Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Net een kop kersenthee op en nu trekt er een kop rozen-vanille-thee.
Alle reacties Link kopieren
Hier was/is het ook een mooie dag,fris maar met een zonnetje! Jongste en ik hebben een lekkere wandeling gemaakt,nu staat de hele tafel vol met lego.Het is vakantie dus hij mag het lekker laten staan.

Vriend voelt zich niet lekker,of het nu door de ontsteking,antibiotica of gewoon een virus komt weet ik niet.Wond ziet er op zich best redelijk uit vind ik.



Oudste heeft brownies gebakken,voor vanavond bij de koffie.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor vriend en jou



Ik heb een zak kleding naar de kledingcontainer gebracht. Blijkbaar selecteren ze het zelf. Veel dingen zijn echt gedateerd maar dan gaat naar de lompen (opkoper?) en weg is maar weg.

Nieuwe was hangt. Dingen op lokale ruil FB pagina gezet met foto. En nu een bekertje bouillon.
Alle reacties Link kopieren
En heb een bakje boerenkool uit de vriezer gehaald dat staat te ontdooien net zoals een klein bakje carbonadevlees met jus. De zure zult staat in azijn. En ik heb een verse rookworst van de route99. Nooit eerder 1 van AH gehad.
Wij zijn naar experience centrum van Tweede Maasvlakte geweest, daarna boodschappen en ergens broodje gegeten.



Straks eten we restje van gisteren (rode kool met aardappel) maar niet met suddervlees want dat was opgegaan, maar met rundertartaar.
Alle reacties Link kopieren
Lekker, buiten de deur lunchen!



Hier nog een bouillon.
Ja, ik had broodje warme geitenkaas was echt heerlijk

en vriend had broodje warme beenham viel ook in de smaak.
Ze willen die eehm... niet-meer-heel-erg-in-de-mode kleren ook wel eens doneren aan bijvoorbeeld slachtoffers van een vloedgolf of een aardbeving. In Afrika of Azië ofzo.



Hier bezin ik mij op een toetje... Mijn kleurplaat is af, en straks is er heel Holland bakt.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daremanda uit lunchen.



Wij kwamen er op de valreep achter dat er nu een zeer boeiende documentaire is over Saddam Hoessein. Die kijken we nu. De beelden zijn echter vreselijk maar het is wel heel interessant.



Verder weer extra liedjes op telefoon gezet.



Heel veel sterkte voor jullie Coetje
Alle reacties Link kopieren
Mijn boerenkool + wat ik erbij at was heerlijk. Jouw mihoen ook BE?



Ik kijk eigenlijk nooit documentaires terwijl ze soms wel interessant zijn maar ben meer van andere progamma's.



Nu een kersenthee, chocolate cookie en bakje pepernoten.
We kijken Blindspot, althans ik kijk het. Vriend is om de hoek een ijsje halen want 'hij heeft er zoveel zin in' Als goed is brengt ie ook wat voor mij mee. Goed geregeld. Iets lekkers en niet uit huis gehoeven.



Sterkte coetje
lekker Daremanda(althans dat hoop ik voor je.......) en Blue, ik ken die docu. Blij wordt je er idd niet van, maar ja, een beetje meer snappen van de situatie draagt wel bij aan een algeheel beter beeld
een kopje earl grey en dan op stok. slaap heerlijk allemaal
Alle reacties Link kopieren
lady grey + minibolletje vruchtenhagel + bakje kruidnoten
Ik drink mok verse munt thee en zit even lekker op de bank voor ik ga koken.

Lang hoorcollege gehad dus moet ik even van bijkomen was wel heel leerzaam.
Alle reacties Link kopieren
Bijkomen met muntthee is lekker waar over ging het hoorcollege en wat ga je koken? (als je het over college niet kwijt wil, snap ik hoor)



Ik ga de 2e helft van gister eten: boerenkool, beetje vlees + jus, stukje rookworst (vind 'm lekker van AH en hij zit komende week bij de hamsteraanbiedingen) en restje zure zult. Ik ga het nu warm maken want heb trek.
Mijn college ging over wet- en regelgeving mbt op planologie en marketing strategieën voor de planoloog.



Ik ga taco's maken met zelfgemaakte guacamole saus.



Eet smakelijk, Thee!
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk iedereen. Ik zit onder een plaid op de bank naar Khaled met het nummer Aischa te luisteren.
Alle reacties Link kopieren
BE, ik weet dat kleding ook naar die situaties gaat maar daar is het mijne denk ik niet zo geschikt voor, veel nette (koker)rokjes en zo.



Dat klinkt mij als erg ingewikkelde materie in de oren Dare. Hoop dat het eten smaakte.



Het is wel dekentjesweer Blue



Ik had een choco chip cookie bij m'n kersenthee. Nu een flesje ranja.
Alle reacties Link kopieren
In de afgelopen 1,5 uur nog 3 tarwe minibolletjes op met vruchtenhagel.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik dacht dat ik gister nog iets gepost had...raar..

Vriend was gister terug naar het ziekenhuis,wond ziet er goed uit,doorgaan met antibiotica en vlg week weer terug.



Ons avondeten gister,aardappels,spruitjes,spinazie,gekookt eitje en een gehaktbal.Toe nog een stukje brownie.



Vanmiddag ga ik naar de kapper,grof permanent laten zetten dus dat duurt wel even.Mijn haar krult aan de achterkant heel erg van zichzelf,bovenop en de zijkanten niet dus vanavond hopelijk wel.

Nu een koffie..later een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
sojayoghurt met appel en gedroogde meloen en limoensap; aanrader!
Succes bij de kapper coetje, en fijn dat de wond er beter uitziet.



Ik drink thee en ga zo naar school, moet aan project werken maar voel me niet helemaal lekker (misselijk en hoofdpijn) dus wil het eigenlijk verzetten naar morgen maar dan komen we in tijdsnood denk ik.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de wond er goed uitziet Coetje en goed dat de artsen er zo bovenop zitten. Veel plezier bij de kapper!!!!



Veel beterschap gewenst Daremanda en succes met je project!



Ik ben net terug van fysiotherapie. We hebben nieuwe oefeningen gedaan met een stok en met lichte gewichten. Heb een stok te leen gekregen om thuis mee te oefenen. Fysio was erg tevreden en ik zit nu aan een welverdiend blikje energy drink sugar free met de kat te knuffelen.
Alle reacties Link kopieren
glas lady grey en paar beschuiten + kom dubbelvla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven