Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33









Hier is het oude deel Deel 32
Oja dat is nog veel beter. Als we dan gekeurd hebben kunnen we altijd het recept nog vragen
Ik lig al in bed in het hotel Een lekkere stoel is er niet, alleen een recht hard ding. Dan maar met de laptop in bed. Kan ik zo nog even HHB kijken.
Was lekker, maar ik had nóg lekkerder gehoopt. Ik bedacht me dat ik nooit zo heel gek ben op quiche omdat er altijd zo veel ei in zit. Dat had deze ook, dus ik ga nog wat experimenteren om hem lekkerder te maken.
Lekker is dat hè, alvast in bed kruipen



Wanneer heb je ook alweer vakantie?

Ik nog 2 weken werken, dan lekker naar de Ardennen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 23 oktober 2016 @ 22:35:

Was lekker, maar ik had nóg lekkerder gehoopt. Ik bedacht me dat ik nooit zo heel gek ben op quiche omdat er altijd zo veel ei in zit. Dat had deze ook, dus ik ga nog wat experimenteren om hem lekkerder te maken.







Puss, veel plezier met HHB. En succes weer de komende dagen!



Ik ga jouw voorbeeld volgen, hoewel mijn stoel wel lekker zit. Maar een beetje op tijd in bed kan geen kwaad
Jammer Splint. Is je verhouding ei/roomkaas wel goed?



Ik doe op een hele quiche maar een ei of 4. En dan een heel pakje roomkaas (Val blanc van de Aldi het liefst) en heel veel groenten en een heel rolletje zachte geitenkaas (die van 6 schijfjes) oh en ook nog geraspte kaas door het eimengsel en bovenop.
Oh en volgende week om deze tijd zijn we op Lanzarote.

We vliegen pas 17.20 uur.
Alle reacties Link kopieren
Lekker vooruitzicht Puss! Vakantie... zon

Quiche heb ik al heel lang niet gemaakt dus geen tips.

Maar ik wil graag proeven



Mams is thuis Ze doet het haske goed. Volgende week ergens horen we ov de klieren ook schoon zijn en hoe nu verder.



Verder had ik vanmorgen een sollicitatiegesprek en ben ik door naar de tweede ronde, dus dat is ook wel leuk
Alle reacties Link kopieren
Ploooouuuus wat goed!!!
Het Viva forum is papaja.
Wat fijn Plou!!
Alle reacties Link kopieren
Goeie berichten Plous, fijn!
voor de goede berichten, Plous!

Krijgt je mams straks ook nog chemo?



Hm, verhouding ei...... Het waren 4 eieren en 125 ml slagroom. Geen roomkaas. Maar ik denk dat het toch te veel vloeibaar was.



Misschien wel leuk om voor de meet even te experimenteren zodat ie wel helemaal goed is.
Alle reacties Link kopieren
Goede berichten Plous van mams en baan.



Te lang hier niet geweest zeg. Veel te lezen. Ik geef iedereen maar een dikke knuffel voor alle leuke dingen en alle nare dingen die gebeurd zijn.



Morgen gaan de hechtingen van Taartje er uit. Ik hoop dat de uitslag van de milt dan ook al binnen is. Zal nog ff spannend worden.



Ik werk veel thuis op dit moment, hond is nog niet helemaal in orde qua hoeveelheid en frequentie van plassen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn mams krijgt dinsdag weer uitslagen. Dan hoort ze of ze chemo moet of niet. Ze voelt zich nu iig goed



Morgen heb ik mijn 3e gesprek met mijn potentiële nieuwe werk en heb buikpijn van de zenuwen.

Ik ben mijn diploma's kwijt. Ik kan ze nergens vinden en heb ook bij E thuis gezocht.

Hopelijk is dat geen probleem verder. Mijn opleiding staat niet op de lijst waar ze diploma's van opnieuw kunnen bevestigen dus dat kan nog vervelend worden.

En ik wil het zo graag! Die baan. Nouja... Om 9u heb ik het gesprek al. Als alles goed gaat, rij ik daarna (op mijn vrije dag) door naar mijn werk om ontslag te nemen. Daar zie ik ook tegen op omdat de manager nog al... heftig kan reageren. Maar goed, we zullen zien. Dus ben zenuwachtig voor nieuwe werk en voor oude werk Top!



Als nieuwe werk door gaat, dan woon ik per 1-12 bij PM



Verder heb ik niet veel te vertellen. Katjes voelen zich lekker thuis bij PM. Dikke dame zal nooit meer de oude worden qua lopen. De zwartwitte dame is wel helemaal gezond en speelt veel meer en is veel aanhankelijker. Dus ik denk dat ze het hier fijn vindt



Volgende week komen de visjes hier heen.

En nog een zooi kleding...



Jullie nog wat leuks gedaan dit weekend? Ik ben met E mee geweest en zijn familie om as van Ezepa uit te strooien bij Borrie in de buurt. Was prachtig weer en fijn dat ik er bij mocht zijn.

Verder bereikbaarheidsdienst en vandaag dus de hele dag al buikpijn (echt buikpijn dus, ik gok vanwege morgen) en veel op bed/bank gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook niet Plous?



https://duo.nl/particulie ... oma-laten-beschrijven.jsp



https://duo.nl/particulie ... diploma/diploma-kwijt.jsp
Het Viva forum is papaja.
Succes vandaag Plous! Al is je eerste gesprek al voorbij inmiddels.....Is het goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja vertel! vertel!
Het Viva forum is papaja.
Alle reacties Link kopieren
NIeuwe baan!

Ik heb getekend en ontslag genomen. En ik leef nog!
Alle reacties Link kopieren
quote:Talkinghead schreef op 31 oktober 2016 @ 13:29:







Gaaf! Gefeliciteerd

Geen gedoe over diploma's?
Aaaargh, smikkel! (beer)



2 zakken van een kilo





en een zak





De voorbereiding voor de Ardennen is begonnen
quote:Pil0u schreef op 31 oktober 2016 @ 13:19:

NIeuwe baan!

Ik heb getekend en ontslag genomen. En ik leef nog! hoe was de reactie op je werk?
Op weg naar het Leidseplein! Vandaag de 1e dag van een 4daagse opleiding over werkstress en burnout. Zin in!



Puss, dat was een tamelijk jaloersmakende foto op fb. Heb je het fijn?
Lijkt me een geweldig nuttige cursus Splint. Succes!



Het is hier heerlijk (op een enkele huilbui na). Smiddags 27 graden. Vandaag een volledig bewolkte dag en iets van 22 graden. We gaan zo naar de dierentuin hier. Ben benieuwd.
1 huilbui? Moet kunnen toch? Wel een : hug: daarvoor. Hoop dat je verder lekker geniet. En zo'n niet zo hete dag is wel prima voor de dierentuin. Vind ik ook altijd leuk, in het buitenland (als niet te hokkerig).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven