Verhuisdozen van de Action

24-10-2016 12:01 30 berichten
Hallo allemaal,



Ik ga binnenkort samenwonen (yes!) en heb enorm veel aandrang om al spullen in te gaan pakken. Probleem: ik heb geen verhuisdozen. Nu heb ik gelezen dat ze bij de Action verkrijgbaar zijn. Heeft iemand ervaring met deze verhuisdozen? Zijn ze een beetje stevig? Ik wil er niet mee lopen en dat de bodem stukgaat en alles op straat beland.



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag altijd bananendozen en sinaasappeldozen (is het nu de tijd voor) bij de supermarkt. De lidl hier op de hoek houd dagelijks tussen de 30-40 bananendozen over die ze stuk maken. Tenzij iemand vraagt om ze achter te houden. Bij mijn vorige verhuizing heb ik er 3x 20 opgehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 24 oktober 2016 @ 14:04:

Is dat zo? Oprechte vraag. Ik heb mijn kleding altijd verhuisd in gigantische vuilniszakken en big shoppers dus zou het niet weten.

Bij mij is zo'n kledingdoos gesneuveld (Praxis). Die stang ging scheuren in het karton.

Afgelopen jaar kleding in die plastic opbergkratten (Action) verhuisd.
Bananendozen zijn kut. Handvaten zijn heel ruw voor je handen, dat gaat pijn doen.

Gamma is idd bagger, ik meende de hema ook. Die van sixt ook.

Tweedehands dozen van de verhuizer zijn ook goed en dan weer doorverkopen. Dat lukt dus niet met gamma/karwei/hema.



Bigshoppers zijn ook handig en kratten.



Kleding houd ik op hanger, achterbank auto en hop de kast in.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:OmeHenk schreef op 24 oktober 2016 @ 20:41:

Bananendozen zijn kut. Handvaten zijn heel ruw voor je handen, dat gaat pijn doen.Wel nee joh, ze hebben een goeie stevige grip. Dozen kun je goed stapelen in de verhuisauto. Ze verslappen niet als ze vochtig worden. Ideaal.
Ze zijn prima, je moet er alleen niet teveel kilo's in doen maar dat geldt voor elke verhuisdoos. Het blijft een kartonnen doos. Dus hele zware dingen, kun je beter in een grote tas of bak oid doen. Of je plakt wat extra stroken ducktape over de onderkant, en aan de binnenkant van de doos ook, op de bodem. Maar je kunt er geen bowlingbal in doen hoor, in geen enkele doos.



20 dozen maar? Dat is niet veel. Wij hadden er iets van 60. Kleding heb ik gedeeltelijk in vaccuumzakken vervoerd, ook van de action. Dan hoef je geen lucht te vervoeren. Maar ik zou er nog wat kopen, als ik jou was, tenzij je heel weinig spullen hebt. En een grote rol ducktape. O alleen bubbeltjesfolie hebben er helaas niet. Je hebt altijd spullen die in geen enkele doos passen, het is handig die bij elkaar te binden en verpakken in bubbeltjesfolie. Anders gaat het de hele verhuiswagen door. Succes! En veel plezier met de nieuwe woning.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven