Entertainment alle pijlers

Vlucht HS13

04-09-2016 17:26 349 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik las daarnet dit artikel op de site van het AD: http://www.ad.nl/tv-en-ra ... rie-vlucht-hs13~a146cb33/



Mij lijkt het een leuke serie. Het begint vanavond om 20.20 op NPO3. Wie kijkt er mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 23 oktober 2016 @ 21:24:

[...]





Wat een onsympatieke mensen zijn het ook allemaal. Haje die ineens omslaat, erik die een kind wil opofferen...



Ik geloof dat ik Ludmilla de enige leuke vind.

Ja nu je het zegt, aparte familie.



Ludmilla vond ik mooi spelen, die blijdschap en geluk, toen ze Kevin''s stem hoorde.

Echt goed gedaan !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Haje oftewel Jeroen speelde vanavond in Toren C een veel leukere rol
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 24 oktober 2016 @ 00:54:

[...]



Ja nu je het zegt, aparte familie.



Ludmilla vond ik mooi spelen, die blijdschap en geluk, toen ze Kevin''s stem hoorde.

Echt goed gedaan !Inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 23 oktober 2016 @ 21:13:

Wel een beetje gekke omslag van Haje naar Alex toe , zodra hij hoort dat Liv hem niet wil Inderdaad. Ineens weer helemaal into Alex
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het gisteren een beetje onsamenhangend
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vooral een beetje ongeloofwaardig. Alex die ondanks een slagaderlijke bloeding overleeft, Erik die niet eens een poging doet om collega's in te schakelen om zo en de jongen en Simon te kunnen redden, Kevin die er hartstikke fris en fruitig uitziet na een amputatie in een kelder, Nawid die zn mond houdt ipv hulp te vragen, Majid die Simon nauwelijks aanraakt terwijl hij Kevin enorm te pakken nam...
Het wordt met de week meer vergezocht en ongeloofwaardig. Snap niet waarom ik (toch) blijf kijken eigenlijk....
Ik raak de draad een beetje kwijt.
Kevin is de tweelingbroer van Simon.
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 24 oktober 2016 @ 19:47:

Kevin is de tweelingbroer van Simon.Maar dat zou Erik toch doorhebben? Die is een stuk ouder dan Simon. En waarom zou dat geheim gehouden moeten worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:hamaika schreef op 24 oktober 2016 @ 19:27:

Het wordt met de week meer vergezocht en ongeloofwaardig. Snap niet waarom ik (toch) blijf kijken eigenlijk.... Hier idem hoor, ik zei laatst al, '' ik kijk alleen nog plaatjes'', maar toch is het wel gezellig voor de zondagavond
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:juliet64 schreef op 19 oktober 2016 @ 11:22:

[...]









gecombineerd met lipjes getuit, borstjes vooruit.... ik vind het er altijd heel raar uitzien.Ik vind die grote borsten altijd zo de aandacht trekken bij haar, vooral omdat je weet dat ze nep zijn. Beetje te. Wel een mooie vrouw die Katja
Alle reacties Link kopieren
Snap ook niet waarom ze Katja voor die rol genomen hebben. Die is idd meer voor de "borstjes vooruit rollen". Dit is echt te zwaar voor haar, ik zie de hele tijd Katja die een toneelstukje doet ipv een vrouw die wanhopig op zoek is naar haar man.



Ook raar: stomverbaasd als ze een foto van Kevin en Simon ziet die samen gaan vissen, maar nauwelijks verrast als hij op het verjaarspartijtje van zoon komt.(maar dat ligt uiteraard aan het script, niet aan Katja)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het jammer dat er alleen maar een beschrijving wordt gegeven van wat er nu gebeurt en dat er verder geen achtergrond wordt gegeven.



Bijv die relatie Majid-leyla: denkt hij dat het zijn biologische kinderen zijn? Ging ze vreemd met Simon of heeft ze Majid pas later opgeduikeld? Waarom is ze niet eerder gevlucht? Hoelang weet Simon al dat het zijn kinderen zijn?



Of die oude man die voor Leyla moet zorgen... Hoe lang kent Simon hem? En hoe heeft Simon hem leren kennen? Waarom kennen Haje en Erik hem niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 oktober 2016 @ 10:56:

Of die oude man die voor Leyla moet zorgen... Hoe lang kent Simon hem? En hoe heeft Simon hem leren kennen? Waarom kennen Haje en Erik hem niet?Ik dacht dat die oude man bij het ongeluk betrokken was van Simons familie?
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Alle reacties Link kopieren
Ja volgens mij heeft hij het ongeluk veroorzaakt
Volgende week is de laatste aflevering toch? Hoop dat er dan wel veel duidelijk word. Ben een beetje de draad kwijt met al die personages haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daffodil schreef op 25 oktober 2016 @ 19:25:

[...]



Ik dacht dat die oude man bij het ongeluk betrokken was van Simons familie?Hij heeft het ongeluk veroorzaakt, maar is doorgereden. Dus op enig moment moeten ze elkaar hebben leren kennen. Ik neem aan dat Simon toen al volwassen was. Als Haje en Erik als broers voor Simon zijn, dan heb je het daar toch over? Het gaat om zo'n ingrijpende gebeurtenis voor Simon!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 25 oktober 2016 @ 10:56:

Ik vind het jammer dat er alleen maar een beschrijving wordt gegeven van wat er nu gebeurt en dat er verder geen achtergrond wordt gegeven.



Bijv die relatie Majid-leyla: denkt hij dat het zijn biologische kinderen zijn? Ging ze vreemd met Simon of heeft ze Majid pas later opgeduikeld? Waarom is ze niet eerder gevlucht? Hoelang weet Simon al dat het zijn kinderen zijn?



Of die oude man die voor Leyla moet zorgen... Hoe lang kent Simon hem? En hoe heeft Simon hem leren kennen? Waarom kennen Haje en Erik hem niet?



Dat is misschien wel een beetje de charme van deze serie. Maar inmiddels zijn het inderdaad wel héél veel vragen.



Verder helemaal eens met je andere post over ongeloofwaardigheid. Vooral Erik die zijn collega's niet inschakelt. Hij had toch zulke goede connecties voor dit soort onderhandelingen?



En die Haje zal best beschadigd zijn in zijn jeugd en jaloers zijn op Simon maar hoe hij zich nu gedraagt gaat wel héél ver, ook ongeloofwaardig vind ik.
.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon een leuke, spannende serie!

Niet teveel nadenken, maar wel goed opletten .

Ik hoop alleen dat het einde niet tegenvalt!
quote:Jodice schreef op 28 oktober 2016 @ 07:58:

Het is gewoon een leuke, spannende serie!

Niet teveel nadenken, maar wel goed opletten .

Ik hoop alleen dat het einde niet tegenvalt!Daar vrees ik eerlijk gezegd wel een beetje voor. Zou wel passen bij de rest van de vage afleveringen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit bijna weer klaar



Heb er zin an !!!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Is dit de een na laatste aflevering?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zebra123 schreef op 30 oktober 2016 @ 18:02:

Is dit de een na laatste aflevering?Laatste!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 30 oktober 2016 @ 18:06:

[...]





Laatste!Dat meen je niet, en dan moeten al die losse touwtjes aan elkaar.......jeminee
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven