Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
En? Hoe was het??
Note TO myself. In t vervolg eerst FaceTime of Skypen. Hij stonk en praatte raar. Luisteren was niet echt z'n ding. En wilde steeds aan me zitten. Omg. Ik ben blij dat ik thuis ben. Oh ja en als ik wijn had gedronken dan had ik me wel durven laten gaan met zoenen. Nou nee want ook dan stink je. Maar wijn was hoog in t vaandel. Genieten. Grappig. Dussssss. Haha
Toch een ervaring rijker Pin

Alle reacties Link kopieren
O getver haha bah! Wel stoer dat je het gewoon gedaan hebt!
Ik zie er vreselijk tegenop Pin. Ik wil niet eens weten wat er zich in de krochten van mijn ziel heeft verborgen. Dingen die ik eigenlijk probeer te vergeten.
Haha Pin, mijn dates vallen ook altijd tegen.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Pin, fiasco dus. Volgende keer beter.

Sirius, je kunt toch aangeven dat je met dingen aan de slag wil waar je hedentendage tegenaan loopt en niet zozeer in het verleden wilt duiken.

Eer ze bij je krochten van je ziel is, ben je jaaaaaaaren verder
Hatsjikideee...
Ja Sirius. Met paus eens. Kunt beter nu in t heden handvaten krijgen om overal mee om te gaan. Verleden wroeten is zoooo 2004. Nee grapje. Maar schijnt wel de nieuwe benadering te zijn vanxtherapie tegenwoordig. Je kan het hoor. Er tegenop zien is erger dan erheen gaan. Is met alles zo eigenlijk.

Die date heeft de emotie put los getrokken. Ben verdrietig. Maar wel goed dat t eruit komt. Ex was echt gek man. Hoe raar ben je als je 3 jr dubbel leven leidt. Ik had wcht geen andere keuze dan die ik nu gemaakt heb. Door alleen verder te gaan. En werk uit elkaar te trekken. Ik ben blij met dit forum en m'n lieve vriendinnen.
Dubbelllllll
Alle reacties Link kopieren
Oh, Pin!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens donderdag een lunch afspraak.. Zin in en ik vind het reuze spannend! Hoop dat hij in het echt leuk is.. Geen rare stem of accent.. Het restaurant waar we gaan lunchen is in ieder geval top. Beetje duur, dus ik kom er bijna nooit.. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is goed bezig hier lees ik. En niet alleen bezig met minderen/stoppen met drank maar ook aan zichzelf aan het werken... Heel mooi.



Ik ben nu 3 weken helemaal gestopt. Dat is met vlagen moeilijk, maar ik denk dat het moeilijkste ná de 4 weken komt, want dan wil ik eigenlijk kijken of het me lukt gematigd te blijven... En dat is lastig.



Niet (zo veel) drinken heeft echt voordelen: helderder denken, beter opstaan, afgevallen.



Ik heb een gebroken hart, en ik voel zoooooooo ontzettend veel. Echt heel heftig. Maar het is goed, ik verdoof niet meer...
Alle reacties Link kopieren
Heb je liefdesverdriet LPCR, dan is het helemaal knap om niet te drinken maar het sterkt je juist óók hè.

Doe je mee om er nog een maand aan vast te plakken, patronen moeten goed doorbroken zijn.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Marjo, weet je bijna ex van je date, hoe is de sfeer in huis, date hij ook?
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Paus, nee hij weet het niet. Sfeer is matig. wij doen beleefd tegen elkaar; vragen niet meer hoe de dag is geweest, dat dus.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Pin toch, dikke knuffel!

Petite Chat wat naar van je gebroken hart en wat goed dat je niet naar de drank grijpt, heel sterk van je!
Petitie chat goed van je dat je er zo doorheen gaat. Das echt beter dan drank erbij. Er wordt hier op t forum baak geroepen chocola en wijn bij liefdesverdriet. Maar eigenlijk is t echt beter van niet. Ga dan hardlopen ofzo. Maarja daar heb je dan niet echt zin in.

Marjolein ga eerst Skypen ofzo met beeld. Wou dat ik dat gedaan had Haha

Vanaf nu doe ik dat zeker!!

Ben wel weer beter in m'n vel. Ex zoekt steeds contact. Zal m eens overal gaan blokkeren. Beter.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zoekt hij steeds contact Pin? Wil hij het lijntje open houden?

Of dat je niet meer boos bent, dat hij laat zien zogenaamd veranderd te zijn? Blokkeren lijkt me een goede.

Hoe haan je kinderen om met de breuk? Weet dat ze al wat groter zijn maar jullie waren best lang samen toch?
Hij vind ons elkaars grote liefde. Maar in die uitspraak zit eigenbelang. M'n kinderen waren erg gekwetst en ook verward. Eentje zei laatst dat hij hem zag rijden en zich helemaal beroerd voelde. Hij heeft samen auto's gekocht met hem. En ondertussen ging ex dus zo met mij om. Vinden ze heel erg. Ze snappen het ook ecjt niet. Normen waarden. Hij heeft Altijd zo van alles verkondigt hier in huis. En dit is dus de ware aard. Bah. Bah. Bah. Echt niet te bevatten. Nog steeds niet.

Hij mist me. Degene die alle werk deed. En zich liet gebruiken. Kon hij mooi op de troon zitten en ik adoreerde hem. Maar hij vind zo vervanging hoor. Was de vorige keer ook zo ja. Gatver. Op zijn manier zal ik de ware wel zijn. Beetje vreemde normen en waarden horen dan bij zijn "wareliefdesmanier"
Goed zo pin! Dat is de spirit.

Slecht geslapen vannacht, ben nog moe. Wordt weer een lange dag vandaag.
Dubbel
Die uitspraak strookt totaal niet met wat ie gedaan heeft Pin dus dat zal inderdaad eigenbelang zijn. Als iemand als je grote liefde voelt is er geen haar op je hoofd die er ook maar aan denkt te doen wat hij gedaan heeft. Kan me wel voorstellen dat het moeilijk is als ie dat soort dingen zegt



Voorzichtig aan vandaag Sirius!



LPCR, goed dat je hier nuchter doorheen gaat! Ik heb dat toen niet gedaan, ik begon toen pas met drinken dus ik stond er ook nog helemaal niet bij stil. Dat kwam pas met dit topic, het eerste deel.



Spannend Marjolein, ik moest er niet aan denken toen ik uit elkaar aan het gaan was, maar het duurt ook heel lang bij jullie natuurlijk en iedereen is weer anders.



Hoe gaat het verder met iedereen?

Deel 3 is ook alweer bijna volgekletst
Ah Sirius niet fijn. Dat wordt een lange dag. Is t goed gegaan met dochter alleen zijn?

Bella idd lijkt mij ook niet. Of hij ziet t licht nu pas. Maar goed. Dit kan ik niet accepteren. Ik mis m soms zo erg dat ik m wel zou willen zien. Even knuffelen. Vrijen. Erg he. Is echt een verslaving. Relatieverslaving. Het zit diep m'n liefde voor ex. Vind ik heel vervelend. Ik weet dat ik van alles moet vinden van hem. Maar m'n hart wil m nog steeds. Iemand die dit snapt? Ik wil er "klaar" mee zijn. Net als anderen denken: zo 1 ben je toch zo klaar mee. Of ik zou nu afgeknapt moeten zijn op hem. Enz. Het begint te komen. Daarom wil ik ook alles gaan blokkeren. Ik wil niet verder met hem. Dat kan ik mezelf en kinderen niet aandoen. En de relatie was geen eens leuk. Pffff.

Wat een gezeik ook over zon vent eigenlijk. Ik heb me opgegeven voor een cursus. Wel een moeilijke. Maar dit wil ik en is nodig voor m'n toekomst. Powerrrrr.

Koffie!
Ja even een keer lekker vrijen wil ik ook. Zal mijn vaste meisje maar weer eens bellen. Ik heb het verdient.
Ja gaat eigenlijk wel heel goed. Het huis is in elk geval niet af gefikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven