Wat is een goede noise cancelling headphone?

24-10-2016 22:27 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in een kantoortuin en hier is het de laatste tijd behoorlijk lawaaierig geworden. Vandaag heb ik een noise canceling headphone geleend, heerlijk! Achtergrond geluid wordt actief weggefilterd, het scheelde echt veel om te kunnen concentreren.

Het type wat ik geleend heb is helaas erg klein, leek wel een kindermaatje. Ik ben dus op zoek naar iets anders. Alleen op google kom ik er niet echt uit. Heeft iemand van jullie een aanrader?



Mijn wensen;

- actieve noise reduction

- ik wil niet perse een muziekje erbij aan moeten zetten, de noise reduction moet ook gewoon los werken (dus dat je alleen stilte hoort)

- draadloos mag, hieft niet

- over ears schelpen



Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Alle reacties Link kopieren
Bose QC25. Eventueel ook draadloos verkrijgbaar.



Ik heb deze gekocht met dezelfde reden als jou. Kost wat, maar m.i. iedere euro waard.
Alle reacties Link kopieren
Bose qc 25 of 35. Elke cent waard.
Hier ook Bose.

Wil nooit meer anders.
Alle reacties Link kopieren
Bose. Kost wat maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Bose, zowel de in-ear als de over-ear hier in gebruik. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een JBL everest elite 700, goedkoper dan de Bose die hier genoemd wordt maar ook van mindere kwaliteit, vind ik. Ik kon 'm overigens via een aanbieding kopen waardoor het prijsverschil de doorslag gaf, ik had in de mediamarkt wel uitgeprobeerd dat de Bose inderdaad iets beter is.

Met vliegen is de noise canceling wel fijn bij het kijken van films of luisteren van muziek, je hoeft het volume minder hard te zetten omdat je die ruis van het vliegtuig minder hoort. Maar de noise cancelling alleen is niet voldoende om omgevingsgeluid weg te filteren, dat hoor ik er wel nog doorheen bij de JBL, vooral als ik dus geen film of muziek afspeel.
happiness = reality - expectations
Bose. Vreselijk duur vandaar tweedehands via MP aanngeschaft.
Alle reacties Link kopieren
Bose! Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Duidelijke reactie, Bose dus! Ik zal eens via MP gaan zoeken, want ik vind ze inderdaad behoorlijk duur.



Dank voor het meedenken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven