Lijf & Lijn alle pijlers

Afvalgroepje via Whatsapp

15-10-2016 20:31 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik probeer wat kilo's kwijt te raken en ik merk dat ik behoefte heb aan wat support. Het lijkt me prettig om een whatsapp groepje te starten. Wie wil er meedoen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde TO de gelegenheid geven zelf reageren op het idee om via Kik iets op te starten want ik wil niet haar topic/idee wegkapen, maar ze is niet meer terug gekomen.



Mocht er iemand aan een afvalgroepje willen deelnemen via Kik (zodat we geen telefoon nummers hoeven uit te wisselen) dan wil ik best iets opzetten. Mijn idee zou zijn: elkaar motiveren, recepten uitwisselen, misschien eens een challenge aangaan (stappentellen in een weekend bijv) en weegmomenten? Ik roep maar wat dingen. :-)



-- Kik werkt trouwens hetzelfde als whatsapp, je hoeft het alleen te downloaden en een gebruikersnaam aan te maken waarop je te vinden bent voor andere gebruikers. --
Alle reacties Link kopieren
quote:Oph schreef op 16 oktober 2016 @ 18:10:

Wil ook wel graag meedoen.

Liefst via whatsapp gezien ik weinig zin heb kik te moeten downloaden. Krijg nu al voortdurend de melding dat ik te weinig opslagruimte heb :( En verwacht hier geen stalkers of iemand die met de verrekijker in de bosjes gaat liggen loeren of ik wel met mijn grijpgrage jatten van die doritos af blijf...



Behalve misschien als je er in de groep specifiek om vraagt. Ik heb mijn nr doorgegeven aan lentezon, hoop jullie en jullie motivatie snel tegen te komen op mijn telefoon.



Edamame, mijn telefoon gaat kik niet trekken. En what'sapp staat er wel al op.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik niet meer gereageerd heb. We hebben inmiddels een leuk whatsapp groepje met 8 dames. Wat ons betreft is er nog plek voor twee.

Het is een vrijblijvend groepje om elkaar te motiveren en te steunen. Mochten er nog mensen mee willen doen, stuur mij een PB, dan voeg ik je toe.
Je hebt een pb!
Edamame, als jij dan een kik topic opent, komen er misschien meer mensen op af. Ik heb in ieder geval wel interesse
Volgens mij is de Whatsapp groep vol, maar ik wil wel meedoen met kik als dat nog doorgaat? Moet ik het nog wel even installeren...
Alle reacties Link kopieren
quote:pitahaya schreef op 18 oktober 2016 @ 13:05:

Edamame, als jij dan een kik topic opent, komen er misschien meer mensen op af. Ik heb in ieder geval wel interesse quote:Barbje79 schreef op 18 oktober 2016 @ 13:22:

Volgens mij is de Whatsapp groep vol, maar ik wil wel meedoen met kik als dat nog doorgaat? Moet ik het nog wel even installeren...Afvalgroepje via Kik!
Ik zou ook graag meedoen! Het liefst via wa dus als er nog plek is dan hoor ik het graag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven