het genre broadchurch, the fall, the following, happy valley etc.



Dan zou ik zeker Doctor Foster kijken

Ik vond Homeland de eerste seizoenen nog wel leuk. Daarna duurde het me te lang en toen ben ik afgehaakt.
Het Viva forum is papaja.
Nou inderdaad, op dit moment kijk ik het laatste seizoen Homeland, het is dat ik het wel af wil kijken en dus wil weten hoe het afloopt, maar ik ben haar huilhoofd echt zat die trilkin geloof ik nu wel, en eigenlijk ook behoorlijk ongeloofwaardig, om nog maar te zwijgen over de opnames in Amsterdam, wat echt Amsterdam niet was, vond ik zo teleurstellend.



Mocht je Homeland nog niet gezien hebben, dan zijn de eerste twee seizoenen wel de moeite waard en dat is nog best een hoop uren kijkplezier.
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 oktober 2016 @ 09:51:

[...]





Dan zou ik zeker Doctor Foster kijken

Ik vond Homeland de eerste seizoenen nog wel leuk. Daarna duurde het me te lang en toen ben ik afgehaakt.

Oeps, te laat gelezen haha. Zit inmiddels bij aflevering 3 van Homeland. Tot nu toe leuk inderdaad.



Doctor foster komt op de lijst.
Alle reacties Link kopieren
De film Philomena vind ik een aanrader. Prachtig gespeeld, schrijnend en pfhh, ik hield het niet droog.
Is The Mentalist leuk?
quote:EHR schreef op 24 oktober 2016 @ 18:59:

Is The Mentalist leuk?ja, I love it, alle seizoenen gezien.
Ik vind het dodelijk saai.

Maar als je van CSI, NCIS, Hawaii 5-O achtige toestanden houdt, dan zal je het leuk vinden. Het is allemaal hetzelfde.
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 19:11:

Ik vind het dodelijk saai.

Maar als je van CSI, NCIS, Hawaii 5-O achtige toestanden houdt, dan zal je het leuk vinden. Het is allemaal hetzelfde.Oh dan smul ik er waarschijnlijk van. Ga gelijk kijken. Alternatief is laatste seizoen Homeland, naar heb geen zin in Carrie nu.
quote:gizzmo-returns schreef op 24 oktober 2016 @ 19:09:

[...]





ja, I love it, alle seizoenen gezien.Ik ga kijken!!
Nou top, veel plezier! (carrie komt ook mijn strot uit haha, heb het lang geleden al opgegeven)
Hmm hier net met vriend aan Homeland begonnen. De eerste 2 afleveringen gezien en vind het wel wat hebben. Wat jaer dat het blijkbaar minder gaat zijn na een paar seizoenen
quote:criminalmind schreef op 24 oktober 2016 @ 20:05:

Hmm hier net met vriend aan Homeland begonnen. De eerste 2 afleveringen gezien en vind het wel wat hebben. Wat jaer dat het blijkbaar minder gaat zijn na een paar seizoenen Vind ik niet hoor! Ik wacht met smart op het nieuwe seizoen.
quote:criminalmind schreef op 24 oktober 2016 @ 20:05:

Hmm hier net met vriend aan Homeland begonnen. De eerste 2 afleveringen gezien en vind het wel wat hebben. Wat jaer dat het blijkbaar minder gaat zijn na een paar seizoenen



Nou, dat is natuurlijk heel persoonlijk, geen feit.

Ik heb het al nooit fantastisch gevonden, als er dan een overheersende irritatie richting een karakter bij komt houdt het snel op.
Alle reacties Link kopieren
Black mirror seizoen 3 staat er nu op!
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 19:11:

Ik vind het dodelijk saai.

Maar als je van CSI, NCIS, Hawaii 5-O achtige toestanden houdt, dan zal je het leuk vinden. Het is allemaal hetzelfde.Ik heb nu twee afleveringen gezien - en ga wel doorkijken, want vind het ontspannen vermaak - en ik snap wat je bedoelt. Meer van hetzelfde. Geen hoogstaande verhaallijnen.
quote:Dragisa schreef op 24 oktober 2016 @ 23:02:

[...]





Nou, dat is natuurlijk heel persoonlijk, geen feit.

Ik heb het al nooit fantastisch gevonden, als er dan een overheersende irritatie richting een karakter bij komt houdt het snel op.



Ja ik snap dat dat een mening is en geen feit. Ik ga nu ook niet stoppen met het kijken van Homeland, dat doe ik pas als ik het zelf niet meer leuk vind

Maar als ik meerdere mensen hoor dat Carrie zo vervelend wordt of er na een paar seizoenen wel klaar mee zijn dan denk ik toch hmm jammer, en ik ben benieuwd of ik dat ook ga krijgen.



Helaas alle 4 afleveringen van Hinterland het 1e seizoen nu gezien. Hopelijk komt het 2e seizoen ook nog een keer op Netflix. En ik zit nog midden in Grand Hotel. Fijn hoor, dat Netflix.
quote:EHR schreef op 25 oktober 2016 @ 05:45:

[...]





Ik heb nu twee afleveringen gezien - en ga wel doorkijken, want vind het ontspannen vermaak - en ik snap wat je bedoelt. Meer van hetzelfde. Geen hoogstaande verhaallijnen.Het Red John verhaal brengt we wat spannende afleveringen met zich mee maar die zijn wel meer verspreid. Vind het een lekkere serie om weg te kijken.
The affaire en Dr foster gezien en ik vond beide super goed en leuk! Ik zit maar te kijken wanneer van beide seizoen 2 uit komen. Verder vind ik vooral horror leuk om te kijken. En thrillers met goede complotten. Sinds ik Netflix heb, heb ik de gewone tv goodbye gezegd. Dus ik heb allen uitzending gemist en Netflix. Zo fijn geen reclames meer en films niet kunnen afzien omdat ik na reclame 1000 zo gaar als een klontje ben. Ik wil nu beginnen aan the goodgirl iemand die al gezien? Het zijn wel meteen 4 seizoen achter elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond The Affair erg leuk! Weer eens wat anders qua genre. Ben benieuwd naar seizoen 2.



Homeland seizoen 5 vond ik weer erg leuk, al heeft Carrie idd wel een hysterische jankkop.



Kijk nu voor de tweede keer The Fall, vind ik zo'n goede serie. En ik Paul Spector.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou ook best onze gewone tv willen opzeggen, kijk idd alleen Netflix en uitzending gemist oid. Maar denk dat vriend dan niet blij is.
Ik heb Ziggo en internet en tv samen is net zo duur als alleen internet. Kan het niet eens meer afsluiten daar alleen internet.



We hebben al gekeken naar goedkoper internet maar willen wel meer dan 30/40 Mbit hebben ivm werken vanuit huis en grootverbruikers. We hebben zelf al geprobeerd of genoeg was en dat was het niet. Balen.



Dan zit je meteen 100 of meer en niet goedkoper dan we nu zitten.

Maar zodra er glasvezel is bij ons of er een provider komt die 65/70/75/80 Mbit aanbied dan gaat de tv eruit.

Netflix en NL ZIET is dan meer dan genoeg.



Ik zit nu die Don't trust the B in app. Vind wel grappig.
quote:criminalmind schreef op 25 oktober 2016 @ 08:48:

[...]

Het Red John verhaal brengt we wat spannende afleveringen met zich mee maar die zijn wel meer verspreid. Vind het een lekkere serie om weg te kijken.Ik ben nu al - na twee afleveringen - geneigd om te gaan uitzoeken (op internet) wie dat is. Ik hou voor mezelf heel erg van spoileren (dat ik weet wat er gaat gebeuren). Maar eigenlijk wil ik me ook een keer laten verrassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven