3000+ deel 95

13-10-2014 07:34 2156 berichten
Al jaren bezig als een kletsgroep. Na een pauze, hebben we de draad toch weer opgepakt. Niet zo snel als in het begin, maar we gaan door!



Alle reacties Link kopieren
quote:Velma schreef op 20 oktober 2016 @ 16:59:

[...]





Ja :(

Voor dochter vind ik het zieligst, het konijntje is nu bevrijd uit zijn konijnenhokleven ( wel met ren maar toch....) we hebben nog wel een aantal konijnen vanwege een verkeerde inschatting van geslacht ooit volgens mij zijn er zo heel veel knijntjes geboren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 20 oktober 2016 @ 17:03:

[...]



volgens mij zijn er zo heel veel knijntjes geboren



Dat weet ik wel heel zeker!

Maar goed, ik ben niet zo heel erg dol op knijntjes ( ook niet in de culinaire vorm ) en deze konijnen zullen hun oortjes ook wel ter zijner tijd laten hangen . Er staan ons nog wel een aantal dramaatjes te wachten wat dat betreft in de toekomst.
Alles went, behalve een vent knijn
quote:friezinnetje2014 schreef op 20 oktober 2016 @ 17:13:

Alles went, behalve een vent knijnBeiden moet je niet in huis nemen
quote:Velma schreef op 20 oktober 2016 @ 17:14:

[...]





Beiden moet je niet in huis nemen pcies
quote:Velma schreef op 20 oktober 2016 @ 17:14:

[...]





Beiden moet je niet in huis nemen pcies
Hahaha, dubbele post



Lasagne staat in de oven en de oven ruikt vreemd ( al bij het voorverwarmen dus het ligt niet aan de lasagne ).



Hopelijk vliegt 'ie niet in de hens want we hebben al genoeg leed over ons heen gehad vandaag:



Regen

Konijn dood

Mieke Telkamp overleden



Het is wel goed zo. En vanavond wil ik gewoon Netflix gaan kijken met mijn vandaag uit de supermarkt meegenomen bitterkoekjes en een mok hot chocolate
Alle reacties Link kopieren
quote:_nora_ schreef op 19 oktober 2016 @ 21:22:

[...]



Jij niet, je weet alles met je grote glazen bol en rechtstreekse verbinding.

De rest heeft ook niets gemist, of zouden ze een nieuwe liefde, weer verbroken liefde, vakantieprietpraat, nieuwe baan, tieners, nieuw kapsel, de overgang en bijbehorende kilo's en ellende, een kitten, nieuwe bril (jaja ouderdom) echt interessant vinden denk je?

Wat denk je zelf.





*wacht nieuwsgierig af*
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
Alle reacties Link kopieren
Stiefpuber update.



Door ex enthousiast aangemoedigd asociaal gedrag gaat rustig verder. En Stiefpuber heeft besloten maar gewoon niet meer te komen. Want regels verpesten haar leven. En de vader staat met rug tegen de muur. Gillend en schreeuwend ophalen... niet echt een optie.



@Bam Jaaaaaaa Pietentijd:)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
zo, beentjes omhoog, bord hutspot op schoot. Vrije dag weer voorbij. Afgelopen week druk bezig geweest om het huis van mijn ouders leeg te maken. Die zijn verhuisd en nu nog hun woning leeg. Maar we schieten mooi op, eerste container is vol, 2e zijn we mee bezig.
Sterkte Friez

Is dat ook het huis waarin je bent opgegroeid wat jullie nu leeghalen?
Zelfgemaakte cake in de oven hier, ruikt al heerlijk, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Velma schreef op 22 oktober 2016 @ 11:06:

Sterkte Friez

Is dat ook het huis waarin je bent opgegroeid wat jullie nu leeghalen?ja klopt. Ouders hebben er vanaf hun trouwen in gewoond.
quote:Velma schreef op 22 oktober 2016 @ 17:13:

Zelfgemaakte cake in de oven hier, ruikt al heerlijk, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Doe je even een stukje in een bubbeltjesenvelop??
quote:friezinnetje2014 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:14:

[...]



ja klopt. Ouders hebben er vanaf hun trouwen in gewoond.
quote:friezinnetje2014 schreef op 22 oktober 2016 @ 17:15:

[...]





Doe je even een stukje in een bubbeltjesenvelop?? Ja doe ik wel even. Eerst lampje verwisselen, als ik dat niet overleef moet je de cake maar zelf ophalen, het staat in een roze cakeblik nog in de oven. De sleutel van het huis leg ik wel onder een bloempot bij de voordeur alvast. Deur wel sluiten bij het verlaten van het huis.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Alles goed?



Ik mis het kletsen hier steeds vaker... Fijn om te zien dat er weer wat leven in de tokko is
a docter a day keeps the apple away
hai Marmul, leuk dat je ook weer even langs komt
Alle reacties Link kopieren
Haaa friez, fijn on weer thuis te zijn
a docter a day keeps the apple away
quote:marmul schreef op 23 oktober 2016 @ 21:59:

Haaa friez, fijn on weer thuis te zijn



nou thuis, thuis.



De boel moet nodig opgefrist worden, nieuw behangetje enz.
Alle reacties Link kopieren
Goed punt. Fris kleurtje kan al helpen.



Iemand een idee wat hip is deze herfst
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 23 oktober 2016 @ 22:30:

Goed punt. Fris kleurtje kan al helpen.



Iemand een idee wat hip is deze herfstPoederroze!
Alle reacties Link kopieren
Doet Velma het nog of heeft ze zich geëlektrocuteerd met het lampje verwisselen?
Ja, ik doe het nog!

Het lampje zit erin, een LED lampje deze keer, ik ben benieuwd het is alleen zo'n rotlamp om te verwisselen ( plafonierre---> nog een rotwoord ook ) dus daar wil ik in de toekomst iets anders hebben. Het lieft een witte blokkerig vintagelamp, dat lijkt me wel gaaf.
Alle reacties Link kopieren




Hier mag het, als het maar niet in mijn keuken komt
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven