Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

[...]



Ze kunnen natuurlijk ook Alexandria opgeven en heel ver uit de buurt van negan proberen te komen. Wat zou jij doen?Negan kan dat niet laten gaan, dus hij zal daar echt wel mensen achteraan sturen. Hij heeft nu ook alles uit de kast getrokken om zijn punt te maken (zei hij ook). Dit is ook een signaal voor alle andere gemeenschappen. Als je een ijzersterke groep al helemaal weet te breken, dan zullen alle 'zwakkere' groepen verzet wel uit hun hoofd laten.
En idd Negan zal ze waarschijnlijk gaan achtervolgen. Gewoon omdat het kan.
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten heel berekenend te werk gaan. Wachten, wachten, wachten. Observeren. Informatie verzamelen. Zorgen dat als je één kop afhakt, er niet meerdere koppen voor terugkomen. Als je met The Saviors wil afrekenen dan moet je het in één keer goed doen, is mijn indruk.
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar ben je wel een seizoenetje zoet mee.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Wauw, dat was even slikken met the talking dead! Kreeg tranen in mijn ogen toen ik Glenn zag en toen ze de samenvatting lieten zien! Inderdaad, onze pizza-boy...! Het begint nu echt door te dringen dat Ab en Glenn er niet meer zijn...
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
Ooooo ja, iedereen die niet in bed ligt zit natuurlijk Talking Dead te kijken. Ik ga morgen kijken. Ik ben benieuwd, ik heb het nog nooit gezien.
quote:Liadan schreef op 25 oktober 2016 @ 00:22:

Ooooo ja, iedereen die niet in bed ligt zit natuurlijk Talking Dead te kijken. Ik ga morgen kijken. Ik ben benieuwd, ik heb het nog nooit gezien.Ik kijk t nu in bed op mijn telefoon maar ik moet eigenlijk wel zo gaan slapen dus ik denk dat ik t morgen verder ga kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog op de bank met mijn troostdrankje
óu sont les neiges d'antan

Ik ga het morgen kijken. Dat is dan weer iets wat ik overdag kijk meestal
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo slapen. Hoop ik. Ik heb eerder op de avond een tukkie moeten doen om het vol te kunnen houden tot en met de nabespreking, dus hopelijk kan ik wel in slaap komen.
Slaap lekker Liadan!



Ik ga ook mijn bed opzoeken
Alle reacties Link kopieren
Leuk, talking dead!! Wel erg amerikaans met "I miss you so much". Mooi dat ze de highlights van Ab en Glenn nog lieten zien. Wel even slikken en traantjes wegvegen. Had even het idee dat JDM beetje teveel wijntjes op had. Leek iets aangeschoten! Met mijn achtergrond (beroep) ben ik gewoon achterdochtig.

Sascha had haar rode jurk achterstevoren aan en die blauwe lippenstift....ech nie!!

Vond ook dat Maggie een belachelijke jurk aan had...dellerig! En Michonne ...ook niks die jurk..getver! Eigenlijk vind ik de vrouwen gewoon mooier in de serie. Make up niet overdone... en gewoon stoerder. Ze zijn echt mooier met minder opsmuk. Maar goed, dat is ook niet belangrijk.



Tjeetje, ben nog aan het verwerken dat Ab en Glenn er niet meer zijn....ik kan er niet over uit!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Jemineetje, deze wilde ik jullie toch niet onthouden. In de categorie



Onderschrift:Does anyone see what I see? Or am I just a total perv? ????????????????????????????????
En de reacties daaronder : we know he's long





??????uhm oja? Ik heb geen idee, vertel.

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om zoiets.

Ik zie trouwens niks waarvan ik ohlala moet denken.
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn volgens mij gewoon de vouwen van zijn broek....Hier ook een trouwe kijker. Ik vond de aflevering van gisteravond de wreedste aflevering van de hele serie.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Het was idd een geweldige aflevering. Ik heb wel moeten huilen toen de Negan clan weg ging en het iedereen duidelijk werd wat er gebeurt was....
Alle reacties Link kopieren
Hahaha de beschrijving van de kleren van de dames! Ik vond ze er ook niet heel geslaagd uitzien deze keer. Behalve Melissa McBride, die had wel wat leuks aan vond ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 24 oktober 2016 @ 23:58:

[...]







Droom maar lekker dat wij Negan doodknuppelen Eh
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Droom loze nacht gehad.. Ik wou napraten met vriend gaat die slapen...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Wow wat was iedereen nog laat wakker, ik kan dat echt niet sorry

Heb net alles bijgelezen, zal straks proberen te reageren. Zit vol met reacties maar weinig tijd meh.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Hehe, aflevering gisteren gezien en de hapjes niet eens aangeraakt... De tissues wel! Nu huil ik toch redelijk snel bij films of series, maar die scene aan de tafel... Snif!



Ik zit nu voornamelijk te denken over hoe het verder moet. Voorlopig zal er inderdaad niets anders opzitten dan werken voor Negan. Vluchten lijkt me niet echt een optie want hij zal ze NOOIT laten gaan en hij heeft Daryl nog steeds als gijzelaar. Dus: wachten, kijken, observeren, een goed plan bedenken, medestanders vinden voor een opstand en dan moet het inderdaad in een keer goed gaan.



Ik vraag me af hoeveel last ze nog gaan krijgen van het feit dat ze in het vorige seizoen al die mensen in dat compound hebben vermoord. Ik denk zo dat de meeste van Negan's mensen daar niet uit vrije wil waren maar geen andere weg zagen dan mee te werken nadat ze zagen hoe iemand van hun groep werd neergeknuppeld. Als dan daarna een andere groep een gedeelte van je nieuwe groep uitmoord en nadat ze door Negan zijn gestraft ineens op zoek is naar bondgenoten voor een opstand, zou ik er niet erg happig op zijn om mee te werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik de dood van Glenn wel het allerergst vind van iedereen die dood had kunnen gaan. Dat voel ik nu achteraf echt heel sterk. Lieve Glenn, de pizza delivery boy. Potverdorie wat vond ik hem een leuke character. Edit: In seizoen 6 ook, toen hij voor het eerst moest gaan killen en dat zo moeilijk vond. Toen had hij het ook nog voor die andere jongen gedaan.



Talking dead heb ik nog nooit gezien, waar kan je dat kijken?
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
En ohja, bedankt voor het plaatsen van die achtergrond van Negan, ik vind dat altijd zo interessant om te lezen.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven