Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Asphyxiated schreef op 24 oktober 2016 @ 21:54:

Oh Jezus. Mijn paardenmatch heeft ook nog last van schommelende hormonen. Net bij mijn mannenvrienden gecheckt of dat normaal was gezien ik nog nooit een man ontmoet heb met vrouwenproblemen. Ze moesten hard lachen en zitten nu met smart te wachten op mijn aanstaande date-drama ('Hij drinkt toch wel bier?' 'Geef hem anders muntthee met honing en chocola').



Wat? Serieus? Nee.. je maakt een grapje..

En heeft hij dat 1 keer in de maand dan ofzo?

Val zowat van mijn stoel.. munthee is te fris. Geef maar groene thee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 21:58:

[...]





Jeetje.. dat je dat durft te vragen. Geel natuurlijk Ik denk dat geel mij niet echt zal staan. Who cares, ik ga er voor
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 24 oktober 2016 @ 22:00:

[...]



Ik denk dat geel mij niet echt zal staan. Who cares, ik ga er voor En je mag uiteraard altijd een foto posten hier, wij keuren graag. Geen probleem. Zo zijn we gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 24 oktober 2016 @ 21:15:

Is er in drogisterijland een actie voor tien potten slechte glibber haargel? Werkelijk elke man die ik swipe heeft zo'n gel hoofd... Gel in piekjeshaar. Njah, ik hou anders wel van vrouwen met vet haar, da's handig om friet in te bakken...
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 24 oktober 2016 @ 21:15:

Is er in drogisterijland een actie voor tien potten slechte glibber haargel? Werkelijk elke man die ik swipe heeft zo'n gel hoofd... Gel in piekjeshaar. Wat een genot is het dan om de tondeuze met stand '1mm' als beste maatje te hebben!
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 22:02:

[...]



En je mag uiteraard altijd een foto posten hier, wij keuren graag. Geen probleem. Zo zijn we gewoon.

Dat is eigenlijk een super idee, kan ik dat in mijn profiel zetten als soort van keurmerk van de viva vrouwen.

Komt helemaal goed dan
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Ik vol goede moed op zoek naar nieuwe matches. Kom ik een man tegen met een witte onderbroek aan waar een luier doorheen schijnt
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 24 oktober 2016 @ 22:14:

[...]



Dat is eigenlijk een super idee, kan ik dat in mijn profiel zetten als soort van keurmerk van de viva vrouwen.

Komt helemaal goed dan Jaaa het VIVA keurmerk. Nou hup.. ga foto's maken
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 22:17:

Ik vol goede moed op zoek naar nieuwe matches. Kom ik een man tegen met een witte onderbroek aan waar een luier doorheen schijnt WTF... neeeee.. omg... zeg me ajb dat je hem hebt geliked!
Alle reacties Link kopieren
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 22:22:

[...]





WTF... neeeee.. omg... zeg me ajb dat je hem hebt geliked!Natuurlijk..alles voor dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 22:17:

Ik vol goede moed op zoek naar nieuwe matches. Kom ik een man tegen met een witte onderbroek aan waar een luier doorheen schijnt
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 22:28:

[...]





Natuurlijk..alles voor dit topic.Je bent goed bezig
Alle reacties Link kopieren
quote:broodroostertje schreef op 24 oktober 2016 @ 22:28:

[...]





Natuurlijk..alles voor dit topic.Held
Love bubbles....
quote:spell68 schreef op 24 oktober 2016 @ 22:04:

[...]





Njah, ik hou anders wel van vrouwen met vet haar, da's handig om friet in te bakken...

Gelhaar is nie vet, das hard....

* zet fake brabo accent a la ons Royke op*
quote:Waterman26 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:10:

Jezus Maria. Wat schrijven jullie veel!

Ik kan niet eens even de krant lezen.+ 100
Ik heb een zwakte voor Australiërs.. Heb ik er EINDELIJk eentje gevonden (inclusief foto van een baby kangoeroe in zn armen), is het ook nog eens een MATCH (halleluja) ennnnnn vervolgens stuurt ie maar 1 super kortaf/chagrijnig berichtje. Dat snap ik dan weer niet. Ach ja, je kunt niet alles hebben. :')
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 24 oktober 2016 @ 20:07:

[...]



Same here. Ik ben rücksichtlos. Hef wel eens een match op tijdens een gesprek.



En je hebt me gisteren op het station laten staan

Jij zou de appeltaart bakken en ik hem op eten (of zoiets)



Vind je het gek dat ik mijn zelfvertrouwen kwijt raak.
Alle reacties Link kopieren
Precies Alice, van die harde stekels, in een non-kleur. Brrrrr.
quote:Titanic1913 schreef op 24 oktober 2016 @ 22:58:

[...]





En je hebt me gisteren op het station laten staan

Jij zou de appeltaart bakken en ik hem op eten (of zoiets)



Vind je het gek dat ik mijn zelfvertrouwen kwijt raak.Hoe maak ik het goed?
quote:Keukenkast schreef op 24 oktober 2016 @ 22:00:

[...]





Wat? Serieus? Nee.. je maakt een grapje..

En heeft hij dat 1 keer in de maand dan ofzo?

Val zowat van mijn stoel.. munthee is te fris. Geef maar groene thee.



Haha dat met die muntthee komt van zo'n radioreclame over datingsites. Werd al meteen door mijn vrienden als opbeuring gebruikt na een mislukte date. (Ik dronk bier hij niet wat resulteerde dat ik dronken begon te kletsen en hij het liefst zsm van mij weg wilde. Goede vriend zei vervolgens nav die reclame: ach je bent tenminste niet zo'n suffe muts die aan de muntthee gaat)



En nee serieus. Ben heel erg benieuwd.

Andere vriend vroeg nog of hij toevallig uit Thailand kwam
Alle reacties Link kopieren
Een witte slip met daaronder een luier?! Omfg.. Dat je denkt het niet erger kan... En jawel hoor.



Soms zou ik willen dat ik hier plaatjes kon plakken, dan zou ik al het extreem sneu mannelijk Tindervolk hier wel willen plakken.
quote:pollewop75 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:09:

Precies Alice, van die harde stekels, in een non-kleur. Brrrrr.

Brrrrrr brrrrrr



Das dan weer het voordeel van mijn voorkeur voor allochtonen, die hebben da nie....
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 25 oktober 2016 @ 00:38:

Een witte slip met daaronder een luier?! Omfg.. Dat je denkt het niet erger kan... En jawel hoor.



Soms zou ik willen dat ik hier plaatjes kon plakken, dan zou ik al het extreem sneu mannelijk Tindervolk hier wel willen plakken.Zou dat mogen? Nee he? Zou wel echt lachen zijn als we al die sneue tokkies hier mochten plakken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, tinderlosers.



Ik zit hier maar met die non-apper. We hebben weer niet geappt. De bal lag wel officieel bij mij en ik dacht, weet je wat, ik ga ook niet appen. Voelt wel beter, niet geappt worden als de bal bij jou ligt. Het is erger als hij zou moeten appen en niet appt.



Ik word er nerveus van, precies zoals het hoort op dit topic. Wat moet ik met een man die zoekende is naar wat ie eigenlijk zoekt, een multi dater is en niet appt. Ik zit me wanhopig af te vragen hoe ik niet met hem naar bed moet gaan als er een tweede date kom.



Het is nml altijd: date met zoenen en daarna date met sex. Zo hoort het,of gaat het bij mij. Dit keer maar eens niet doen. Als een soort experiment.



Mag hem van mezelf ook niet vertellen over mijn levensverhaal en drama en keuzes en resultaten en kortom: alles wat mij interessant maakt.

Zal nog wat worden.



Die tweede date komt er trouwens wel, want dan moet ik betalen (zei hij toen hij de rekening van de eerste date betaalde). Dat laat hij natuurlijk niet voorbij gaan: gratis date met sex (behalve dat hij niet weet dat ik tot het uiterste ga proberen om die sex niet te hebben. Duim mee dat het me lukt).
Goedemorgen stelletje gekkies. Goed bezig allemaal. Ik wacht met smart op de verslagen van de dates met man met luier, shag, hormonen, muntthee en de non-sex 2e date van Hiltje (wel volhouden he, en als je echt die oninteressante date wilt moet je hem natuurlijk wel ff appen.... )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven