Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 2

12-01-2016 07:12 3214 berichten
Hier weer verder, aangezien het oude topic vol zat.



De discussie over wel/niet bekend genoeg voor dit topic graag achterwege laten. Die kennen we nu wel
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=-8-IXBv3XwM
Alle reacties Link kopieren
Man man wat een ellende!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
En wat een prachtige man was het om te zien vroeger. Zo zonde zeg.
O, dat is toch wel jeugdsentiment. Het nummer "lover come back to me" vind ik nog steeds leuk en staat tussen mijn hardloopmuziek. Wat een trieste foto. Waarschijnlijk zo hard geleefd dat het met 57 jaar al op was.
1 keer is wel genoeg.
Zo jammer inderdaad zonde van zo'n leuke vent en veel te jong,
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 24 oktober 2016 @ 20:34:

[...]



zo'n goed nummer vergeet je toch niet? Ik vond King beter
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jaaaaaaaa, the taste of your tears.
Alle reacties Link kopieren
Zo zag ie er in mei uit.. wat een droefenis.





Hij is ook 28 jaar getrouwd geweest (met een vrouw, pas in 2006 gescheiden van haar.
Onvoorstelbaar he, wat gaat er in zo iemand om...
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 20 oktober 2016 @ 17:26:

Al zijn ze 22 jarige stagiaires....er bestaat toch Google?Google maar eens op een plaatje van Mandela..... juist google is soms het probleem. Te snel.... te onoplettend...
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:50:

[...]





Ik vond King beter



p-p-p-p-pride
very metal
Bobby Vee is overleden.



Ik vond zijn liedjes toen ik tiener was altijd zo leuk, ook al waren ze van ver voor mijn tienertijd :-)



"Ruberball" en "Take good care of my baby"
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 oktober 2016 @ 20:30:

Allemachtig wat zag hij eruit!



[img]http://i1.wp.com/www.retecool.com/wp-co ... =382%2C503[/img]



Ik zag het net ook.

Wat een freak zeg.
Alle reacties Link kopieren
Welke volslagen psychotische arts heeft dit op zijn geweten??





Alle reacties Link kopieren
Hij was toch getransformeerd tot vrouw of wilde dat zijn..of zo ?
Vond Pete Burns vroeger een mooie man. Treurig als mensen zichzelf zo verliezen in plastische chirurgie. T zag er echt vreselijk uit. Jammer dat artsen hieraan meewerken.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Versnellingsbak schreef op 25 oktober 2016 @ 02:16:

Hij was toch getransformeerd tot vrouw of wilde dat zijn..of zo ?Ja, volgens mij wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:bibi72 schreef op 24 oktober 2016 @ 22:51:

Bobby Vee is overleden.



Ik vond zijn liedjes toen ik tiener was altijd zo leuk, ook al waren ze van ver voor mijn tienertijd :-)



"Ruberball" en "Take good care of my baby"



Ik heb dat met The night has a thousand eyes.



You spin me round is ook een gaaf nummer.
Alle reacties Link kopieren
Eddy Christiani, 98 jaar oud geworden.
Al een account? Log dan hier in.
Ah pete burns
quote:Viva_Fiona schreef op 25 oktober 2016 @ 12:35:

[...]





Ik heb dat met The night has a thousand eyes.



You spin me round is ook een gaaf nummer.





Ik heb de clip van "the night has a thousand eyes" opgezocht op youtube...was dat nummer helemaal vergeten, maar die clip!!! die is echt heel erg bizar! Een man die helemaal los gaat heupwiegend in z'n onderbroek en Bobby Vee die z'n schatje liggend met haar billen in de lucht vanonder een steen vandaan trekt ?! En dat allemaal strak in de haarlak, maar toch een beetje viezig.



https://www.youtube.com/watch?v=3GQAmTznY2o
quote:bibi72 schreef op 25 oktober 2016 @ 22:37:

[...]





Ik heb de clip van "the night has a thousand eyes" opgezocht op youtube...was dat nummer helemaal vergeten, maar die clip!!! die is echt heel erg bizar! Een man die helemaal los gaat heupwiegend in z'n onderbroek en Bobby Vee die z'n schatje liggend met haar billen in de lucht vanonder een steen vandaan trekt ?! En dat allemaal strak in de haarlak, maar toch een beetje viezig.



https://www.youtube.com/watch?v=3GQAmTznY2oHaha beetje apart ja, maar verder wel een vrolijke clip en een lekker deuntje.
Micheal Massee overleden



Michael Massee is overleden. De acteur speelde onder meer in 24, Se7en en twee The Amazing Spider-Man films, maar was vooral bekend als de collega die Brandon Lee per ongeluk doodschoot.



Het fatale incident vond plaats op de set van de film The Crow in 1993. Michael speelde schurk Funboy en Brandon, de zoon van vechtsportfilmlegende Bruce Lee, had de rol van de held van de film Eric Draven. In een scène waarin Michael op Brandon moest schieten, werd een nepwapen gebruikt waarin nog lood zat na de opnames van een andere scène. Het raakte Brandon in zijn buik, de 28-jarige acteur overleed de volgende dag in het ziekenhuis.

The Crow kwam in 1994 alsnog uit, maar Michael heeft de film naar verluidt nooit gekeken. De acteur, die 61 jaar oud werd, had het enorm moeilijk met de dood van Brandon, en stopte een tijdje met acteren. In 2005 zei hij in een interview: “Dit is niet iets waar je ooit overheen komt.”
Oom Japanse keizer overleden



http://www.telegraaf.nl/p ... e_keizer_overleden__.html



De jongste broer van voormalig Japanse keizer Hirohito is donderdag overleden. Prins Mikasa werd 100 jaar oud en was daarmee het oudste lid van een koninklijke familie ter wereld.



De oom van de huidige keizer Akihito lag volgens Japan Times al sinds mei in het ziekenhuis, waar hij werd opgenomen voor een longontsteking. Na de dood van Mikasa zijn er nog maar vier mannelijke troonopvolgers. Voor de Japanse chrysantentroon komen alleen mannen in aanmerking.



Op de honderdste verjaardag van de prins afgelopen december, liet de jarige een verklaring uitgaan. "Er verandert niets alleen omdat ik nu 100 ben", schreef hij daarin. "Terwijl ik bid voor het geluk van mensen over de hele wereld en mijn dankbaarheid uitspreek voor mijn vrouw, die me al meer dan zeventig jaar steunt, hoop ik een prettige en kalme tijd te blijven hebben."



Prins Mikasa laat zijn 93-jarige vrouw achter en twee dochters. De drie zoons van het echtpaar overleden in 2012, 2012 en 2014.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven