Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 19:33:

[...]





de hele lelijke heb ik niet gedaan, kan altijd nog. ja over een tijdje worden onze standaarden zo laag.. dan zijn we blij als we überhaupt nog een match hebben die praat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:35:

Ha! Heb de verre Tindermeneer overgehaald dat ik toch heus leuk genoeg ben. Zowaar grappig gesprek. Ha!Heb je gezegd dat je toe bent aan een beurse doos?
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 19:29:

[...]





Oeh sigaretten..ben sinds een paar dagen gestopt, maar ik heb het zwaar! Geen sigaretten, geen pratende matches en al helemaal geen beurse doos VOLHOUDEN!!!! Echt. Doen!
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 19:36:

[...]





Heb je gezegd dat je toe bent aan een beurse doos?Ja? Mocht dat niet?
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 19:35:

[...]



ja over een tijdje worden onze standaarden zo laag.. dan zijn we blij als we überhaupt nog een match hebben die praat.en zn eigen tanden nog heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:39:

[...]



Ja? Mocht dat niet?Juist wel!! Dan praten ze mischien ook eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:40:

[...]





en zn eigen tanden nog heeft liever een lekker snoepje met kunstgebit dan een aso met tanden
Alle reacties Link kopieren
quote:Clara30 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:15:

[...]





Spannend! Lijkt ie ook op Grunberg of dat dan weer niet? Ik heb a.s. woensdag een date met 'mijn' praatpaal. We zijn al drie weken dagelijks aan het appen. ben benieuwd!Oh jeutje drie weken haha, hopen dat jullie nog iets te vertellen hebben En nee haha, hij is leuk om te zien. Geen Arnon Grunberg
Alle reacties Link kopieren
Haha nou dames aantal matches zegt niets hoor... Ik heb inmiddels 196 matches en 24 daarvan praten, maar ik zit toch echt nog steeds in dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:45:

Haha nou dames aantal matches zegt niets hoor... Ik heb inmiddels 196 matches en 24 daarvan praten, maar ik zit toch echt nog steeds in dit topic Wow..
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:45[/message]:

Haha nou dames aantal matches zegt niets hoor... Ik heb inmiddels 196 matches en 24 daarvan praten, maar ik zit toch echt nog steeds in dit topic





hoe lang laat jij die matches staan dan?

niet praters gaan er bij mij binnen 24 af, de rest die niet interessant genoeg is na een paar zinnen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 19:53:

[...]





hoe lang laat jij die matches staan dan?

niet praters gaan er bij mij binnen 24 af, de rest die niet interessant genoeg is na een paar zinnen.Ah nee, bij mij blijven ze makkelijk een week of drie staan!
....en het laatste wat ik las was "BRB".
Alle reacties Link kopieren
ik hoop trouwens dat we nog een hele tijd door kunnen tinderen.

zie zo her en der om me heen mensen met veel dramatiek hun facebook opheffen, misschien vanwege de tinder- teleurstelling.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 19:53:

[...]





hoe lang laat jij die matches staan dan?

niet praters gaan er bij mij binnen 24 af, de rest die niet interessant genoeg is na een paar zinnen.



Ik heb er ook echt veel hoor. Vind het veel te veel werk om die dingen te verwijderen. En soms kom ik ze later weer tegen en like ik ze weer per ongeluk. Oops. haha



en Liberty, reken maar dat jullie woe avond of donderdag een uitgebreid verslag krijgen van de waarschijnlijk erg stille date ;)
quote:valentinamaria schreef op 24 oktober 2016 @ 19:53:

[...]





hoe lang laat jij die matches staan dan?

niet praters gaan er bij mij binnen 24 af, de rest die niet interessant genoeg is na een paar zinnen.Same here. Ik ben rücksichtlos. Hef wel eens een match op tijdens een gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Goh, nu een 31-jarige! Goddorie????
Alle reacties Link kopieren
Ze zoeken vast een moederboezem. Helaas heb ik geen moedergevoelens. En ook geen dusdanige boezem. Maar ik laat ze even in de waan.
Jezus Maria. Wat schrijven jullie veel!

Ik kan niet eens even de krant lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:10:

Jezus Maria. Wat schrijven jullie veel!

Ik kan niet eens even de krant lezen.Krant lezen? Dat is geen excuus! Zeg dan dat je druk op tinder bezig bent.
Alle reacties Link kopieren
Haha pollewop je wordt nog een echte cougar!
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 19:58:

....en het laatste wat ik las was "BRB".Dat zeg ik ook vaak
Love bubbles....
quote:Focus4life schreef op 24 oktober 2016 @ 20:16:

[...]





Dat zeg ik ook vaak ...om dan nooit meer back te be-en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Piratesse schreef op 24 oktober 2016 @ 20:19:

[...]



...om dan nooit meer back te be-en?Vandaag nog gezegd. Maar bericht haar straks weer.
Love bubbles....
Hè verdomme. Jullie hebben zo n lol en ik heb Tinder eraf gegooid. Vermaak me met de lijntjes die ik had

Om nu te zeggen dat die me opwinden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven