Zwanger proberen te worden van de eerste

05-10-2016 13:26 2748 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Ik ben nieuw bij dit forum, laat ik me even voorstellen. Ik ben Elle, 23 jaar, net 2,5 week getrouwd met mijn kersverse man. Samen zijn wij bezig om zwanger te worden. Ontzettend spannend!

7 september laatste pil, 11 september nog mijn onttrekkingsbloeding gehad. En gisteren en vandaag een positieve ovulatie test gehad!

Het lijkt me leuk om met vrouwen te kletsen in hetzelfde schuitje...





NaamLeeftijdLeeftijd partnerRondeNODBijzonderhedenelleanna723306Missed abortion 8+5 Korte LFVervivaen29311 UD: 17-07-17 het is een meisje!Happy-life24271UD 7-7-17Aussie86??3lange cyclus!CaptainKitten29346 UD 23-09-17 het is een meisje!groenogig_monster3240+2 Bliss_428316UD: 29-09-17Sinnieee25281 -Saar_8731292 -AG-S30348 UD: 17-09-17Knotje27268 UD 10-09-17Bibi30306 12 april-Dookster2730 Love22293258 april-
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames, stoppen met roken gaat goed. Alleen de vreet buien niet hahaha. Alleen moet ik door sommige situaties mezelf in de hand houden om niet te gaan kopen.



Vandaag toch weer wat meegemaakt. Voor 't geval dat....maar een aantal zwangerschapstesten in huis gehaald. Sta ik daar bij de kassa. 2 pakjes meegenomen, zaten toch al aan elkaar vast. Loopt de dame achter de kassa met die testen boven haar hoofd te zwaaien, hoe moet ik dit Afrekenen? Oh wat was ik toch blij dat er geen bekenden in de rij stond. Awkward, Hahaha.
Hahaha fijn is dat... Zo riep een medewerker bij de Hunkemoller een keer keihard mijn cupmaat door de winkel. Vond ik ook zo gênant haha. Stom eigenlijk, maar vond t toch niet prettig.



En goed zo!! Dat snaaien mag nu gewoon even. Komt vast vanzelf weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Goed van je sinnie, nu doorzetten!



Anoniempje, wat spannend en onzeker. Misschien idd een langere cyclus dan je denkt?



Groenogig, ik hoop voor je op die hotelkamer
Alle reacties Link kopieren
Sinnieee!!! Ik ben trots op je!! Goed bezig, dat verdiend een



Ik vind zondag thuis ook prima. Dan is het precies 5 jaar geleden dat we elkaar hebben ontmoet . Ik ben een beetje gevoelig voor symbolische data.
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
@groenogig Uhh... geblesseerd, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat ging er mis zonder condoom? Hopelijk herstelt hij snel en zien jullie kans om het gezellig te maken! In de huiskamer is juist wel spannend, toch?



@Anoniempje, irritant zeg! Mijn mirena is er nu 10 maanden uit en mijn cyclus varieert nog steeds van 29 tot 35 dagen. Kan er dus bij horen. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Wanneer ga je weer een test doen? Ik zou me echt niet kunnen inhouden en iedere dag gaan testen



Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Ziet er dus naar uit dat ik weer laat ovuleer. Balen!
Alle reacties Link kopieren
Oh zie nu pas de laatste pagina! Goed bezig Sinnie! Ik ben inmiddels ook weer twee dagen rookvrij, kostte veel minder moeite dit keer. Geen idee waarom. Hopelijk blijft het zo!
Alle reacties Link kopieren
quote:groenogig_monster schreef op 24 oktober 2016 @ 23:25:

Sinnieee!!! Ik ben trots op je!! Goed bezig, dat verdiend een



Ik vind zondag thuis ook prima. Dan is het precies 5 jaar geleden dat we elkaar hebben ontmoet . Ik ben een beetje gevoelig voor symbolische data.Same here
Alle reacties Link kopieren
quote:Vervivaen schreef op 25 oktober 2016 @ 00:52:

@groenogig Uhh... geblesseerd, wat moet ik me daarbij voorstellen? Wat ging er mis zonder condoom? Hopelijk herstelt hij snel en zien jullie kans om het gezellig te maken! In de huiskamer is juist wel spannend, toch?



@Anoniempje, irritant zeg! Mijn mirena is er nu 10 maanden uit en mijn cyclus varieert nog steeds van 29 tot 35 dagen. Kan er dus bij horen. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent! Wanneer ga je weer een test doen? Ik zou me echt niet kunnen inhouden en iedere dag gaan testen



Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Ziet er dus naar uit dat ik weer laat ovuleer. Balen! He kut! grof gezegd misschien maar is balen! Je LF onder de 10 dagen nu? Misschien komt je menstruatie ook later of ben je altijd keurig op tijd?
Alle reacties Link kopieren
Domme vraag, ik las te snel en zie de regel dat het tussen 29 en 35 dagen is! sorry!

Bij 35 dagen is 10 nov je nod?



Alle reacties Link kopieren
Hooi lieve meiden!



Vanmorgen een vroege test gedaan gezien mn ovulatie +/- 13 dgn geleden is....

en ja een streepje!! En op de clearblue 1-2 weken

We kunnen het nog niet bevatten en zijn door t dolle heen!

Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! De eerste zwangere!!! Gefeliciteerd Happy-Life



Spannend hoor! Geniet er van..
De zee is groen
Alle reacties Link kopieren
Had je eigenlijk al symptomen die op zwangerschap wezen happy life? Misschien heb je het al wel gezegd hoor!
Happy-life : ik dacht vanmorgen hoe zou het met je gaan. Goed dus! Gefeliciteerd!!!!!



En ben ook benieuwd of je al voelde dat t raak was.

Ik heb al een paar dagen wat kramp aan m'n baarmoeder, en last van m'n rug. Maar ga niks hopen en nog niet testen, want moet t weekend pas ongesteld worden... of niet;)



De stoppen met rokers, goed bezig hou vol!
Alle reacties Link kopieren
Niet echt duidelijke symptomen sinds zondag ijzersmaak in mn mond... nu nog...

af en toe wat krampjes, en hele gevoelige schaamlippen sinds vorige week, als mn man eraan zat voelde t net alsof je onder je voeten gekietellt werd.

Vorige week hadden we seks en toen ik naar de wc ging had ik 2 druppels bloed verloren. Dus niet echt duidelijke innestelingsbloeding of iets.

En verder voel ik me gewoon goed!



En vannacht hebben we allebei heel slecht geslapen.. en toen dacht ik vanmorgen ik ga wel testen

Heb ook sinds 2/3 daagjes dat ik best vroeg moet plassen smorgens... normaal kan ik aardig uitslapen zonder plasaandrang!



Degene die gestopt zijn met roken zet door jullie kunnen t!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd ! Wauw.. super!! Whoehoe !!!
Alle reacties Link kopieren
Die ijzersmaak hoor ik ook van van mensen om mij heen als ze zwanger zijn! dat is dus 1 van de weinige symptomen die wel met zwangerschap maar niet met menstruatie te maken heeft!
Alle reacties Link kopieren
Nou Happy life is de eerste!!

Nu gaan we gestaag door dames!! ( vooral peptalk voor mijzelf ) hahaha
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor de felicitaties!!



ja die ijzersmaak is echt vreemd, bij wijze van als ik nu chocola eet dan blijft die smaak normaal wel lekker hangen in je mond.. nou dat is dus nu zo weg en echt zo'n ijzer/metaal smaak voor in de plaats. Maarja ging ook wel denken ja ik haal t in mn hoofd t is niet zo dat ik t proef ens.. maarja t is dus wel zo!



Khoop dat jullie gauw volgens dames! t is jullie ook zo gegund
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook allerlei vage klachtjes. Mocht mijn cyclus 28 dagen zijn, dan zou ik 30/31 ongesteld moeten worden... Wachten duurt lang...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd happy Life!!! Heel erg Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jou anoniempje? Heeft je ongesteldheid al doorgezet?



Haha Sinnie hilarisch! Niet echt tactisch van de verkoopster. Maar wel super goed dat je gestopt bent met roken.



Balen Vervivaen dat je weer een lange cyclus hebt. Ik zit heb ook weer een late eisprong en dus een lange cyclus. Erg frustrerend.



Wow Happy Life, wat leuk! Heel erg gefeliciteerd!!! En grappig dat je toch nog best wel wat symptomen had.



Spannend Maus en Mila. Jullie NOD komt nu aardig in de buurt. Hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws!
Happy Life, gefeliciteerd!! Super leuk nieuws



Captain Kitten, dank je voor je interesse! Nog niet ongesteld hier.. Ik denk dat ik komend weekend weer ga testen ofzo en als het dan nog negatief is (wat ik wel verwacht) misschien even overleggen met de huisarts. Hoe gaat het bij jou?



Succes allemaal met afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Ah super Happy Life!!! Gefeliciteerd! En wat grappig, die ijzersmaak! Heb ik nog niet eerder gehoord. Hou ons op de hoogte!



Hier ook voorzichtig goed nieuws: ik had net ein-de-lijk een streepje op de ovulatietest! Wel nog iets lichter dan de controlestreep, dus weet niet of ik morgen ovuleer of overmorgen, maar het gaat de goeie kant op! Hebben er net in ieder geval maar even gebruik van gemaakt, lig nu met m'n heupen omhoog



Sabina, bij een cyclus van 35 dagen is m'n NOD inderdaad 10 nov! Dan zou ik een LF van ongeveer 14 dagen hebben dus dat zou helemaal prima zijn! Maar meestal is m'n cyclus 30-31 dagen dus dan is de LF korter. Ik ben benieuwd...
Woooow wat superleuk Happy-Life! Van harte!



Vervelend zeg @ Vervivaen. Hopelijk wordt je cyclus gauw wat korter, of iig steeds beetje hetzelfde qua dagen.



Spannend Maus en Mila!! Ik duim voor jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven