Wakker.. Wakkerder.. Wakkerst(?)

15-06-2016 03:14 1555 berichten
Wie is er ook nog wakker en verveelt zich (ook?)



Na 3 uur plafond staren maar weer m'n bed uitgegaan

Zijn er nog meer wakkeren? In voor leuke/flauwe/gezellige/zinloze/whatever kletspraat?
Pfoe een week dat redden wij nooit. 2 tot 4x wel.
Ik lig naast iemand die teveel gedronken heeft. Ik kwam ook later thuis. En ik mag niet uitgaan van hem vanwege m'n gezondheid.
@zombiequeen: via je vk kan je een drankje krijgen tegen maagzuur (ben de naam ff kwijt) meestal is de vk er niet scheutig mee. Mijn "2e moeder" werkte toentertijd in het Z-H en had het voor me geregeld. Werkte als een trein! Beter dan de rennies haha
quote:Iertje94 schreef op 09 oktober 2016 @ 03:02:

Pfoe een week dat redden wij nooit. 2 tot 4x wel.Nou helaas is het bij ons vaak maar 1x per week vriend maakt dagen van 12 uur. (5 uur op, vaak 8-19 uur pas thuis). Slaapt dan ook liever thuis helaas omdat hij bij mij slecht(er) slaapt. En is 22-22.30 gesloopt. Dus hij heeft vaak alleen in het weekend fut . Niet handig als je net die ene dag woorden krijgt
quote:Iertje94 schreef op 09 oktober 2016 @ 03:06:

Ik lig naast iemand die teveel gedronken heeft. Ik kwam ook later thuis. En ik mag niet uitgaan van hem vanwege m'n gezondheid.Hoezo mag je niet uitgaan van hem dan? En gaat hij dan wel alleen?
Dubbel
Omdat mijn gezondheid samen met drank ervoor zorgt dat ik bijna niks meer kan zien. En hij is bang dat het blijvend is. Hij was met een paar vrienden naar een bierfeest. Ik moest werken en daarna nog aan de studie gezeten.
quote:Iertje94 schreef op 09 oktober 2016 @ 03:12:

Omdat mijn gezondheid samen met drank ervoor zorgt dat ik bijna niks meer kan zien. En hij is bang dat het blijvend is. Hij was met een paar vrienden naar een bierfeest. Ik moest werken en daarna nog aan de studie gezeten.Oh ok. Maar is zijn angst ook gegrond?
En had je ook gedronken of alleen gewerkt/gestudeerd?
???
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nu al dat ik vannacht wakker ben, want ik ga het debat kijken.

Dus ik meld me vast in advance in dit topic
quote:Tjuptjup schreef op 09 oktober 2016 @ 02:51:

[...]





Ooihhhh zoooo herkenbaar!!! Wat voel je je eenzaam dan he als je et gevoel hebt dat iedereen slaapt behalve jij . Daarom heb ik ooit dit topic gestart



Vreselijk. Ik slaap nog steeds ruk maar goed, we zijn bijna over, puf puf.



Welk debat, pinda-kaas, toch niet Trump-Hilary? Kunnen ze echt geen andere kandidaat meer inbrengen. Wat een sufferds, dat ze nu pas zien wat voor man hij is.



Sterkte aan de zwangeren! Wat een gemene foetussen eigenlijk met dat geschop. Nou ja wie weet zitten er voetbaltalentjes bij.
Haha Pinda-Kaas



Ik hoop me hier vanavond laat niet te melden . Ik ga heel vroeg m'n bed in iig. Heb het al de hele tijd koud en ben moe. Dus hopelijk val ik snel in slaap vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat ik vandaag lekker vroeg mijn mandje in ga en kan slapen. Vanmorgen vroeg opgestaan toen kind wakker was, tijdens haar ochtendslaapje ben ik ook nog teruggegaan en man heeft dochter daarna beziggehouden. Half 2 kwamen ze me wekken voor een ontbijtje lunch. Was wel even lekker zeg.
Dat klinkt idd lekker Gate! Ik hoop ook dat je lekker kan slapen.
Over drie uur staat de verhuiswagen voor de deur en ik lig natuurlijk weer wakker. Nou ja, ik ben toch vrij slap, het meeste sjouwwerk doen de mannen. Alleen kon mijn vriend laatst niet meer opstaan toen hij gebukt stond, oeps. Hoop dat zijn rug het nog een dagje houdt! Na vier dagen verven en de vloer leggen. Nou ja, ik ga hem wel aanmoedigen. En 112 bellen als zijn rug het begeeft.
Ach laat ik het er hier maar uitgooien, misschien helpt het. Niet vergeten! Meterstanden opschrijven, inschrijven nieuwe gemeente, Wi-Fi apparaat meenemen. Appeltaart bakken voor de nieuwe buren. Ik ga het ook maar eens wat landelijker aanpakken deze keer.
Hoe is de verhuizing gegaan Ameliaaa? Alles over en de dozen uitgepakt? En staat je man nog rechtop?



Ik heb vandaag de 1e schooldag gehad van m'n nieuwe opleiding. Intensief maar zooo leuk!! En nu ben ik kapot dus ik zal ongetwijfeld slapen als een roos vannacht
Weer te grieperig om fatsoenlijk te slapen
Alle reacties Link kopieren
Hier een huilende piepende dochter, al vanaf kwart over twee. Ben er al tien keer uit geweest. Speentje, nog een speentje, schone luier, wiegen troosten. Pffff.
Iemand nog wakker??
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik!
Hoe komt het dat je nog wakker bent Mepi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tjuptjup schreef op 23 oktober 2016 @ 04:06:

Hoe komt het dat je nog wakker bent Mepi?



Mijn hoofd zit nogal vol. Ik heb een vrij drukke week gehad. Ik ben over van alles aan het nadenken.

En waarom ben jij nog wakker?
Oh das minder . Wel heel herkenbaar helaas....



Tja mss makkelijk als je mijn topic op de relatie pijler even leest. Scheelt me een hoop typen waarom ik nog wakker ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven