Weet jij van iedere man/vrouw de naam nog?

19-10-2016 00:07 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heel erg, maar ik zat laatst in mijn hoofd het 'lijstje' af te werken, en ik ben dus echt van de helft de naam vergeten!



Weet jij alle namen nog? Of doe je het net als ik op beroep, of plaats bijvoorbeeld?

Of heb je een echt lijstje op papier (of hoofdbord)?
Minstens de helft nog.
Ik laat mijn hersenen al een paar dagen kraken, en volgens mij ben ik een heel eind. Was de man vergeten met wie ik een paar jaar heb samengewoond...

En hoe deze:

14. Blind date minipiemel uit Limburg

Ook weer heette schiet me echt niet te binnen...
Ik weet ze nog wel, kan ze waarschijnlijk niet meer zomaar opdreunen, zal hier en daar volgorde technisch nog wel wat aan mankeren, maar weet sowieso nog wel speciale dingen/momenten die me bij blijven.

Speelt zich allemaal af in t laatste decenium ongeveer dus is ook weer niet zo lang geleden.
quote:Nicotientje schreef op 22 oktober 2016 @ 22:53:

Ik weet ze nog wel, kan ze waarschijnlijk niet meer zomaar opdreunen, zal hier en daar volgorde technisch nog wel wat aan mankeren, maar weet sowieso nog wel speciale dingen/momenten die me bij blijven.

Speelt zich allemaal af in t laatste decenium ongeveer dus is ook weer niet zo lang geleden.Ah ik zal je binnenkort onder het genot van een hapje en een roseetje eens even overhoren
Alle reacties Link kopieren
Hm. Ik had ooit een lijstje, netjes in een soort dagboek geshreven. Dat kwam een aardige pagina, dubbelkolom, vol. Maar dat heb ik bij een verhuizing weggemikt. Weet nu meer dan de helft niet meer. Het meeste komt neer op wat iemand anders al schreef; die kerel met de wc in zijn woonkamer, die uit die specifieke kroeg, die ene vent met dat haar, die gast met z'n sexshop etc.
I don't know what that means.
Ik weet ze allemaal nog, op eentje na en that ennoys the hell out of me .



Het is ook zo gek, want hij was veruit de beste die ik ooit in bed ben tegen gekomen, maar hoe hij heet?
Heb maar één relatie gehad dus dat is lekker makkelijk te onthouden. Heb wel met veel jongens lopen bekken joh, telt dat ook? Was dat betreft echt een slettebakje. Als ik weleens in bed lig te draaien probeer ik mij de namen te herinneren en dan ook in de juiste volgorde. Soms is het even puzzelen maar uiteindelijk lukt het mij wel altijd om de namen op een rijtje te krijgen.
Tuurlijk weet ik hun namen nog. Het is dan ook zeker geen waslijst. Gelukkig waren ze bijna allemaal heel erg goed in bed, dus de herinneringen (op dat gebied!) zijn positief.
Alle reacties Link kopieren
Nee.

En zoveel zijn het er niet eens.

Maar ik heb "die drummer" en "beachbum" in mijn lijstje.

Geen idee hoe die heetten.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:merano schreef op 22 oktober 2016 @ 01:21:

Charles klijkt me nogal ...



Spreek je eens uit merano. Als je "nogal lang" bedoelt, ga ik akkoord. "French" ook.



Naam uitroepen tijdens seks is iets wat ik nooit doe of meemaak overigens.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet alle namen nog. Nr 1 was heel slecht in bed. De laatste nr 20 ook. Maar daar tussenin zaten veel goede gelukkig.
Ja, is niet zo moeilijk. Huidige partner is pas nr 2 zeg maar...
Van veel weet ik alleen hun Viva nickname, maar niet hun echte naam.
Ik ben gestopt met tellen toen ik me niet alle namen meer kon herinneren
quote:zeeuwsmeisje1981 schreef op 25 oktober 2016 @ 09:17:

Ik ben gestopt met tellen toen ik me niet alle namen meer kon herinneren ik had niet anders verwacht
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin hield jarenlang een compleet excel file met uitgebreide gegevens van haar mannen (plus enkele vrouw) bij, totdat ze daar een aantal jaren geleden opeens mee ophield. Zonder lijst weet ze nooit alle namen.



Ikzelf ben 90% van de namen vergeten, maar goed.
-
quote:photonic schreef op 25 oktober 2016 @ 09:15:

Van veel weet ik alleen hun Viva nickname, maar niet hun echte naam.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ze allemaal nog: 1!
Love is the meaning of life
Oh man ik weet echt niet meer alle namen.

Ik betrap me er nu wel op dat ik in mijn hoofd de jaren langs ga en probeer te herinneren wie, wat en wanneer.



Heul vroegaah, op kamers wonende in de stad met meerdere dames in een huis, hadden we het alfabet wat we invulden.
Volgens mij weet ik ze allemaal nog wel, maar ik heb sowieso een goed geheugen voor namen.
Alle reacties Link kopieren
Hee chickies, misschien moeten jullie ooit de naam Willem nog eens aan je lijstje toevoegen.
quote:willem1959 schreef op 25 oktober 2016 @ 18:34:

Hee chickies, misschien moeten jullie ooit de naam Willem nog eens aan je lijstje toevoegen.De W had ik al Willem.
quote:willem1959 schreef op 25 oktober 2016 @ 18:34:

Hee chickies, misschien moeten jullie ooit de naam Willem nog eens aan je lijstje toevoegen.ow ja, Willem! Dat was er een die ik nog onder een andere omschrijving had staan!! (niet minipiemel uit limburg, maar een andere onbekende!)
Nee. Van sommigen heb ik het ook nooit geweten.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet alleen namen van vrouwen waar ik geen seks mee heb gehad, telt dat ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven