Mode & Beauty alle pijlers

Leder look legging/broek

24-10-2016 20:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel al enige tijd over de aanschaf van een broek/legging van (nep)leer. Ik vroeg me af: wat is het draagcomfort van dit materiaal? Is het op lange termijn anders dan katoen, jeans, etc?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van de Zara. Wel al een paar jaar oud. Zit veel stretch in en zit heeeerlijk. Beter dan mn meeste jeans. Zo'n spijt dat ik er geen 2 heb gekocht voor als deze versleten is. Staat ook nog een super flatterend, wat je niet zou verwachten van een leer look broek. Zucht
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook 1 van de Zara , laatst gekocht. Die zit echt heerlijk. Zit nog lekkerder dan m'n spijkerbroeken
.
Ook van Zara
Alle reacties Link kopieren
Ik van Mart Visser. Zitten heerlijk. Prettiger dan een knellende spijkerbroek.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook die van Zara
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eentje van Only, blijft niet eindeloos mooi maar daar is de prijs ook naar. Ik vind het heerlijk zitten en combineer het meestal met biker boots en een wijde top. Met goede pumps staat ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik van Vila, ben ik ook super blij mee!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een van street one en ben er erg blij mee!!
Alle reacties Link kopieren
Ik van de H&M, zit niet helemaal super maar hij staat me top
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze die jullie van de Zara hebben nog? Kon niks vinden in de winkel..
Alle reacties Link kopieren
Die van mij komt van Costes, 2 weken geleden gekocht online. Die van mij is legergroen en is van binnen beetje badstof-achtig. Zit heerlijk en lekker warm, maar niet te.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2, de ene is van 10days en de ander van het merk loes en zitten allebei lekker.
Alle reacties Link kopieren




Ik heb er 2 van Mango. Inderdaad twee want OMG hij zit zó lekker dus meteen nog eentje aangeschaft! Overigens draag ik er mijn zwarte Nike Air Max onder. Dit model is een dikkere stretch stof aan de achterkant en nep leer aan de voorkant. Dus niet helemaal van 'leer'. Ik draag er een los vallend shirtje met lange mouwen op, vooral niet in het zwart. Ik hou niet van strak van onder en boven. Mijn beste broek ever! Misschien schaf ik ook maar een derde aan
Ik ook van Only, zit heerlijk en staat flatterend ook. Ging na een tijd wel wat uitrekken/lubberen (maar had hem ook wel heel vaak gedragen)
Ik heb er ook eentje, en ik draag hem vaak met een kort jurkje erop. Klinkt raar, maar het staat heel leuk met gympen of met laarzen. Ik dacht dat ze eigenlijk al weer uit waren, maar ik kies nooit echt iets in de mode.
Alle reacties Link kopieren
Heb er 4 van dat soort broeken c&a primark didi en nog een ander onbekend merk. Zitten allemaal heerlijk. Maar liever 1 met knoop en rits. Die met elastiek gaat lubberen na een poosje
Ik heb er twee in twee verschillende kleuren van C&A.

Ze staan geweldig, zijn leuk te combineren zowel casual als zakelijk.



Wel zijn die van mij koud in de winter. Op de een of andere manier krijg ik er koude benen in. Kan niet de bedoeling zijn lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Dank, dames! Ik had eens van een vriendin gehoord dat ze op een gegeven moment erg kunnen gaan afzakken, maar wellicht is dat alleen bij de modellen zonder knoop en lusjes?
Kan idd. Ligt aan de stof van binnenkant. Of die erg "schuiverig" is. Moeilijk bij voorbaat te beoordelen.
Bij H&M hebben ze trouwens een gecoate voor 14,99 euro.



En ze hebben lederlook en ze hebben echt leder. Check de site eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven