Mijn vriend heeft een ander

17-10-2016 00:42 386 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft een ander en ik kan even nergens uithuilen.

Ik ben nog steeds stapelverliefd en helemaal gek op hem en ik dacht hij ook op mij. Zijn pas 2 jaar samen maar we mijmerden over de toekomst, samen oud worden. Dat wilde ik echt met hem, ik voelde me zo verbonden.



Ik ben jarenlang alleen geweest voor ik hem leerde kennen, heb langzaam leren vertrouwen en hem na een jaar rustig in ons leven toegelaten (ik heb een dochter van 11) en nu ben ik echt even kapot.

Ik zit te janken achter m'n laptop.

De laatste weken was hij niet meer dagelijks bij ons, hij had het druk met z'n theorie voor zijn rijbewijs c zei hij.

En nu opeens zie ik het, gewoon op Facebook..

Zijn collega die hem al vaker appte en waarover hij me vertelde dat ze hem lastig viel..

Ze staat samen met hem op haar profielfoto, openbaar ('met m'n mannetje, love u schattie')

Ik snap er niks van. Geen reactie van hem, hij zal het nog wel niet gezien hebben..?

Wanneer had hij het me willen vertellen en hoe lang speelt dit al???



Ik wil hem bellen, ik wil schelden omdat hij oneerlijk is geweest, omdat ik hem niet kwijt wil.

Ik voel een brok in m'n keel en een knoop in m'n maag.

Heb m'n twijfels de laatste weken weggestopt maar nu toch

Wil bij iemand uithuilen maar dochter ligt hier op bed en zal morgen op een normale manier de dag moeten zien door te komen, maar bah, ik voel me zo verward.

Ik wil hem niet verliezen, ik voel me afgewezen, heb nog niks gedaan, hem niet gebeld of ge-appt.

Wat moet ik? Hoe vertel ik het m'n dochter? Ik wil niet laten merken dat ik verdrietig ben maar ik kan er morgen niet omheen, ze zal het meteen door hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet eerder gereageerd maar wel je topic gevolgd. Wat moet dit pijn doen! Dat iemand je verlaat voor een ander alleen al, ook al kunnen dat soort dingen nou eenmaal gebeuren. Maar dan op deze manier, zo totaal respectloos... ongelofelijk dat mensen iemand waar ze van houden/hebben gehouden zo kunnen behandelen.



Hoe moeilijk ook, dit zegt niks over jou maar alles over hem. De beste wraak is verder gaan met je leven en gelukkig worden zonder hem. Sterkte!
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelofelijke sukkel zeg die vent! Echt gewoon niks meer van zich laten horen. Echt die 2 verdienen elkaar, dat zie je nu nog niet in, maar hopelijk wel snel en dan ben je blij dat je van hem af bent, echt hoor, en dan krijg je vast een veel leukere vent.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja,,,geen wraak nemen, alleen in gedachten dan misschien, gewoon met je leven verder proberen te gaan. Hij wordt die griet misschien ook een keertje zat en dan neemt hij misschien weer contact op en hopelijk ben jij dan al verder gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO, fijn dat jij hier toch nog reageert. Ik snap heel goed dat jij de laatste dagen niet in staat was om te reageren . Ik hoop dat jij binnenkort we de lieve man tegenkomt die niet zo'n enorme eikel is als die loser die jou zo bedonderdl
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ooit zoiets meegemaakt. Anderhalf jaar een relatie, en plotseling zag ik op facebook een foto van hem en een ander meisje met allemaal reacties "zo leuk voor jullie", "leuk stelletje", dat soort teksten. En net als jij voelde ik ook al een tijdje aan dat er wat was, maar volgens vriend moest ik me niet zo druk maken en zag ik spoken.



God wat voelde ik me vreselijk, ZO voor gek gezet en aan de kant gezet. Ik heb me nooit zo ongelukkig en gekwetst gevoeld. Bij mij reageerde ex wel, hij was keihard en zei dat hij nooit serieus was geweest en dat we nooit een echte relatie hadden gehad. Terwijl we praatten over samenwonen, bijna elke dag bij elkaar waren, en hij juist hartstikke lief voor me is geweest.



Ik begrijp het nog steeds niet. Jaren later nam ex weer contact op en heeft zijn excuses aangeboden. Hij had er spijt van hoe hij mij behandeld heeft en dat hij mij zoveel pijn heeft gedaan. Volgens hem was dat voor hem de enige manier om het af te sluiten, hij zag geen toekomst in onze relatie (en achteraf zie ik dat hij gelijk had), maar wilde mij niet kwijt. Ontzettend laf en achterbaks vind ik, en ik zie nu pas dat hij veel issues had, al zijn relaties verlopen zo. Het was een nare ervaring, maar ook ontzettend leerzaam.



Nou ja, wat ik ermee wil zeggen is dat ik weet hoe ontzettend kut dit voelt, en dat ik je veel sterkte wil wensen. Je ziet nu met wat voor man je een relatie hebt gehad, en ik hoop dat je ook al inziet dat je beter verdient. Jouw intuïtie was goed, en ik vind dat je ontzettend sterk reageert (een stuk sterker dan ik destijds ) Wat mij erg heeft geholpen is om veel met vriendinnen af te spreken, lekker afgeven op mannen, chocola eten en wijn drinken. En lief zijn voor jezelf, maak je huis gezellig, kook dat gerecht dat hij nooit wilde eten en ga lekker uitgebreid in bad. Je komt er wel, sterkte!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:chanella1 schreef op 24 oktober 2016 @ 22:09:

[...]





Dat klopt maar ik voelde me echt best beroerd en probeerde er niet meer mee bezig te zijn omdat m'n dochter ook hele dagen vrij was. Ik ben veel met haar weggeweest en had eigenlijk ook geen updates te melden omdat ik maar niets hoorde.

Ik was wel van plan om hier snel bij te lezen want de reacties sterken me welDat snap ik hoor, en wat een vreselijke situatie. Kan je niet gewoon naar hem toe rijden en om uitleg vragen? Om hem op zijn minst te confronteren en hem uit te schelden wat voor eikel het is?? Je mag best voor jezelf opkomen hoor, dit is ongekend hoe hij je behandeld! Als oud vuil! Een ex van mij heeft het ooit onverwachts uitgemaakt per brief. Ik was toen zo verschrikkelijk boos dat hij het niet gewoon face to face uitmaakte dat ik naar hem ben toegegaan met de trein (3 uur reizen), naar zijn werk ben toe gegaan, hem buiten huilend, schreeuwend en overstuur hem heb uitgescholden (of althans, dingen geroepen als 'dit is het ergste wat iemand me ooit heeft aangedaan'), en daarna weer naar huis gegaan met de trein. Het luchtte mij erg op en heeft me op dat moment geholpen bij de verwerking en afsluiting.
Wat een ontzettende kloothommel! Goed van je dat je hem overal geblokkeerd hebt, dan hoef je daar in elk geval niks meer mee. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Fijn een update ook al is er weinig te melden. Hoop dat die lamme zak flink spijt krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niet over uit.

Hoe haalt iemand het in zijn hoofd, na een relatie van 2 jaar.

Ik vind ghosten na een week appen al te onbeschoft voor woorden.

En hoe dom is die griet, dat ze een relatie wil met een man die zijn bestaande relatie zo afsluit?

Ik wens je veel sterkte TO, wat een afschuwelijke manier om een relatie te zien eindigen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Oeiii. Jeetje hee! Wat een ultieme vernedering dat hij jou negeert maar wel continu online is met haar aan het appen, alsof jij nooit hebt bestaan. Ik had me toch een stennis geschopt bij zijn huis, of nog beter op zijn werk, zoals iemand al aangaf. Laat maar zien dat je een mens bent van vlees en bloed en wél degelijk bestaat. Zo gemakkelijk zou hij niet van mij af zijn gekomen not on my watch,hell to the Nooo
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongelooflijke eikel. Natuurlijk doet dit veel pijn, ontzettend respectloos.

Maar nu weet je dat dit ook een kant van hem is en deze kant is wat minder mooi (vriendelijk gezegd)

Schrijf lekker van je af hier wanneer je dat nodig hebt.

Er komt vast en zeker een leuke lieve man op je pad in de toekomst die jou wel heel gelukkig gaat maken.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht zo liggen malen en uiteindelijk besloten z'n vriendin een bericht te sturen op Facebook, vast weer een ontzettend stom idee maar ik wilde het gewoon weten. Ik wil weten hoe lang hij me al voor de gek houdt, ik heb mezelf gepijnigd door haar Facebook door te gaan en alle berichten en foto's te bekijken inclusief zijn reacties en toen kon ik me niet meer inhouden.

Heb me een week rustig gehouden maar ik wil echt duidelijkheid :(

Ik heb gevraagd hoe lang ze samen zijn, gezegd dat het voor mij belangrijk is om te weten zodat ik er een dikke streep onder kan zetten en verteld over de twijfels die ik al had..

Kan best zijn dat ze er een broertje dood aan heeft maar ik hoop dat ze me een eerlijk bericht stuurt, ik wil haar geen trut vinden omdat ze m'n vriend heeft.. Het zou me echt rust geven als ze een normaal antwoord geeft waar ik wat mee kan.

Ik hoop niet dat ik nu over kom als een wanhopige ex.

Zit op dit moment nog te trillen achter m'n laptop, het zit me nog zo hoog. Ik had hem links willen laten liggen en verder gaan met m'n leven zoals me hier was aangeraden en als ik geen antwoord van haar krijg doe ik dat ook, dan laat ik het rusten en moet ik maar accepteren dat ik het nooit zal weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:appelientjex schreef op 24 oktober 2016 @ 22:31:

[...]





Dat snap ik hoor, en wat een vreselijke situatie. Kan je niet gewoon naar hem toe rijden en om uitleg vragen? Om hem op zijn minst te confronteren en hem uit te schelden wat voor eikel het is?? Je mag best voor jezelf opkomen hoor, dit is ongekend hoe hij je behandeld! Als oud vuil! Een ex van mij heeft het ooit onverwachts uitgemaakt per brief. Ik was toen zo verschrikkelijk boos dat hij het niet gewoon face to face uitmaakte dat ik naar hem ben toegegaan met de trein (3 uur reizen), naar zijn werk ben toe gegaan, hem buiten huilend, schreeuwend en overstuur hem heb uitgescholden (of althans, dingen geroepen als 'dit is het ergste wat iemand me ooit heeft aangedaan'), en daarna weer naar huis gegaan met de trein. Het luchtte mij erg op en heeft me op dat moment geholpen bij de verwerking en afsluiting.



Zo, dat is erg. Ik ken dat gevoel zo goed, dat je zo over je toeren bent, je machteloos voelt en niet weet waar je het zoeken moet. Je gaat er anders mee om dan ik maar ik begrijp je reactie echt helemaal.

In m'n hoofd ben ik al zo vaak bij hem langs geweest, heb ik hem in z'n gezicht geslagen en uitgescholden. En wat kan ik me voorstellen dat zoiets oplucht.

Het zit misschien heel diep in me maar het is niet iets wat ik zou kunnen doen (al voel ik het wel zo)
Ben je vrienden met haar op fb? Anders ziet ze je bericht niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij zal inderdaad in haar berichtverzoeken komen dus ik weet niet of ze het wel gaat lezen.

Wilde vannacht even luchten en dat had ik misschien toch niet moeten doen
Het is gebeurd, je kunt het niet meer terugdraaien. Denk er maar aan dat het jou opgelucht heeft.
Flink dat je het hier gedeeld hebt lieverd.

Het gaat je niks helpen ben ik bang, ze zal het je ex laten lezen en je of vragen ze met rust te laten of je negeren.

Ik hoop natuurlijk dat je een beschaafd antwoord krijgt maar reken er niet op wil ik maar zeggen.



Wat een klap voor je dat je ook echt niets meer hebt gehoord.

Het zal me niks verbazen als je over een hele tijd ineens iets hoort. Zoals bij Gioia hier boven. En dan hoeft het al láng niet meer.



Geluk bij een ongeluk is dat jullie niet samenwonen en dat jullie geen kinderen hebben. Hij gaat zomaar, boem, door met zijn leven maar jij ook binnenkort.

Schrale troost hoor maar díe ellende blijft je tenminste bespaard.



Mijn ex verliet mij ook heel plotsklaps na twaalf jaar en het gedoe om het huis is nog steeds gaande en er is een dochter. Hoewel mijn ex een lieve man is zou ik liever geen contact meer hebben, helaas kan dat niet. Jij hoeft nooit meer met deze man te dealen, dat lijkt nu nog de hel maar wordt over een poosje een geruststelling, let maar op.



Ik hoop dat je lekker blijft posten en je door ons laat troosten en moed inspreken.

Tijdens de eerste twee jaar van mijn scheiding waren de forummers voor mij fantastisch, dat wens ik jou ook toen.



Ik begrijp je wel dat je dat gedaan hebt. Wat een eikel van een vent zeg. Misschien weet zij wel niks van je af, dan is het fijn te weten voor haar lijkt me.



Moedig dat je hem overal geblokkeerd hebt. Probeer voor jezelf een afsluiting in je hoofd af te spelen met hem. Dat kan nog weleens helpen, al is het maar een beetje.



Respectloze zak is het.

voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Echt een ongelooflijke minkukel. Ik hoop dat dat meisje een beetje oke reageert en dat jij er inderdaad een streep onder kunt zetten. Deze deur sluit en en wie weet hoe goed je toekomst eruit gaat zien, al is dat nu vast moeilijk te geloven.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij nog waardevolle spulletjes van hem in huis liggen? Lekker op marktplaats gooien en van de opbrengst een dag weg met je kindje!
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft gereageerd, anders dan ik had verwacht. Ze zei dat ik haar overviel met m'n bericht en dat ze ook vol vragen aan mij zit nu.

Ze wilde weten wanneer we voor het laatst hadden afgesproken, wat hij me de laatste keren nog ge-appt had, of ik de appjes van hem nog heb en de appjes die ik hem gestuurd heb vorige week.



Ik denk dat ze twijfelt aan mijn verhaal, ik had alles van hem uit m'n telefoon verwijderd dus kan niets aantonen maar dat was ook helemaal niet mijn bedoeling. Zij heeft me tot nu toe geen antwoorden gegeven dus hoe lang het speelt en hoe het allemaal zit tussen hun weet ik niet.

Heb ook verteld dat ik haar normaal niet had aangesproken maar dat ik het lastig vind dat ik van hem geen antwoorden krijg.



Had verwacht dat ze in elk geval van me op de hoogte was maar ze lijkt in verwarring, ik hoop dat ik later op de dag nog van haar hoor. We zijn allebei op het werk nu.
Alle reacties Link kopieren


Hij heeft jullie allebei voorgelogen.

Wat een eikel.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Wat een ongelofelijke sneuleuter!! Iemand die zo met je hart speelt is je liefde niet waard. Ik heb het ook meegemaakt toen ik nog heel jong was. Hij had zijn spullen bij mij neer gezet en we hadden bijna een jaar. En toen hoorde ik ineens niks meer van hem. Heb van alles geprobeerd. Heb zijn beste vriend gebeld en zijn moeder. Die gaven ook geen info. En toen heb ik alles weggeflikkerd in een radicale bui. Alles in de container. Heb er nooit spijt van gehad. Ik had hem later wel gevonden op facebook. En ik heb geen bericht gestuurd. Ik dacht bij mezelf: Zak er maar in. Nu zoveel jaar later ben ik eindelijk gelukkig met mijn lieverd.



Dikke

Jij komt er wel weer met je kindje maar geef het tijd. En wel goed dat je haar een berichtje hebt gestuurd!! Hij heeft jullie waarschijnlijk allebei voorgelogen. Wat ik al zei: Wat een sneuleuter.
Een vriend die een ander heeft is... geen vriend!
Alle reacties Link kopieren
ze komt er nu achter dat hij dus helemaal niet zo'n 'schattie' is..

wat een droeftoeter

ik vind het heel erg voor je

het goede nieuws is dat je beter af bent zonder hem, veel beter
"When it rains, look for rainbows. When it's dark, look for stars.."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven