Uitgerekend 21-31 mei 2017 (tabel)

19-09-2016 09:24 1818 berichten
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Famke81
(34/35)
Eerste 1 juni Jongen & meisje :heart: :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Mermaid89
(27/34)
Tweede 19 mei Meisje :heart: Bevallen op 17-05-2017 :love:
Moeslie
(27/34)
Tweede 16 mei Jongen :heart: Bevallen op 18-05-2017 :love:
Heytan
(29/30)
Eerste 24 mei Jongen :heart: Bevallen op 20-05-2017 :love:
Suzosuus
(32/39)
Eerste 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Sfietje89
(27/31)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 21-05-2017 :love:
Veertje78
(38/39)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart: Bevallen op 23-05-2017 :love:
Pfff1987
(28/29)
Tweede 28 mei Jongen :heart: Bevallen op 27-05-2017 :love:
Myque
(33/35)
Tweede 27 mei Meisje :heart: Bevallen op 30-05-2017 :love:
Zeeuwsmeisje1989
(27/28)
Eerste 30 mei Jongen :heart: Bevallen op 01-06-2017 :love:
Wondertje3
(30/29)
Derde 4 juni Meisje :heart: Bevallen op 09-06-2017 :love:
Medjouldadel
(33/38)
Derde 24 mei Meisje :heart:
Alto
(28/38)
Eerste 26 mei Verrassing! :heart:
Stiefie92
(24/35)
Eerste 29 mei Verrassing! :heart:
Antje071
(25/28)
Eerste 31 mei Jongen :heart:
Lyse1989
(27/31)
Eerste 31 mei Verrassing! :heart:
Gebruikersnaam: babymei2017
Wachtwoord: Babyinmei@2017

Helaas mocht het niet zo zijn... We denken aan jullie, Marly89, Bannakaffalatta, Cheese-cake en -lelie- :hug:
anoniem_309217 wijzigde dit bericht op 07-07-2017 15:47
79.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heb ik best veel gehad medjouldadel. Geen echte krampen maar wel zeurende pijn.

Wat naar voor je, hopelijk is alles goed. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar meestal hoeft het niets te betekenen.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@ Antje: hoe was de echo??



@Lelie: heb je nog gekleurde afscheiding gehad? Zo'n klein beetje zal vast niks te betekenen hebben. Bijzonder dat jullie verder geen echo's gaan laten doen. Dat hoor je niet vaak. Wij wel, maar bijvoorbeeld geen combinatietest. Mochten we bij de 20 weken echo wat geks zien wil ik dat wel verder laten onderzoeken.



@Suzosuus: wat lief hoe je stiefdochtertje reageerde! Wel jammer van haar moeder.. Misschien moet ze nog wennen aan het idee. Hopelijk bederft ze het enthousiasme van haar dochtertje niet. Hadden jullie nog een mooi babypakje gekocht?



@ wondertje3: wat grappig dat jullie dochter al zo goed had gezien dat mama 'anders' was de laatste tijd! Bijzonder dat je oudere kinderen het al zo goed beseffen deze keer. Mijn zoontje is nog zo klein, die snapt het denk ik nog niet als de baby er is



@medjouldadel: ja, ik heb af en toe ook zeurende menstruatiepijn. Ik wijt het maar aan het oprekken vd baarmoeder. Soms ook wat steken, maar dan een stuk lager. Echt in de liezen. Dat kan bandenpijn zijn.



@Stieffie: wat balen dat je je zo enorm rot voelt! Hopelijk wordt je nog naar voren gezet bij de termijnecho. Ik kreeg zomaar 10 dagen cadeau! Ik wil je niet ontmoedigen, maar de 12 weken grens is geen garantie dat je je dan beter voelt. Ik zou de medicijnen toch gebruiken als je ze nodig hebt en verder uitproberen wat voor jou werkt. Werk je ook nog? Gaat dat een beetje of helpt rustig aan doen ook wellicht? Sterkte in ieder geval!



@Wondertje balen dat jij je ook zo slecht voelt! Hopelijk knap je ook gauw op en doet het je goed als je woensdag even een dagje voor jezelf hebt..



Hier gaat het best goed. Een leuk, maar druk weekend gehad. Ik was gisteren wel echt helemaal gesloopt.. Verder heb ik het mijn vader (ouders zijn gescheiden), oma en vandaag mn beste vriendinnen kunnen vertellen. Erg leuk allemaal! Nu nog volgende week op mijn werk en dan heb ik alle belangrijke mensen gehad! Afgelopen vrijdag vroeg een bewoner (ik werk in de zorg) of ik weer in verwachting was, oeps! Op 1 goede collega/vriendin na, weet nog niemand het op mijn werk en ik vind het wel zo netjes om eerst mijn baas in te lichten. Ik was alleen zo van mn stuk gebracht dat ik maar heb gefluisterd dat het klopt, maar dat ze het nog even stil moet houden.. Mijn buikje begint dus ook al op te vallen.. Woensdag haal ik mn oude zwangerschapsbroeken op bij mn schoonzus, dat zal wel een verademing zijn. Ik red het nu eigenlijk niet meer met een stiekje tussen mn knoopsgat. Gaat snel bij een volgende zwangerschap zeg!
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
De eerste echo gehad! Een kloppend hartje gezien Zo bijzonder! Volgens de echoscopist zag alles er ontzettend goed uit, dus ik ben helemaal gerust gesteld en volledig in de wolken.. haha!



We hebben het kindje heel even zien bewegen. De echo was nog niet duidelijk genoeg om heel goed alles te onderscheiden.



Ze heeft me 3 dagen teruggezet: nu 8 weken + 4 dagen, maar dit veranderd waarschijnlijk weer met de termijnecho over 2 weken (7 november)



@moeslie: ik ben van de week al begonnen met het dragen van een zwangerschaps broek en het is heerlijk! Kan het jullie allemaal aanraden!
Alle reacties Link kopieren
Moeslie, wat leuk die reacties ! Haha oeps van die bewoner. Wanneer ga je je baas inlichten?



Ik neem aan dat je het tegen mij had ipv stieffie. Ik denk inderdaad dat ik de medicijnen gewoon neem zo lang als nodig. En weet ook dat het met 12 weken nog niet voorbij hoeft te zijn, maar verder kijken duurt nog zo lang.. Bedankt in ieder geval

Ik ben nog wel aan het werk, heb wel afgesproken met mijn leidinggevende dat het goed is om eerder te gaan of later te beginnen als het niet lukt. En vooral te kijken wat wel lukt en me niet te druk maken als ik niet zo veel doe als dat ik eigenlijk vind dat ik moet doen. Gelukkig denken ze erg mee, dat is fijn.



Bedankt voor jullie reacties, doet me goed
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn antje! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Medjouldadel: ook hier hele dag menstruatie achtige pijn maar ook steken links en rechts onder in buik maar geen krampen of dat ik me er zorgen over maak (en dan ben ik nog wel zon miepert die snel bang is) denk dat het bij deze aantal weken hoort.

De afscheiding is wat minder heb je daar eerder last van gehad?
Alle reacties Link kopieren
termijn echo 3 november/ eerste deel combinatietest



Fijn antje dat geeft wat rust he..



Wat een leuke orginele reactie van iedereen bij het vertellen leuk!

En gaaf ook als je samen met je zus zwanger bent super zeg..
Alle reacties Link kopieren
Antje: gefeliciteerd met de goede mooie echo! Geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Jeej! Fijn Antje, gefeliciteerd! Leuk dat jullie over 2 weken weer mogen kijken.



Oh sorry, Sfietje ik bedoelde jou inderdaad! Fijn dat ze op me werk wel goed met je mee denken. Ik ben nu een week vrij en maandag heb ik een gesprek met mijn leidinggevende. Dan ga ik het vertellen. Ik heb nu de echo gehad en ben volgende week alweer 12 weken dus dan vind ik het een mooie tijd. Als ik me echt slecht had gevoeld had ik het waarschijnlijk wel eerder verteld, maar dat was gelukkig niet aan de orde. Ik ben wel benieuwd of niet meer mensen al een vermoeden hadden. De meeste mensen durven die vraag toch niet te stellen he
Life is short. Smile while you still have teeth.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig de kramp is gezakt en afscheiding weer normaal.



@ antje wat fijn dat de echo helemaal goed was! Gefeliciteerd!

@ Moeslie, 12 weken alweer! Wat gaat het snel. Wat grappig dat die bewoner het al in de gaten had. Wel prettig als iedereen het straks weet.

@ Sfietje wat fijn dat ze zo met je meedenken op je werk. Bij mij doen ze dat gelukkig ook, al is het met lesgeven wel een beetje lastig.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig medjouldadel dat het gezakt is!



Met lesgeven is het inderdaad wel lastig om er rekening mee te houden. Lijkt me wel moeilijk soms.



Volgens mij werken er trouwens heel veel van ons in het onderwijs of (jeugd)zorg, toevallig!
Alle reacties Link kopieren
Antje wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd





Hier een slechte dag; vanochtend heb ik echt heel erg moeten overgegeven, mijn complete ontbijt kwam eruit.. En daarna bleef ik nog gal braken.. Ik was flink aan het balen aangezien we ook nog zouden gaan shoppen.. Dit uiteindelijk gedaan en de grote zus heeft een heel leuk pakje uitgezocht.. Ze was een mandje gaan halen en begon alles erin te gooien wat we nog nodig zouden hebben, want ze wist alles van d'r kleine neefje .. Haar toch maar beetje afgeremd en hebben het dus bij een pakje, muts, slofjes en 2 speentjes gehouden .. En haar beloofd mee te nemen als we wat meer spullen gaan shoppen. We hebben haar nog een doos LEGO gekocht en ze is nu flink aan t bouwen met mijn man.



Ik lig in bed.. Ben moe en misselijk en neem m'n bak echt overal mee naar toe.. Hopen op een betere dag morgen
Alle reacties Link kopieren
De gekleurde afscheiding is weer weg gelukkig. Was ook niet heel rood. Misschien van vele zware dingen tillen op 1 dag.

Op dat moment vind ik het een beetje eng maar na een paar uur weer gerust gelukkig.



Antje gefeliciteerd Met de goede echo!



Vervelend voor diegene die zich ziek voelen. Hopelijk gaat het vanaf de 12 weken voor iedereen wel afnemen.

De misselijkheid slaat hier in de middag toe. Hebben jullie ook ineens trek in dingen die jullie nooit eten ? (Melkchocolade, afhaalchinees)



Leuk alle reacties van de mensen om jullie heen. Zijn er nog meiden die de directe fam niet hebben ingelicht.

Voor nu zouden we het met sinterklaas willen gaan vertellen maar weten niet of we dit gaan redden. Dan gewoon eerder.



Ik werk in de supermarkt. Momenteel 20 uur. 1 hele dag en 2. 1/2 dagen. Na de geboorte zou ik nog wel minder willen.

Zijn er ook thuis blijf mama's?
Ik had een hele uitgebreide reactie getypt en toen hing de website vast. Ga het straks of morgen nog eens proberen.



Lelie, ik ben bewust thuisblijfmoeder. Het tot de geboorte van de oudste als leerkracht in het basisonderwijs gewerkt. De overgang van werken naar volledig thuis is erg groot. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik thuis kan blijven voor ons kind(eren) en tijd heb voor het huishouden en de opvoeding. Aan de andere kant wordt je wereld wel erg klein, ik heb soms het gevoel dat de muren op me af komen en ik van luier tot luier, slaapje tot slaapje en eetmoment tot eetmoment leef. Al mijn vriendinnen werken nog parttime of fulltime en daar is het contact toch wat minder mee. Soms verlang ik er wel naar om weer te gaan werken vooral voor de sociale contacten etc. En zeker op dagen dat de oudste een verschrikkelijke baaldag heeft was het fijn als ik zou werken en hem even kan afgeven

Het heeft zo z'n voor en z'n nadelen om thuisblijfmoeder te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hihi ik heb net mijn eerste craving gehad. Ik had inneens megaveel zin in zure snoepslierten. Na wat dramatisch zeuren manlief naar de winkel... kwam ie terug met 3 verschillende soorten... de tranen stonden in mij ogen!! Liefde!!!
Hahaha geweldig Klimop, die man van je moet je koesteren
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteravond thuisgekomen van vakantie. Ik heb vandaag voor 4e dag op rij diarree en vandaag voor tweede keer overgegeven (weer eind van de middag voor het avondeten), hartstikke misselijk van alles wat ik eet en wat moet verteren. Daarna voelt mijn buik weer opgeklaard.



Morgen heb ik 2e echo en noem ik toch maar even dat het op vakantie niet zo is bevallen qua eten. Misschien heb ik er wel een of ander virus opgedoken?



We gaan na positieve echo rondje ouders doen + schoonzus.



Gisteren belde een vriendin van mij op dat ze zwanger is. Ze heeft al een tweeling, en ze vond het erg lastig om te vertellen. Maar toen heb ik maar wat vroeger dan gepland ook ons nieuws verteld Echt zo cool tegelijk zwanger en ik kan allemaal tips van haar krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een thuisblijfmoeder man en ik bewust voor gekozen en gaat prima zo.

Het is wel fijn dat je alles van je kindjes meekrijgt sommige moeders moeten dat missen omdat ze niet anders kunnen dus ik waardeer het heel erg dat ik dat mag meemaken aan de andere kant als je er samen voor gekozen hebt dan mag je ook wel gewaardeerd worden want fulltime mama is ook een 24/7 dagtaak



Mermaid: ik herken me helemaal in jouw verhaal over Thuisblijfmama



Famke: wat vervelend dat overgeven! Maar goed dat je morgen even binnen kunt spieken als je dan ziet dat alles goed is kun je weer ik alle rust opknappen, beterschap!



Klimop: mijn man zou dat ook doen GE-WEL-DIG
Alle reacties Link kopieren
Geweldig klimop! Koesteren!



Ik ga 24 uur werken ( werk nu 32) door onregelmatigheid en weekenden moet het qua opvang goed te doen zijn..

Helaas kan ik financieel gezien niet minder.. Aangezien mijn man ook fors alimentatie betaald voor zijn dochter.





Nu last van insomnia. Vervelend berichtje gehad van zijn ex. Ze vond het respectloos dat ze geïnformeerd was aan de voordeur. Weet niet hoe ze het dan voor zich had gezien, maar ze mag blij zijn dat ze het eerder gehoord heeft van ons dan via haar dochter. En ze is eerder op de hoogte dan de meeste vrienden en familie.. Ik heb er ook flink om moeten huilen. Verdriet heeft nu plaats gemaakt voor boosheid. Maar goed ik hou in m'n achterhoofd dat hoe we het ook aangepakt zouden hebben , wij het toch nooit goed kunnen doen. Pijnlijk vind ik wel dat ik best goed contact met haar had en we regelmatig appte over van alles. En dat ze dit dan aan mij durft te appen na 4 dagen.



Sorry voor m'n gal spugen



Woensdagavond gaan man en dochter naar huis. Man moet weer werken en ik zou eigenlijk met de rest van de familie blijven tot zaterdag, maar denk dat ik woensdag lekker mee naar huis ga. Thuis nog paar dagen rustig aan doen voordat ik maandag weer aan de bak mag
Alle reacties Link kopieren
Vandaag lijkt het een iets betere dag.

Ik werk op het moment fulltime, maar werk op de uren dat mijn kinderen ook op school zitten (07.00-14.00). Ik werk nml op dezelfde school als hen. Ideaal als je het mij vraagt. Ik heb altijd gewerkt variërend van 32 uur tot 24 en zelfs een studie erbij gevolgd.

Ik weet nog niet hoe ik het volgend jaar wil aanpakken. Ik wil sowieso minder werken (niet meer dan 3 dagen) of ik stop helemaal. We hebben nu de luxe dat ik deze baan niet nodig heb voor geld. De meeste moeders werken hier niet. Ben nog een beetje in dubio.



@ suusosuus dat klinkt echt heel rot. Hopelijk gaat het vandaag wat beter. Wat vervelend van de ex van man. Ze reageert vast vanuit emotie, ondanks dat niet zo heel netjes. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.



@ klimop wat een lieverd! Overigens herken ik je craving

@ famke wat naar dat je ziek bent thuis gekomen. Hoop dat het snel over is. Wat leuk dat je samen met een vriendin zwanger bent!
Alle reacties Link kopieren
Suzosuus wat naar van de ex van je vriend. Hopelijk lukt het om het een beetje van je af te zetten, jullie hebben het heel netjes gedaan.



Famke vervelend van het ziek zijn. Wel leuk om met een vriendin zwanger te zijn.



Hier weer een slechte dag. Zo misselijk dat het me amper lukt om een gesprek te voeren zonder naar de wc te moeten rennen. In overleg besloten om me vandaag toch maar ziek te melden. Had het wel geprobeerd maar het gaat gewoon niet. Nu thuis in bed in een donkere kamer met zo min mogelijk geluid. Hopelijk lukt het me om een beetje te slapen.

Ga straks denk ik de huisarts bellen om te kijken of de medicatie wel werkt of er misschien een hogere dosis of iets nodig is.

Bah ziekmelding vind ik echt rot, werk blijft ook altijd liggen dus alleen maar drukker als je terug komt, maar het ging gewoon echt niet :(
Alle reacties Link kopieren
sfietje. Druk maken heeft geen zin. Hopelijk kun je een beetje je rust pakken vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Sfietje! Doe rustig aan
Alle reacties Link kopieren
Sfietje: dat gevoel is heel herkenbaar..

niet zwaar aan tillen. Ik bekijk het gewoon per dag want die misselijkheid en duizeligheid blijft maar.



Soms wil een kopje bouillion wel helpen (zouten) bij mijn lage bloeddruk misschien heb je daar wat aan..

of ff ontspannen in bad of de douche
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Sfietje



Hier ook net wakker van een dutje van 3 uur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven