Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!



Yas, LV, Star en Leo

















Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 24 oktober 2016 @ 19:43:

[...]



Ooit gratis en voor niets een slapstick voorstelling gekregen. Zaten op een terras aan de gracht en er was aan de andere straatkant voor de deur van de kroeg ook een terras. Fiest een groep wiebelende toeristen langs. 1 fietser had de pech dat zin fietsband 'ontplofte'... hij valt en de rest van de domino-steentjes dus ook (niemand gewond). Beide terrassen applaudiseerden en de 'ontplofte toerist' stond recht en maakte een buiging.Ik heb dat gehad met toeristen die de sloot in fietsten. Eentje ging en de rest volgde. Geweldig was dat
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 24 oktober 2016 @ 19:36:

[...]



Dan ben ik al zo'n jaar of 25 ingeburgerd in Amsterdam
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 24 oktober 2016 @ 19:40:

[...]



Als ie maar niet gaat zingen Tssss.
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 19:50:

[...]





Tssss. Die man klinkt zo vreselijk depressief dat ik de neiging krijg om me in zijn plaats te verhangen Op de begrafenissen van mijn broer en schoonzus werd Famous blue raincoat gedraaid, dat vond ik zo erg. Voelde me er nog verdrietiger door.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Blondie, haal je nu braaf iedere middag je lunch?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:MissMillicent schreef op 24 oktober 2016 @ 19:23:

[...]





Haha, was je geschaakt door Bryan Ferry, het kan slechter! Dat is wel een leuke man vond ik altijd.In de jaren van Roxy Music vond ik hem HET voorbeeld van stijl. Vandaar man's reactie
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:28:

[...]





Zij wil het niet.

Dus het gebeurt ook niet.

Maar ik zou het fijn vinden.Oh wat balen! Waarom wil ze niet? Maar als jij het zo vreselijk vindt zou ik toch als volwassene de keuze maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:59:

Blondie, haal je nu braaf iedere middag je lunch? Schatje ben je! Ja! Ik had man de conversatie daarover laten lezen. En hij keek alleen maar naar me met een blik van 'zie je wel dat je dat moet doen'. En maandag ontdekte ik dat hij cash in mijn tas gestopt had met een briefje erbij dat het 'eet-zakgeld' was
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:06:

[...]





Oh wat balen! Waarom wil ze niet? Maar als jij het zo vreselijk vindt zou ik toch als volwassene de keuze maken.Dit.
Alle reacties Link kopieren
Leo, stel dat je naar A'dam zou kunnen verhuizen is de afstand tussen vader en dochter dan nog groter of niet en zijn er meer bezoekjes mogelijk?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:06:

[...]





Oh wat balen! Waarom wil ze niet? Maar als jij het zo vreselijk vindt zou ik toch als volwassene de keuze maken.Ja of een middenweg. Ik snap dat echt midden in de stad wellicht te druk is, maar iets dichter bij A'dam dan waar je nu zit geen optie ook?
quote:Oudblond schreef op 24 oktober 2016 @ 20:12:

Leo, stel dat je naar A'dam zou kunnen verhuizen is de afstand tussen vader en dochter dan nog groter of niet en zijn er meer bezoekjes mogelijk?



Nee, dan wonen we pakweg 50 kilometer uit elkaar nog.

Nu 200 km.
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:06:

[...]





Oh wat balen! Waarom wil ze niet? Maar als jij het zo vreselijk vindt zou ik toch als volwassene de keuze maken.



Veel te druk voor haar.

Ze gaat vaak mee hoor maar ze heeft een hekel aan steden.

Alle steden, niet per se aan Amsterdam.



Het is trouwens veel te duur voor me, Amsterdam. Dus dat gaat sowieso niet gebeuren.
quote:Star schreef op 24 oktober 2016 @ 20:13:

[...]





Ja of een middenweg. Ik snap dat echt midden in de stad wellicht te druk is, maar iets dichter bij A'dam dan waar je nu zit geen optie ook?



Ja, ik wil de omgeving van Nijkerk proberen.

Maar ook dat is duur.

Ik kijk nu vooral in deze omgeving voor een huis. Ook in verband met school.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind jouw provincie prachtig Le maar ik zou er wegkwijnen als ik er moest wonen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:22:

[...]





Ja, ik wil de omgeving van Nijkerk proberen.

Maar ook dat is duur.

Ik kijk nu vooral in deze omgeving voor een huis. Ook in verband met school.Wat is duur? Ik zie best wat aanbod daar. Heb je een band met Nijkerk?
Alle reacties Link kopieren
Nijkerk? Dat is toch op de Veluwe/biblebelt? Wat moet je daar nou?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 24 oktober 2016 @ 20:28:

[...]





Wat is duur? Ik zie best wat aanbod daar. Heb je een band met Nijkerk?Ja, een van de beste vriendinnen woont er en ik hou van de omgeving.
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:35:

Nijkerk? Dat is toch op de Veluwe/biblebelt? Wat moet je daar nou?



Wonen....

Ik ben nu wel wat gewend hoor, qua bekrompenheid na zoveel jaar veengebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:35:

Nijkerk? Dat is toch op de Veluwe/biblebelt? Wat moet je daar nou?Ik had vroeger een vriendinnetje in Nijkerk, ging ik regelmatig logeren. Ik hou van Nijkerk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:39:

[...]





Wonen....

Ik ben nu wel wat gewend hoor, qua bekrompenheid na zoveel jaar veengebied.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:39:

[...]





Wonen....

Ik ben nu wel wat gewend hoor, qua bekrompenheid na zoveel jaar veengebied.Ja maar dan zoek je het toch niet wéér op?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 24 oktober 2016 @ 20:41:

[...]





Steek maar in je zak.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 24 oktober 2016 @ 20:39:

[...]



Ik had vroeger een vriendinnetje in Nijkerk, ging ik regelmatig logeren. Ik hou van Nijkerk. Toen je 10 was zeker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn schoonzus woont in Nijkerk.



Mooie docu op rtl8. Earth.
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven