Seksrel bij Transavia

11-10-2016 13:30 126 berichten
Een stewardess van Transavia heeft een kort geding aangespannen tegen haar man die details over haar vermeende seksescapades met piloten naar buiten wil brengen. De vrouw wordt gesteund door de luchtvaartmaatschappij.



Een woordvoerder van de maatschappij bevestigt tegen RTL Nieuws dat er eind deze maand een kort geding is. De Telegraaf heeft documenten ingezien waarin de seksrel wordt beschreven.



De vrouwelijke purser zou avontuurtjes met collega’s hebben gehad, in hotels, personeelsruimtes en zelfs in de cockpit. Ze hield dit allemaal bij in een dagboek. De man van de stewardess ontdekte het dagboek en dreigt nu alles openbaar te maken.



Getrouwde piloten

De vrouw, moeder van vier kinderen, wil dit tegenhouden en wordt hierin gesteund door Transavia, dat verdere reputatieschade wil voorkomen. In het dagboek worden ook de namen van getrouwde piloten genoemd. De bedrogen echtgenoot zou deze collega’s ook al mails met onthullingen hebben gestuurd.



Volgens De Telegraaf is de rel al maanden het gesprek van de dag onder het personeel, dat volgens de krant niet mag praten.





Geen gevaar

Transavia zegt dat de passagiers niet in gevaar zijn geweest en dat er is 'gesproken met de betrokkenen'. Het bedrijf wil niet zeggen of zij intern bestraft worden.



De Inspectie Leefomgeving en Transport is 'al voor de zomer' op de hoogte gebracht door Transavia. Volgens de dienst is het een privékwestie en was er 'geen aanleiding' om te onderzoeken of de veiligheid inderdaad niet in het geding is geweest.



Bron: RTL nieuws



Dit artikel heeft mijn interesse gewekt. Wat vinden jullie hiervan?



Ik vind (ex)man echt een sneuneus dat hij het zo groots aanpakt door de publiciteit te willen zoeken. Duidelijk iemand die zijn ego belangrijker vindt dan zijn kinderen.



Ik vind de stewardess een sloerie. En ben ook heel benieuwd waarom zij zo'n poch schriftje voor zichzelf bijhoudt waarin ze streepjes zet iedere keer als ze weer een getrouwde vent heeft geneukt. Leuk om terug te lezen als je later oud en grijs bent?



Wat Transavia betreft, waarom bemoeien ze zich precies met deze kwestie? Het is mij niet helemaal duidelijk. Nu lijkt het net alsof ze vreemdgangers in bescherming nemen. En persoonlijk vind ik dat een beetje vreemd. Hele families vervoeren ze, maar met familiewaarden hebben ze blijkbaar niet veel op. Ze willen reputatieschade voorkomen. Alsjeblieft zeg. Alsof het niet algemeen bekend is dat het er nog al gezellig aan toe kan gaan tijdens verre reisjes tussen stewardessen en piloten of het nu bij KLM, Lufthansa of Transavia is. Net zo cliché als de baas en zijn secretaresse.
quote:Superhuisvrouw schreef op 12 oktober 2016 @ 19:35:

Het zal je moeder maar zijn. En dan brengt je vader ook nog eens alles naar buiten puur om wraak.Het probleem in deze scenario is niet dat de vrouw vreemd ging maar dat de man het uit wraak naar buiten brengt.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft de stewardess/purser: ik kan enkel respect opbrengen voor haar energielevel. Mijn god zeg.



Wat betreft de bedrogen ex: dat je je ex eens flink te kakken wil zetten/andere bedrogen echtgenoten/echtgenotes op de hoogte wil brengen... ik denk er het mijne van maar goed. Dat zijn dan allemaal volwassenen.



Werkgever? De buitenwereld? Denk toch aan die kinderen. Dat moeder het geen ene f*ck interesseert dat ze de fundamenten van hun thuisbasis sloopt is 1 ding. Om dan diegene te zijn die het hele kaartenhuis overhoop schopt en daar ook nog een miljoenenpubliek bij wenst
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dat iedereen er maar meteen vanuit gaat dat het ook allemaal daadwerkelijk echt gebeurd is......
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:mienietjefietje schreef op 13 oktober 2016 @ 08:55:

Dat iedereen er maar meteen vanuit gaat dat het ook allemaal daadwerkelijk echt gebeurd is......Stel nou dat het niet waar is. Waarom staan er dan namen in het boek? Hij heeft tenslotte namen, zegt hij. Als zij fictie schrijft, dan gebruik je daar toch geen echte namen bij? En dan ook nog de namen van piloten... Ik denk dat moeders geschrokken is en nu terugkrabbelt.
Alle reacties Link kopieren
de rechtszaak is begonnen ik ben benieuwd wat de rechter gaat oordelen.
quote:Tefaha schreef op 24 oktober 2016 @ 13:09:

de rechtszaak is begonnen ik ben benieuwd wat de rechter gaat oordelen. En wat er allemaal openbaar gemaakt gaat worden. Je vriend / vriendin / man / vrouw zou er toch werken...
Alle reacties Link kopieren
Man van 'seksstewardess' wil onderzoek naar Transavia



Zaak nu geschikt | De man van de Transavia-stewardess die haar seksavonturen met collega's in een dagboek vastlegde, wil dat het Openbaar Ministerie onderzoek gaat doen naar de veiligheid bij Transavia. Dat vertelden zijn twee broers in de rechtbank in Den Haag, waar stewardess Tilly probeerde af te dwingen dat haar man Harry niets meer van het dagboek openbaar maakt. Om een vonnis van de rechter te voorkomen, stemde Harry daarmee in, vertelt zijn broer Maup.



Het echtpaar uit het Westlandse dorp De Lier vocht vanmorgen voor de rechtbank het zoveelste hoofdstuk uit hun vechtscheiding uit. Beiden waren aanwezig. De lange brunette kwam met het hoofd gebogen en half verstopt achter haar advocaat de rechtbank binnen. De zaak vond om privacyredenen achter gesloten deuren plaats.



Dagboek

Tilly (47 jaar) en Harry (53) kennen elkaar al zo'n dertig jaar en zijn vorige maand 25 jaar getrouwd. Al een paar jaar geleden vermoedde Harry (die aan blaaskanker lijdt) dat zij tijdens haar trips als purser bij Transavia vreemdging. ,,Toen hij een dagboek toegespeeld kreeg van een derde persoon wist hij het zeker,'' zegt Maup, broer van Harry.



Het dagboek bevat de pikantste details, over seksavonturen met collega's vóór, na en ook tijdens de vluchten. Vooral het verhaal dat er af en toe zelfs gesekst zou zijn in de cockpit, tijdens een vlucht, leidde tot veel ophef, toen Harry uit woede delen uit het daboek verspreidde onder tal van collega's. Dat deed hij pas nadat hij eerst bij de leiding van Transavia had aangeklopt en die het verhaal afdeed als niet ernstig.



Zoon

Tilly is sinds haar man het dagboek in bezit heeft, in een gigantische vechtscheiding met Harry beland. Volgens Harry's broers wilde Harry zijn vrouw hun fraaie boerderijwoning in De Lier uitzetten, maar 'wist zij het zo te manipuleren' dat hijzelf moest vertrekken. Harry woont nu even verderop in een appartement met hun zoon van 13 die heen en weer geslingerd is tussen vader en moeder.



Tilly woont nog in de boerderij met hun twee jongste dochters. Hun oudste dochter woont op zichzelf. Het huis staat te koop, maar over het onderhoud van de woning is ook de grootste ruzie ontstaan, zó heftig dat Tilly ook wil afdwingen dat Harry niet meer op het perceel mag komen. Ook over het bezoeken van de kinderen ontstond hevige ruzie.



De rechter probeerde vanmorgen vooral voor dat laatste een oplossing af te dwingen. Beide partijen maakten vandaag bij de rechter 'in het belang van de kinderen' over alle problemen een aantal afspraken. ,,Ook Harry is goed uit deze zaak gekomen,'' zegt zijn advocaat Peter Quist. ,,Maar beide partijen hebben ook afgesproken niets over de inhoud daarvan naar buiten te brengen.''



Veiligheid

Volgens Tilly zou lang niet alles wat in het dagboek staat echt zijn gebeurd. Zij zou een erotisch boek hebben willen schrijven. Transavia heeft haar niet ontslagen. Volgens Maup en Cor, broers van Harry, steunt Transavia Tilly om meer imagoschade te voorkomen. ,,Harry heeft ingestemd niet meer te publiceren,'' zegt Maup, ,,om een vonnis te voorkomen. Maar dat betekent niet dat de strijd gestreden is. Er zijn meer kopietjes van het dagboek in omloop. Iedereen denkt dat Harry wraak wilde nemen, maar hij wil dat er onderzoek komt naar de veiligheid die in het geding was. En bewijs daarvan staat in het dagboek.''



(Bron: AD)
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Tilly en Harry serieus ? Klinkt als een goedkoop verhaal a la waargebeurde verhalen op tv .
Wat erg voor die kinderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 24 oktober 2016 @ 16:39:

Tilly en Harry serieus ? Klinkt als een goedkoop verhaal a la waargebeurde verhalen op tv .Eens het lijkt wel een soap.
Mijn god, dat dit topic nog loopt.
quote:OmeHenk schreef op 24 oktober 2016 @ 16:42:

Wat erg voor die kinderen!Dit vooral ja en dat allemaal om dat papa wraak wil.
Alle reacties Link kopieren
Wat die vader doet is absoluut niet netjes, maar het is wel de vrouw die haar lusten kennelijk niet kon bedwingen en dan ook nog zo dom is om het op te schrijven. Ik zou niet willen weten dat er gesekst wordt in de cockpit op een vlucht waar ik op zit.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:OmeHenk schreef op 11 oktober 2016 @ 18:26:

[...]





Vooroordeel. Kan best.Haar voornaam was toch ook Patricia?
quote:clubmedfan schreef op 13 oktober 2016 @ 13:34:

[...]



Stel nou dat het niet waar is. Waarom staan er dan namen in het boek? Hij heeft tenslotte namen, zegt hij. Als zij fictie schrijft, dan gebruik je daar toch geen echte namen bij? En dan ook nog de namen van piloten... Ik denk dat moeders geschrokken is en nu terugkrabbelt.

Tuurlijk staan de echte namen erin,waarom wilde zij en de vliegmaatschappij anders een kort geding.

Maar er is geschikt dus dat boek is van de baan...
DEN HAAG - De 'seksrel' bij Transavia is nog geenszins van de baan. Wel is er maandag voor de rechtbank Den Haag een schikking overeengekomen tussen de purser die het erotische dagboek schreef, en haar bedrogen echtgenoot. De echtgenoot van de stewardess die haar slippertjes heeft vastgelegd in een dagboek vindt dat het Openbaar Ministerie onderzoek moet doen naar de veiligheid bij Transavia.



Het kort geding was aangespannen door de 47-jarige Transavia-stewardess om haar man te verbieden passages uit haar geheime dagboek openbaar te maken. Ook eiste zij een straatverbod. De twee zijn verwikkeld in een vechtscheiding.

Vooral ten behoeve van de vier tienerkinderen van het echtpaar is besloten bij de rechter vergaande afspraken te tekenen om de problemen onderling op te lossen en het contact met hun kinderen te herstellen. Inhoudelijk worden daar geen mededelingen over gedaan. De eisen van de purser zouden van tafel zijn.



Onrust bij personeel

Daarmee komt er nog geen einde aan het seksschandaal bij Transavia. Binnen het personeel blijft er onrust over de namen van piloten die circuleren. Zij zouden zich met de purser intimiteiten in en buiten de cockpit hebben veroorloofd.

Daarbij kan de vliegveiligheid volgens bronnen een rol hebben gespeeld, al ontkent Transavia dat. De vakantievlieger zelf en moeder KLM vrezen naar verluidt reputatieschade, zolang de pikante kwestie het gesprek van de dag blijft.
Alle reacties Link kopieren
De cockpit van de Transavia vliegtuigen is zo klein en ook zo vol met knopjes dat ik me nauwelijks voor kan stellen dat je daar tijdens de vlucht seks kan hebben. Bovendien is de andere piloot nooit lang genoeg weg. Kan me er weinig bij voorstellen.
Wel een hele schappelijke werkgever zeg...zal morgen in t teamoverleg eens vragen wat mijn baas zou doen......
Alle reacties Link kopieren
De echtgenotes van de piloten van Transavia zullen zich wel even achter de oren krabben of het hun man was die daar aan de boemel ging met haar. Deed ze het wel veilig met de crew of loopt nu half Transavia met een soa.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 24 oktober 2016 @ 17:53:

De cockpit van de Transavia vliegtuigen is zo klein en ook zo vol met knopjes dat ik me nauwelijks voor kan stellen dat je daar tijdens de vlucht seks kan hebben. Bovendien is de andere piloot nooit lang genoeg weg. Kan me er weinig bij voorstellen.Ze kunnen het toch doen waar hij bij is...
Alle reacties Link kopieren
Of met z'n drieeën...
Alle reacties Link kopieren
O, Transavia moet nu ook kapot.
Oh my, en hij kreeg het toegespeeld door een derde persoon? Ze liep er dus ook nog mee te pronken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 24 oktober 2016 @ 17:53:

De cockpit van de Transavia vliegtuigen is zo klein en ook zo vol met knopjes dat ik me nauwelijks voor kan stellen dat je daar tijdens de vlucht seks kan hebben. Bovendien is de andere piloot nooit lang genoeg weg. Kan me er weinig bij voorstellen.



Dat eerste vind ik ook een ding. Als je maar een beetje heen en weer beweegt, en op en neer wipt (sorry...) dan zit je zo met je billen tegen een hendeltje of een knopje aan.



Doet een beetje denken aan het neerstorten van een Russisch vliegtuig waar een piloot het ook wel wat leek om zijn kinderen effe te laten vliegen...
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 12 oktober 2016 @ 19:35:

Het zal je moeder maar zijn. En dan brengt je vader ook nog eens alles naar buiten puur om wraak.Misschien is de vader wel helemaal de vader niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven