Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe ervaringen liposuctie e.d.

15-11-2015 12:17 733 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, ik ben volledig nieuw hier, ben al een aantal weekjes de verhalen en ervaringen aan het lezen en nu zelf maar ingelogd om een topic te starten, dit omdat ik zoooveel vaagjes heb!



Ik ben geïnteresseerd om een liposuctie te laten doen, ik heb geen overgewicht, alles behalve, ik ben 1m60 en weeg 50kg,

toch hardnekkig vetopstapeling op men bovenbenen binnen + buiten en mijn kuiten (zit in de familie) ik overweeg dus aan deze locaties een lipo. Na zoveel gelezen te hebben vind ik nog steeds geen antwoorden op de vragen waarmee ik zit en dat zijn er heel wat :

*ik ben nu bijna 26 en zou rond mijn 31/32 jaar aan een kleintje willen beginnen, wat zijn jullie ervaringen : zou ik nog 5-6 jaar wachten of kan ik toch beter ervoor mijn lipo laten doen, i.v.m elasticiteit van de huid? want eerlijk : 5-6 jaar vind ik nog wel superlang! langs de andere kant heb ik wel bang dat het er over 5-6 jaar als ik beslis mijn lipo te laten doen (na de zwangerschap dan) er verschrikkelijk zou uitzien of toch niet?

*momenteel zijn mijn benen niet zo stevig, ik doe al enkele jaren 2/3x / week oefeningen (infraligne) en zit 4/week 30min op de hometrainer, maar heb bang dat ze nog minder stevig/ blubberig gaan worden, hoe zit dat bij jullie? merken jullie veel huidoverschot/blubberig na de lipo aan de benen?

*Als ik beslis ermee door te gaan zou ik voor bcas kiezen, na jullie ervaringen gelezen te hebben, het zijn wel oude ervaringen, zijn er nog nieuwe dames met ervaringen over Dr.darius?

*eind mei zou voor mij een goede datum zijn omdat ik dan 2 maandjes vrij heb, ik werk in een school en die is toe tijdens de zomer, is het pakje warm en dik of valt dat nog te doen in deze periode?

*zou ik foto's mogen zien, ben zooo benieuwd! :-)



Sorry voor de lange tekst en vragen, maar al bedankt op voorhand!!
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan zeker op oude littekens en verklevingen.

Potje kost 7,50 maar dat neem ik voor mijn rekening.

Stuur me per PB je adres maar, dan stuur ik je een potje (in een zakje, lekker kleverig).

En als het werkt dan zal ik je het adres van hem zelf geven.

Kun je direct bij hem bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Aahhh… dat vind ik heel lief van je, maar toch niet nodig hoor. Ik ga het gewoon via die link bestellen, kwaad kan het niet.



Vandaag weer een intensieve behandeling gehad. Omdat ik weer last van tintelingen heb, denkt ze dat er verklevingen aan een zenuw vastzit. Volgende week laat ze de grote baas ernaar kijken, degene die de behandeling ontwikkeld heeft. Ze verwacht dat het wel te verhelpen is, maar dat het nog wel een tijd duurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel hetzelfde spul is, misschien iets minder sterk,

te vergelijken wellicht met een paracetamol van 500 (van die link van mij)

en 400 (en van die link van jou) of zo (ik roep ook maar iets).

Ik heb het spul wel gehad maar nooit lang genoeg gebruikt om echt te kunnen zeggen of het helpt.



Ik hoop dat je iets goeds brengt !



Het positieve is dat ze wel denken dat wel te behandelen is,

negatief dat het lang duurt, maar goed dat is nu het minst belangrijke.
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!



Ik ben inmiddels bijna 4 weken verder na de ingreep en weer volop aan het werk. Over een paar dagen hoef ik mijn drukpak alleen nog snachts aan, yay!



Na 2.5 week ging het al veel beter met lopen en de pijn, Had geen paracetamol meer nodig. Alleen gaan zitten en opstaan als ik bijvoorbeeld auto heb gereden kan nog beurs zijn, en op mijn zij (heup) liggen is aan 1 kant nog niet prettig. Maar wat een verschil al! Eindelijk durf ik straks shorts aan



Mijn benen zijn wel nog aardig bobbelig als ik eroverheen strijk, met hardere plekken hier en daar. Ook op mijn buik zit 1 harde plek lijkt het (soms moeilijk te weten wat ik nu echt voel omdat sommige plekken doof voelen bij aanraking). En ik heb het idee dat mijn huid war slapper Is, misschien ook wegens de constante druk van het drukpak?



Heeft iemand tips om dit wat steviger te maken, en wat de harde plekken spoediger weg kan laten trekken?
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wat ben ik blij met het vinden van deze topic.

Heb ook alles gelezen. Ik ga 5 dec ook naar bcas voor lipo aan mn buik, flanken, taille maagsteek en ga voor lipofilling in mn billen.

Na het lezen van jullie ervaringen begin ik best misselijk te worden en te twijfelen. Ik dacht dit doe ik even. Heb 3 kleine kinderen thuis die naat school moeten etc en ben verder alleen. Had gedacht dat het reuze zal meevallen en ik meteen weer van alles kan doen. Niet dus!!!! Zoo spannend en eng in 1 keer. Ik ben 158 en weeg 60 kilo. Zie er best slank uit behalve een buikje en wat aan mn zijkant. Heb alleen bijna geen kont meer en hoop dat ik daarvoor genoeg vet heb. Nou reuze spannend allemaal en mag nog iets langer als een week
Alle reacties Link kopieren
quote:Roselily schreef op 26 november 2016 @ 00:51:

Heb alleen bijna geen kont meer en hoop dat ik daarvoor genoeg vet heb. Nou reuze spannend allemaal en mag nog iets langer als een weekIk zou willen dat je wat van mijn kont mag hebben
Alle reacties Link kopieren
Was dat maar zo makkelijk hihi.

Ik mag nog even wachten....begin nu wel wat zenuwen te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Succes morgen.

Veel plezier van het resultaat.

Ik hoop dat de sint betaald ????.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Nou ben weer n week verder en heb eigenlijk spijt dat ik voor de bcas kliniek heb gekozen.

Ik denk dat ik nog veel te vroeg ben met resultaten maar heb t idee dat er niks is gebeurd terwijl ik echt pijn heb. Is dat normaal dat ik nu nog netgens verschil zie?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Allen,

De laatste week van januari heb ik liposculpture van 5 zones ondergaan bij de BCAS kliniek in Brussel. Ik zal de hele ervaring gedetailleerd wegzetten voor de mensen die twijfelen.

Ikzelf ben 31 jaar, 171 cm lang en weeg 78 kilo. Voor mijn zwangerschap woog ik 70 kilo, ik ben nooit superslank geweest maar altijd wel tevreden. In mijn zwangerschap kwam ik 24 kilo aan ( eigen schuld, mezelf letterlijk rondgevreten ) en hier bleven er nog 8 van plakken. Omdat ik geen kind meer wil en me toch irriteerde aan de hammetjes boven mijn broek en slappe buik heb ik foto's genomen van mijn aflopende bouw en deze opgestuurd naar Bcas. Na een aantal dagen kreeg ik advies per mail en na 2 weken lag ik ( 10 dagen geleden ) op mijn bedje te wachten tot ik opgehaald zou worden.



Ik heb alleen Dr Darius zelf gezien en de vrouw die het narcaseroesje zou geven. Ik kreeg een uitgebreid gesprek van te voren en de locaties werden besproken ( buik, maag, taille, bhrolletjes en flanken a la 2780 euro ).. De arts maakte foto's en we zaten op 1 lijn. Ik had een prettig gevoel bij hem.

De vorige afspraak liep uit dus ik heb wat langer moeten wachten maar toen ik opgeroepen werd ging het vrij snel.



Ik moest een badjas aan en blauwe sokjes voor over mijn voeten en werd naar de behandelkamer gebracht. De vrouw bracht jodium aan en ik moest op de behandeltafel liggen waar mijn infuus aangelegd werd. Ook kreeg ik een apparaatje op mijn vinger om de hartslag in de gaten te houden. Wat ik achteraf miste is dat de vrouw niet aangaf dat het narcosespul al was begonnen, ik heb na mijn infuus namelijk nog even rond gekeken en toen was ik al weg. Dus na plaatsen infuus was ik eigenlijk binnen 40 seconden knock out. Ik werd wakker op mijn kamer en heb zelf niets meegekregen van het "zelf teruglopen naar de kamer" zoals op de site staat... dit maakt ook niet uit, ik heb het wel als fijn ervaren.



Hierna heb ik nog anderhalf uur slaapdronken op de kamer gezeten maar ik voelde me verder eigenlijk wel prima. Uiteindelijk hebben ze zo'n 2,5 kilo vet kunnen weghalen en dit stond ook op mijn kamer. Wederom kreeg ik goede uitleg, pijnstillers en een (preventieve) antibioticakuur mee en dan begint de ellende eigenlijk pas.



De dingen die me tegenvielen horen bij de nasleep van de behandeling en zijn goed uitgelegd maar ik wilde ze toch even noemen.

Je krijgt een strak pak aan, ik een soort korset van heup tot onder borst en mensen die benen meepakken krijgen ook zoiets aan maar dan met benen eraan. In de kliniek vertelde de arts dat je hiermee moet douchen en dit dan moet drogen met de fohn. In de praktijk vond ik dit echt niet goed werken. Of mijn fohn was niet sterk genoeg maar ik kreeg het pak niet binnen 15 minuten droog. En het is van belang dat het pak 8 weken aan blijft en de eerste week zeker niet uit gaat dus dat is gewoon helemaak k*t, netjes verwoord.

Het is dus eerste 2 weken gehannes met het pak, ik zit op dag 10 dus verlang naar mijn eerste douche zonder pak

Het meest rotte vond en vind ik dus het pak.



Ik ben behandeld op een vrijdag, ik moest zaterdagochtend even overgeven, wellicht van de narcose. Tijdens de behandeling spuiten ze vloeistof in en ondanks dat er wat liters ver verwijderd zijn, stond ik met 81 kilo buiten terwijl ik met 78 binnen kwam. Verwacht dus niet dat je lichter buiten staat, dit is niet het geval en leggen ze ook duidelijk uit.

Na 10 dagen weeg ik weer 78, nu moet dit langzaam in de komende 6 weken langzaam tot ongeveer 76 zakken volgens de arts.

De arts gaf als tip ook om niet meer te gaan lijnen omdat het lijf dan toch vetreserves gaat maken, hij gaf aan dat afvallen tot 72 prima is in de loop der jaren, maar dat ik niet lager moet gan zitten. Het is wel fijn dat een arts dit aangeeft, het is toch vaak een psychische kronkel, vrouwen en hun gewicht. Het plaatje bij mij is nu kloppend, wat de weegschaal zegt moet ik eigenlijk uit mijn hoofd krijgen.



Ik heb 6 kleine hechtingen die straks onder mijn bikini vallen, goed gekozen plekken. Uit deze hechtigen lekten eigenlijk alleen de eerste dag wat vocht bij mij, maar dit kan 3 dagen duren.

Hou daar rekening mee ! Je krijgt watjes mee maar verwacht niet dat je met 5 locaties voor je lol de volgende dag meteen aan het werk gaat.



Ik heb huishoudelijke taken met frisse tegenzin voltooid dat weekend maar had niet graag gaan werken dat weekend, zeker 3 dagen heb ik me gevoelt alsof ik door een trein ben overreden, totaal bont en blauw maar het zag er gelukkig erger uit dan het is. De pijn was voor mij met paracetamol goed te doen. Vrijdag behandeld, maandag aan het werk, dit was te doen.



Ik heb een meisje van 2,5 rondlopen die nog graag op me zit en ook dit was goed te combineren. Haar optillen ging probleemloos, alleen dat ze soms met haar 15 kilo een snoekduik op me maakte was iets minder. Ook hier leer je vrij snel jezelf te verdedigen tegen peuters en andere rondvliegende ledematen van bijvoorbeeld partner of collega's haha.



Wat kan ik verder nog vertellen, ik zit nu dus op 10 dagen na de behandeling, ik heb nog wat blauwe en beurse plekken maar dit trekt met de dag weg. De hechtingen zouden zelf op moeten lossen en anders mag je ze met pincet verwijderen na 4 weken. Ik zie zeker verschil in contouren van mijn lichaam, zelfs door de vertekening van het corset, mijn hele bouw klopt nu al beter zelfs nu in het begin van mijn herstelperiode. Kleding zit al beter.

De bijna 3000 euro was het me zeker waard, ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met sparen met de gedachte "als ik dit anderhalf jaar later nog wil, doe ik het en zo niet dan heb ik een fijn zakcentje voor de vakantie of voor als de wasmachine kapot gaat" en na anderhalf jaar was ik nog even zeker van mijn zaak.



De pijn valt me alles mee, het strakke pak valt me tegen, maar over het algemeen een goede ervaring.



Iedereen veel succes en vraag gerust wat als je iets wil weten, groetjes Fenna
Fenna,bedankt voor je uitgebreide verhaal! En ook super dat je al verschil ziet! Je hebt het over een liposuctie. Ik had toen een liposculpture voor 3 zones onder plaatselijke verdoving,met dunnere buizen en haast geen littekens. Ben nog steeds erg blij met het resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Hey Geraldine, het is wel liposculpture hoor, check maar eens de Bcas site. Inderdaad met dunne buisjes en minimale littekens. Zit nu op dag 13 na behandeling, blauwe plekken zijn alleen nog rond mijn navel aanwezig. Harde plekken beginnen te komen, dus dat is een goed teken (bindweefselaanmaak)... ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Slechte eigenschap, geen geduld hebben hahaha. Groetjes Fenna
Fenna,dat snap ik. Het liefst wil je zo snel mogelijk resultaat zien. Immers heb je ervoor betaald. Mijn ingreep was niet pijnlijk en heb er ook geen last van gehad. Wanneer mag je weer beginnen met sporten?
Alle reacties Link kopieren
Ik had al mogen beginnen met sporten maar ik sport niet ( 35 uur werken + huishouden + kinderentertaining is genoeg aan geren ).. Het had na een week al gemogen maar niet intensief. Rennen achter de kleine aan buiten ging na anderhalve week in ieder geval prima.

De hechtingen zijn nu bijna opgelost en anders had ik ze na 5 weken mogen verwijderen met een pincet. Ben nu na 3 weken 2 kilo kwijt en dit moet 4 kilo worden maar gaat zoals besproken heel geleidelijk. Geduld is een schone zaak
Fenna,je doet al heel veel hoor. 35 uur huishouden en achter je kind aanrennen is een topsport op zich .Maar je doet het goed. Fijn dat er al 2 kilo af zijn! Ik heb een paar jaar geleden d.m.v. liposculpture mijn buik,maag en flanken laten doen. Buik was al mooi plat maar de proporties komen zo beter uit. Of ik ooit iets aan mijn benen laat doen daar twijfel ik nog aan. Het belangrijkste is nog altijd dat je blij bent met het resultaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem100420162 schreef op 20 januari 2016 @ 22:11:

Sandra, bedankt voor je reactie:) Amyra... ik heb je gemaild en kreeg gek genoeg een postdelivery foutieve status terug. Ik kan je dus niet bereiken. Heb je een ander email adres voor mij? Wil ze ook in een prive bericht op deze site aan je sturen, ondanks ik nu nog even moet uitvogelen hoe dat hier gaat!!! Update: Ik heb afgelopen maandag voor het eerst mijn panty half uurtje uitgehad... weird hoor! Hechtingen op advies huisarts er toch zelf uitgehaald. Scarry! Ging allemaal super goed! Zozo zoveeeeeel verschil te zien en dolblij. Nu alleen nog last van plekjes die ik niet voel. Wondjes genezen goed, wilde geen kruisjes dus toch blij panty uitgehad te hebben. Snel weer aangetrokken en nu weer aan tot 14-02! Raar dan nogmaals om panty uit te hebben, alsof je iets mist haha! Trilde wel onder de douche, maar ben niet zoals veel horen zeggen flauwgevallen!!! Meteen dus ff foto's ook geschoten zonder panty in ondergoed haha! Nog beter resultaat te zien voor jullie en voor mezelf ofcourse! Anderzijds denk ik wel dat het resultaat en herstel echt per persoon verschilt.. mja het laat ofcourse ook wel zien dat Darius goed werk verricht en je krijgt er toch een betere indruk van dan de foto's die hij laat zien tijdens het consult, dat moet je allemaal geloven ben ik van mening. Yarina.. dank voor je berichtje en felicitatie, leuk:) Ik zal zo even in mijn prive box kijken voor je mail adres.. mail ik ze ook ff naar jou door. Hoe gaat het met je?? Elisabethrose, dank voor je reactie!! Sportief typje hihi!! Fijn te horen dat het ook goed met jou gaat! Ik kan nu ook ook niet anders zeggen dat me weer de oude te voelen na morgen precies 4 weken verder:)
Alle reacties Link kopieren
Hi Anoniem100420162

Ik heb je stukje gelezen over je lipo aan je benen, ik heb zelf 4 weken geleden liposculpture laten doen 7 zones en dus ook mijn bovenbenen rondom. Nu heb ik wel een beetje resultaat en ik weet dat het lang kan duren voor je volledig resultaat hebt bereikt maar ik kan bijna niet geloven dat het nog veel meer resultaat gaat opleveren. Nu las ik dat jij zeer tevreden bent over het resultaat mag ik vragen hoe bij jouw het verloop ging hoe lang het duurde voor je resultaat had en hoe lang jij vocht vast hield enz? Ik hoop van je te horen alvast vriendelijk bedankt. Groeten Victoria_meis
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had ze een vraag over de liposuctie en volgens mij vroeg ze niet om de mening of iemand haar te slank vind voor een lipo.....

Een mening over slanke mensen is al vaak gevormd als ze: óf een paar kilo kwijt willen, óf zoals nu een ingreep willen laten doen.

En meestal zijn het mensen met een paar kilo teveel die daar wat over te zeggen hebben.



Yarina, ik heb geen ervaring met liposuctie maar dus wel ervaring met vóóroordelen over slanke mensen die niet helemaal tevreden zijn met hun figuur.....



Ik hoop dat je je antwoorden krijgt ipv commentaar...
Alle reacties Link kopieren
Hello, ik ben nieuw op deze forum en heb jullie berichtjes gelezen, was op internet aan het rondneuzen voor liposuctie. Om lang verhaal kort te maken heb ik veel gewichtsverlies door maagoperatie en heb al buikcorrectie en armcorrectie achter de rug. Ik zou een dijbeencorrectie moeten laten uitvoeren maar moet ook mijn figuur aanpassen zou ik zeggen, ben nu 63kg en kwam van 125kg. Heb nu maat 38 maar ben niet tevreden over mijn lovehandjes en mijn buiten en bovenbenen en rug, daardoor is het zicht om een broek te dragen niet mooi. Op buitenbil id het zo'n bult vet moet ik zeggen😊. Heb ook de foto's gezien op de site, lijkt mij goed als het resultaat werkelijk zo is. Maar in dir kliniek verwijderen ze geen vel, enkel vet zo te zien
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het over het bcas kliniek
Alle reacties Link kopieren
Yarina, hoe gaat het nu met jou, hoe is alles hersteld en hoe is het met de billenlift?

groetjes
Ellebel
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wauw ik heb alles gelezen en wat een verhalen allemaal! Bij de meeste vrouwen gaat het goed en dan helaas gaat het bij iemand toch ook mis :(

Ik ben heel benieuwd hoe het nu met iedereen gaat want inmiddels zijn de meeste berichten minimaal een jaar oid.
Hoe zijn de resultaten?

Ik wil namelijk bij dr mahieu (Diana gabriels) het vet uit
M’n taille en heupen laten verwijderen en dan mijn billen daarmee laten opvullen.

Ben zo benieuwd naar jullie resultaten nu inmiddels een jaar later!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een week geleden een liposuctie van mijn maag buik en zijkanten/rug gehad. Ik ben nog erg opgezwollen. Ook heb ik echt pijn gehad, kon nauwelijks bewegen. Opstaan en gaan zitten pffffffff. Ik ben heel benieuwd naar ervaringen. Kan iemand mij foto's sturen ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi nieuwestart123

ik ben ook voornemens, ben benieuwd naar jouw ervaring, hoop dat je snel hersteld, maar ben ook nieuwsgierig waar je deze behandeling hebt laten doen

groetjes
Ellebel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven