Zwanger worden mbv IUI, IVF of ICSI

05-04-2016 16:22 1550 berichten
Dit topic is een vervolg op dit eerdere iui-topic: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... bUxnuYE3aQ.

Welkom vrouwen bij wie het zwanger worden niet vanzelf gaat en die (bijna) bezig zijn met een IUI- IVF- of ICSI-traject. Een topic om je gevoelens te delen, je hart te luchten, vragen te stellen en steun te vinden in deze lastige en soms frustrerende tijd.
Er is meer dan genoeg ruimte voor nieuwe schrijfsters, voel je vrij om mee te schrijven!

:redrose: Onze dames!
Naam Leeftijd Gestart Vruchtbaarheid Status Bijzonderheden
Diamond30 ♀ 31
♂ 37
febr 2014 ♀ goed ♂ goed
geen oorzaak gevonden
wachten op start IVF2 mk maart'16, 6x IUI en 1xIVF gehad
Mevrouwkoekie ♀ 31
♂ 31
?? ♀ goed ♂ goed
geen oorzaak gevonden
wachten op start IUI6 5x IUI mislukt
mssfiddler ♀ 28
♂ 28
aug 2014 ♀ 1 discutabele eileider
♂ op het randje
officieel geen oorzaak gevonden
pauze eerst mk’s verwerken MA mei (7,5W), MA oktober (10,5W) 4x iui
Zizo ♀ 34
♂ 38
okt 2014 ♀ goed ♂ matige zaadkwaliteit
geen oorzaak gevonden
wachten op start ICSI2 6x IUI en ICSI 1mislukt
nieuwe schrijfster Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
nieuwe schrijfster Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!

:sun: Zwanger!
Naam Leeftijd Gestart Vruchtbaarheid Opmerkingen Uitgerekend
Anne-1985 ♀ ?
♂ ?
sept 2014 ♀ rechter eileider ws dicht
♂ goed
zwanger ivf1, na 4x iui 13 okt 2017
Wensel ♀ 30 ♂ 33 april 2015 ♀ goed
♂ verminderde zaadkwaliteit
zwanger icsi 2 half nov 2017
Sammie81 ♀ 36
♂ 33
april 2014 ♀ goed ♂ goed
Geen oorzaak gevonden
1x mk(2016), 4x iui, ivf1 zwanger 31 jan 2018
jongen
Angel88 ♀ 27
♂ 31
jan 2014 ♀ goed ♂ goed
geen oorzaak gevonden
6x IUI, zwanger IVF1 1 mrt 2018
Chevrolet ♀ 30
♂ 28
maart 2013 ♀ goed ♂ goed
geen oorzaak gevonden
na 6x iui, 4x vmk, spontaan zwanger 9 april 2018

Bevallen:
Luina, zoon ivf1
Sohappy, dochter iui3
Rockabillies, baby ivf1 na 7x iui
Miesjee, zoon iui6
Heytan, zoon iui4
Gadgetfreak, zoon iui4
Blueroosje, zoon spontaan na iui3
Ylva85, dochter ivf1 na 6x iui


*NOD = Je 'niet-ongesteldheids-dag', de dag dat je menstruatie zou moeten beginnen, maar hopelijk, de dag waarop je een positieve test krijgt!

Je kunt de tabel zelf aanpassen:
Login: zwangerwillenworden
Wachtwoord: ZwangerV1V4!
♂ = Alt+11; ♀ = Alt+12
anoniem_283255 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 21:18
72.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Angel hier ook altijd juist minder bloed ook maar 1,5dag echt flink en daarna nog amper wat...wel makkelijk maar maak me daar soms ook wel zorgen over.



HIer ook even rust maand pas 9november intake ivf/icsi



Succes iedereen op wachtbankje
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Heb maar eerst alles doorgelezen alvorens te reageren. Maar wat heeft iedereen al veel heftigs meegemaakt! Petje af voor jullie, omdat jullie al zo lang bezig zijn en de hoop niet opgeven. Uiteindelijk is de kans dat het wel likt natuurlijk ook groter als dat het niet lukt. Maar het zou soms zo fijn zijn als je de zekerheid zou krijgen dat het echt goed komt!!



Hopelijk mag ik hier ook meeschrijven, al is mijn situatie net wat anders als de meeste, maar ik herken me zo ontzettend in alle emoties, gedachtes en onzekerheid.

Mijn vriend heeft in zijn late jeugd leukemie gehad en gelukkig heeft hij destijds zaad in kunnen laten vriezen. Om ons alvast te verdiepen in het hoe en wat hebben we december 2015 al een gesprek en onderzoeken gehad en we zijn uiteindelijk afgelopen augustus gestart met IUI in mijn natuurlijke cyclus. De arts geeft aan dat alles bij mij goed is en dat we een grote kans hebben dat het lukt en anders over op ICSI aangezien we maar een beperkte hoeveelheid sperma hebben. Helaas zijn IUI 1 en 2 niet gelukt en heb ik vorige week nummer 3 gehad, maar heb er zo totaal geen vertrouwen in!! De arts wil bij ons nog niet beginnen met ondersteuning van hormonen aangezien de kans op een meerling dan te groot is. Terwijl ik denk...maar dan is de kans wel groter dat het lukt!!



Even een vraagje aan jullie. Bellen jullie ook regelmatig met de arts of verpleegkundigen als jullie ergens over twijfelen of onzeker over zijn? Ik ben zo bang om over te komen als een zeur. ????.



Op dit moment nog meer dames op het wachtbankje!? Succes! En voor de dames met de volgende poging ook succes!!



Groetjes Rolly
Alle reacties Link kopieren
Even ego... Heb even lieve en moed gevende berichtjes nodig :(

Heel erg lage rugpijn en buikpijn. Precies zoals ik ongesteld word. Denk dus fat het vannacht (1 dag eerder) al doorzet.... Iui 4 mislukt :( hoop houden wordt steeds moeilijker. Kam niet slapen van het gepieker, en die pijn maakt het ook niet makkelijker:(
Angel, hopelijk heb je nog een beetje geslapen. Lieverd, houd moed! En probeer die piekergedachtes weg te vegen (met een denkbeeldige bezem) en denk aan een mooi babietje die lijkt op jou en je man. En laat je man ook weten hoe je je voelt, je wilt hem waarschijnlijk niet teveel belasten (ik ken het). Maar het kan ook simpel door alleen te vragen 'houd je me vast'. Je man weet dan genoeg en vasthouden kunnen ze wel!





Rolly, welkom en veel succes! Ik heb nog niet gebeld met de vp, maar heb wel vragen. Meeste antwoorden krijg ik hier
Alle reacties Link kopieren
Rolle welkom. Inderdaad een beetje ander verhaal, hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn. Wel bijzonder dat dit allemaal kan he! En goed dat hij er destijds zver bij na heeft gedacht om zijn zaad te laten invriezen. Veel succes!



Angel, je mag echt positiever gaan denken. Je zou mijn dokter moeten hebben, die gelooft heel erg in positieve gedachten, dat dat allemaal alleen maar mee kan helpen

Je zit 'nog maar' bij iui 4, al snap ik heel goed dat dit al heel ver lijkt. Maar dat is op 2/3e, je hebt hierna nig steeds 2 mooie kansen, ALS het niet gelukt is, want je weet het gewoon niet! In ronde 5 en ronde 6 worden nog steeds vaak vrouwen zwanger, anders zouden ze deze behandeling niet doen. Je bent echt nog niet aan het eind van de weg

Het lijkt allemaal zover weg, als je zo graag wil. Maar ook jou moment komt een keer. Op een moment dat je het waarschijnlijk helemaal niet verwacht, probeer daar aan vast te houden. En maak het voor jezelf niet te zwaar. Geef je emoties de ruimte, je mag best verdroetig zijn en boos en gefrustreerd. Maar probeer ook dagen te houden waarin je de positieve dingen de ruimte geeft. Dat is soms best moeilijk en gaat niet altijd vanzelf, maar anders wordt het wel heel moeilijk volhouden!

Heb je bij je arts wel eens aangegeven dat je je zo down voelt? Als ik je berichtjes lees maak ik me soms toch wel zorgen, laat je koppie niet hangen meid. Probeer moed te houden, hoe moeilijk ook en kijk naar het doel aan het einde van deze lange en hobbelige weg, je komt er vanzelf een keer, vroeg of laat en dan is het elke hobbel waard geweest!

Dikke knuffel voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Angel sterkte meid! Dikke knuffel voor jou! Hoe voel jij je nu?

Ja kon mij idd herinneren dat je dat had gezegd, ik vind het ook vreemd dat ze dan niet de daaropvolgende maand gewoon weer starten, maar goed ik heb begin december eerst nog een afspraak dus dan zal ik al die vragen gaan stellen. Ik kan dan ook nog beslissen om het nog niet te doen..

Rolly Welkom! Heftig verhaal ook zeg, heel veel succes op het wachtbankje en wie weet is het gelijk raak ;). Blijf goede moed houden iig. Ik heb meestal via de mail contact met het zkh, dat is makkelijker vind ik want meestal sta ik ook wel meerder dan 20 minuten in de wacht..

SoofjeHet is mij ook opgevallen dat ik sinds IUI doe, mijn menstruaties heviger zijn, in de zin van meer bloedingen, dat houdt dan wel wat minder aan meestal 2 dagen en daarna zakt het weer af..

Spannend zeg Anne!



@hier ik voel het alweer aankomen dus denk dat het nu echt vandaag los gaat breken..
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
hej angel, kop op meid! Probeer de moed te houden hoe lastig het ook is. probeer ook leuke dingen tw doen om je zinnen te verzetten. dikke knuffel en zoen
Alle reacties Link kopieren
Kwam er net achter dat het doorgebroken is precies, stipt 2 weken na de inseminatie...

Ik ga vanavond aan de chocolade! Volgende maand dus maar zelf proberen..aan de ene kant wel de rust dat ik niet continue naar het zkh hoef en ff geen hormonen..
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
@ Angel, Kop op meid! Zoals mijn oma het altijd zegt: Tob niet kind, het komt toch altijd anders! En gelijk heeft ze! @Diamond, is het al definitief? voor allebei!



Ik heb zojuist nog een beetje extra spanning aan mijn leven toegevoegd, zojuist mijn HBO scriptie ingeleverd (deed ik er nog even deeltijd bij) en vanavond de laatste sollicitatieronde voor een nieuwe baan. Life goes on, gelukkig genoeg afleiding voor nu.
Alle reacties Link kopieren
@Angel88 een dikke knuffel hoe gaat het nu met je? Je mag echt wel verdrietig zijn en je gewoon ongelofelijk rot voelen. Wees lief voor jezelf in deze periode. Ik hoop dat je na een paar dagen weer hoop kan hebben en je beter gaat voelen. Wel het geloof blijven hebben dat het een keer gaat lukken Ik zou vragen aan het ziekenhuis of ze je in contact kunnen brengen met een maatschappelijk werker. Het kan enorm opluchten om met een objectief iemand erover te hebben.



Heytan, mooi geschreven. Ik weet dat het een reactie is naar Angel88, maar ik haal er ook veel uit.



Diamond30, balen. Voor jou ook een dikke knuffel . Misschien een stomme vraag, maar was jij ook niet zwanger geweest op de natuurlijke manier? Dacht dat gelezen te hebben, maar ik weet het niet meer zeker



@Soofje2016 wat goed van je zeg. Inderdaad, het leven gaat door. En heel veel succes vanavond!



Hier, ik heb ook het gevoel van een naderende menstruatie. Gewoon dat algehele blegh gevoel. Maar het is goed zo, ik had deze maand ook geen verwachtingen. Ik hoop dat het niet te lang duurt alleen . Ik ben liever zsm ongesteld dan dat ik erop moet wachten en toch weer ( valse) hoop ga hebben.
Alle reacties Link kopieren
Angel geef de moed niet op!! En zoals al meerdere dames hebben geadviseerd, zoek hulp. Via het ziekenhuis kun je terecht bij een maatschappelijk werker. Deze mensen zijn dagelijks bezig met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Je hart kunnen luchten en weer positief denken is voor jezelf erg belangrijk!! Soms zou je willen dat je een luikje in je buik had om te zien wat er gebeurd of wat er dan niet goed gaat. Maar helaas...



Diamond, balen zeg dat de menstruatie heeft doorgezet! Op naar een nieuwe ronde. Hoeveel pogingen IUI gaan jullie doen? Of was je al begonnen met IvF?



Blueroosje is je menstruatie nog doorgezet? Hoop voor jou van niet!!



Misschien nog een tip voor jullie, maar ik laat mij behandelen door een ostheopaat. Deze zorgt ervoor dat alles soepel is en dat je lichaam in balans is. Baat het niet dan schaadt het vast ook niet.



Wachten jullie altijd tot de menstruatie komt, of doen jullie al eerder een test? Ik ben aan het twijfelen, omdat ik afgelopen keer op mijn werk ongesteld werd en merk dat ik dan toch niet zo top functioneer. Als ik test op een vrije dag dan heb ik nog wat tijd om het te laten bezinken.



Op dit moment nog dames op het wachtbankje? Ik nog geen noemenswaardige symptomen, alleen beetje drukkend gevoel in de buik en wat trekken in de lies. Maar dat had ik de afgelopen keer ook dus ga er maar vanuit dat dat niets is.



Succes allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Soofje klopt vanmiddag is het doorgebroken..waar ik de afgelopen maanden een hele vloed had op dag 1 komt het nu rustig op gang..dus ja vandaag het zkh gemaild dat we ff een maandje stoppen..kreeg een super lief berichtje terug dan heb je wel het gevoel dat zij echt met je meeleven

Blueroosje klopt idd begin dit jaar was ik zwanger maar na 6 weken een mk..dit was wel 2 maanden na de baarmoeder foto dus of dat een extra setje ervoor was..daarna niet meer zwanger geweest..

Rolly dank je..nou deze ronde dus niet we hebben een maand pauze ingelast ivm nieuwe werk manlief..dus de hormonen en zkh bezoeken mis ik niet hoor..dit was de 2e iui poging..we zijn hierna bij poging 3..we krijgen er 6 in totaal en daarna IVF..jaa ik wacht altijd met testen hoe moeilijk ook..bij mij kondigt de menstruatie zich altijd op tijd aan..dus niet nodig geweest..



Succes meidenn
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
Angel ik snap heel goed je gevoel.. Bij elke iui die weer mislukt was zag ik het ook niet meer zitten en dacht dit komt echt nooit goed maar het tegendeel is bewezen , ik wil echt tegen alle meiden hier zeggen dat het echt kan ook bij iui nr6 bij ons in de kliniek waren er in die maand 4 zwanger van nr 6 en toen kwam ik er ook nog bij. En soms is het echt onverwachts want ik heb dag 10 na iui ( wordt altijd 10 dan na iui ongesteld) 5 dagen gebloed. Wat ik als een echte menstruatie heb aangezien. Ik wil er dus mee zeggen dat je lichaam echt alle gekke dingen doet en het zo in 1keer toch raak kan zijn! Probeer je positiviteit weer terug te vinden want het gaat ook jou lukken om zwanger te raken!



Welkom rolly heftig verhaal. Ik hoop dat jullie dmv iui snel zwanger raken! En als ik echt onzeker was of een vraag had belde ik er gewoon naartoe. Daar zijn ze immers voor en kunnen je goed geruststellen.



:!&?@€#* voor de meiden bij wie het is doorgebroken is:( knuff.



Hoe gaat het met jou heytan ?



Hier alles goed. Gister geslachtsbepaling gehad en; It's a Boy !



Ik duim nog steeds voor iedereen!!
@ Angel: Hoe is het nu met je? De nachten een beetje doorgekomen? 's Nachts wakker liggen door het piekeren is het ergst. Dan lijkt alles ook nog zwaarder en erger en is het moeilijker om te relativeren. Hopelijk heb je jezelf weer kunnen herpakken



@diamond: spannend zo'n operatie, vooral onder narcose. Mijn vriendin heeft ook een poliep weg laten halen en werd daarna zwanger! Superlief ook dat je man chocolade haalt. Mijn man appt telkens of ik al ongesteld ben, hij vindt het ook zo spannend.



@soofje: dat is wel veel bloed! Op welke dag werd jij ongesteld? En is dat vergelijkbaar met je normale cyclus? Superknap dat je je scriptie klaarhebt! Heb zelf ook deeltijdstudie erbij gedaan, best pittig! Ben je met een carrièreswitch bezig? Hoe ging je gesprek?



@Anne: bedankt, ik vind het wachtbankje vreselijk . 9 november dus intake, kijk je er naar uit of vind je zo even rust ook wel lekker?



@heytan: fijn positief verhaal idd! Hoe is het met jou??



@rolly: op welke dag zit jij?



@blueroosje: is het al doorgebroken?



Ik sliep onrustig afgelopen nacht, veel wakker en toen dacht ik: dit heb ik ook altijd de nacht voor ik ongesteld wordt...nou je snapt het al: 4x naar de wc om te checken en mezelf helemaal gekmaken. . Gisteravond had ik ook weer rugpijn, dus het zal wel misgaan...Maar ik heb ook nog steeds een soort pijn achter mijn tepels, wat ik niet herken, dus misschien toch raak. Ik kon mn gedachten maar niet uitzetten (of wegvegen). Vandaag is dag 14, (dag van inseminatie meegerekend), morgen mag ik testen. Het is zo vaag dat ik vanaf dag 6 al zo vreselijk buikpijn had, dat ik dacht toen al ongesteld te worden. Maar na een paar dagen werd dat minder en nu alleen 's ochtends nog wat krampen. Ik ben echt zo in de war. Soms durf ik er een beetje in te geloven, maar dan komt de teleurstelling misschien dubbel zo hard... Hadden jullie bij de 1e iui dat je gelijk als anders ongesteld werd? Bij mij zou dat dan vandaag zijn, maar zou dan veel heftiger buikpijn hebben. Zucht!
Alle reacties Link kopieren
Miesje Jouw verhaal geeft ons allemaal weer hoop..in ieder geval mij..! Bedankt daarvoor.

Ooh wat leuk een jongetje! Gefeliciteerd. Hoe gaat het verder met je, voel je je goed?

Sef Ja vind ik ook, was jouw vriendin ook onder behandeling van IUI? En moest zij ook wachten na deze operatie met een nieuwe ronde? Dat geeft mij iig goede hoop..Ja echt lief van hem ik bereid hem er altijd op voor als ik weer ongesteld moet worden hahah was gisteravond ook echt weer draak , hij kon niks goed doen in mn ogen:facepalm:

Jaaa ik snap ook wel dat het heel spannend voor hem moet zijn..voor jou ook..ga je morgen testen?? Ik ga heeeeeel hard voor je duimen! Ik snap je gevoel helemaal zo voelde ik mij ook vorige week..er gaat van alles door je hoofd kon ook erg lastig slapen erdoor..

SoofjeWat goed van je! En heb je al een terugkoppeling van je scriptie? Hoe ging je sollicitatie?? Succes!
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie mede leven! Vind zo fijn dat jullie er zijn.. Soms heb ik gewoon van lotgenoten wat moedgevende berichtjes nodig! Helpt mij enorm!



Gister is mijn menstruatie doorgebroken. Had hele dag al een gevoel, maar hoopte toch dat ik het mis had. Ik ging gisteren uiteten met manlief, vervolgens ging ik in het begin al naar wc en zag ik... Nou daarna heb ik geen hap door mijn keel gehad, voelde me teneer geslagen.. Deed mijn best om het niet te laten merken aan vriendlief, maar hij zag dat ik wel verdrietig was. Dus het uiteten was helemaal niet leuk... Vervolgens vroeg ik hem of hij naar zijn vriend kon, en ik belde mijn vriendin. Zij kwam even langs en heb ik alles uitgegooid. Het heeft me wel geholpen. Ik wilde niet mijn man nog meer overstuur maken. Was erg moe en ben meteen in slaap gevallen, werd wel 4.00 wakker en het gepieker begon weer...vandaag gaat het iets beter, ga proberen veel afleiding te zoeken en mijn manlief aandacht te geven en tijd hem hem door te brengen.



Verder ik vind heel moeilijk om vertrouwen te houden, we zijn al zo lang bezig en elke behandeling is gewoon perfect. Er is een kans dat het lukt, maar de kans is nog groter dat het niet lukt met iui. Maar ik ga proberen volle moed met volgende poging te beginnen :(



Verder miesjee en heytan jullie voorbeeld geeft mij ook echt hoop! Geloof me als ik het even niet zie zitten dan ga ik terug lezen naar jullie verhaal.. Om weer te realiseren dat het nog niet over is.



Ik ga vandaag bellen voor een afspraak met maatschappelijke werkster. Vind het heel erg dat ik me zo voel rondom mijn menstruatie! Ook al voel ik me paar dagen daarna weer beter... Maar drie dagen zo voelen is al te veel!
Alle reacties Link kopieren
Miesje, wat leuk een jongerje. Gefeliciteerd.



Hier gaat het goed, morgen echo bij de verloskundige, toch wel spannend weer. Als het goed is dan 9+4 weken. Het werk wordt steeds lastiger volhouden, dat is wel onhandig. Maar gelukkig denken ze goed met me mee:)



Reageer straks uitgebreider.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, werd onderbroken. Had ff pauze op mn werk haha. Wat lief dat jullie nog aan me denken, ik lees en leef hier ook nog (bijna) dagelijks mee.



Sef, geen bloed geeft moed! Je mag best positief blijven hoor, de kans is gewoon aanwezig, ik duim voor je!



Jammer diamond dat het niet raak was. Een draak mag je best ff zijn. Dikke knuffel voor jou, en houd moed!



Angel, wat balen, ookal had je het al wel verwacht. Je mag je man/vriend er best bij betrekken hoor. Je hoeft het niet alleen te doen en voor jou is het altijd nog erger dan voor hem. (Zo denk ik er altijd over iig)

Het kan zo ineens raak zijn. Kijk naar mij, ik was me al mentaal aan het voorbereiden op IVF, maar toch ineens zwanger:) en nu is het zo ver en dan is het ook gek hoor. Ik blijf voor je duimen, dat je in verwachting mag raken en dat je jezelf tot die tijd niet te moeilijk maakt. Je doet wat je kan, verder heb je het niet in de hand. Zet hem op meid!



Dames jullie zijn allemaal bikkels!!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden ,



Zie een hoop duveltjes die zijn door gebroken ... Shit ! Dikke knuff voor jullie allemaal



@miesje gefeliciteerd ! Op naar het inslaan van jongetjes kleding

@Heytan 12 weken komt in zicht voor je Fijn dat ze op werk zo meedenken .

@Rolly hopelijk kun je hier je hart luchten en kunnen er wat vragen beantwoord worden , en hopelijk is iui 3 raak .

@Diamond bij mij zat een een maand tussen laproscopie en doorspuiten van eileiders , (hebben ze een naam voor) ... en iui ;) En op je draak terug te komen "Echte prinsen die doden geen draken voor je ...Ze houden van je als jij er eentje bent ! " ;)

@Angel goed dat je contact op gaat nemen met maatschappelijk werk , hopelijk kan je daar een beetje rust in vinden .



Rest weer kwijt ...solly



Hier is escape iui en natuurlijk niet gelukt ...

Ergens sprankeltje hoop met me reuze eieren en niet zo prettige punctie ervoor . Denk zou dit dan toch ?? Maar nee . Dus even dagje gevloekt getierd en gewoon niks doen .. 6 bakken koffie weg gedronken (normaal maximaal 2 hahaha en dan netjes aan thee ,water of sap dus stuiter aardig)

Op naar vrijdag , gesprek met de arts of ze 2 maanden lang gaan prikken echo 's etc om alle waardes enz. in kaart te brengen . Ik hoop gewoon dat ze de hormonen op maximaal gooien en ik door mag . Misschien maandje rust ook prima , maar wil eigenlijk gewoon nu me echte ivf punctie hahaha . Waar je naar kan uitkijken he ... weet wat er komt met die prikken , weet ook hoe punctie gaat en dan nog zeggen kom maar op !
Alis volat propriis
Alle reacties Link kopieren
Haha rockabillies. Vechtersmentaliteit he;) knap dat je zo'n doorzetter bent.

Balen dat de iui niet gelukt is, dat zou toch wel heel mooi geweest zijn



Op naar een mooie en natuurlijk succesvolle ivf ronde! Ik ga voor je duimen hoor!!!
Vanmorgen op dag 15 een negatieve test
Alle reacties Link kopieren
Angel Heel veel sterkte en je komt er wel doorheen...ook erg goed van je dat je contact hebt gezocht met een maatschappelijk werkster, hopelijk helpt jou dit en kun je weer beter in je vel zitten. Het is er fijn dat je het kan bespreken met een vriendin..jammer van het etentje, ik zou hetzelfde hebben..je hebt dan zo'n brok in je keel..Ik doe hetzelfde als jij doet..mn vriend zo min mogelijk de negatieve gevoelens laten zien, maar soms komt het er ook gewoon zomaar uit..hij heeft de afgelopen 3 dagen al vaak gevraagd of ik nog van hem houd..maar ja op dit soort momenten en vooral tijdens mn menstruatie keer in mijzelf..mssn ook niet de juiste manier maar goed daar voel ik mij dan het beste bij..

HeytanDank je, Wat spannend zeg vandaag, je zit nu op de 12 weken dan. Hoop dat je een mooie echo zult hebben!

Rockabillies Ok een maand ertussen valt dan wel te overleven denk ik zo..Dat heb je mooi gezegd en ook zo waar hahah

Wat jammer dat het voor jou ook niet gelukt is..Tjah je zou het dan denken met reuze eitjes, maar goed dit hebben we helaas niet in de hand..Heel veel succes vrijdag, zit je dan weer bij Bansci?? Jeetje dat voortraject van IVF lijkt mij wel heftig zeg, als je 2 maanden eerst hormonen en echo's hebt voordat je echt mag beginnen...hoop ook voor je het laatste..zijn er bepaalde regels aan de punctie verbonden? Bewonderenswaardig dat je je zo moedig houdt hoor, echt goed van je! In deze rust maand mis ook ik ook niet de hormonen haha gewoon ff niks alleen m'n vitamines blijf ik natuurlijk slikken.

SefJeetje balen meid , had echt gedacht dat je zwanger zou zijn..dikke knuffel voor jou! Is het al doorgebroken of dat nog niet? Wie weet moet het even op gang komen en heb je wellicht morgen een betere test? OF heb je zelf als zoiets van ik voel de menstruatie eraan komen??
Shine bright like a diamond
Alle reacties Link kopieren
Sef wat ontzettend jammer! Hopelijk snel meer duidelijkheid:)



Vanochtend de echo gehad, wat een beweeglijk kleintje al, heel gaaf. Lijkt op mij, kan ook nooit stil zitten. Vandaag 9+4weken, precies zoals ik al dacht
Alle reacties Link kopieren
Sef80, echt balen zeg Ik had echt goede hoop voor je



Hier even een korte update. Ik ben nog niet ongesteld. Het is 13 dpo. Ik ben nu echt heel zenuwachtig. Normaal begint het bruinverlies op dag 12 ( bij 2 IUI's) en een keer op dag 13. Zal je zien dat dit later op de dag toch nog komt. Ikdurf geen hoop te hebben.
Alle reacties Link kopieren
@ sef wat ontzettend jammer! Soms krijg je pas later een positieve test. Maar zou nergens vanuit gaan, puur on zelfbescherming! Hoe voel je je?



@ diamond, inderdaad, zo voel ik mij ook! Meer in mezelf gekeerd. Hoop ook dat ik me beter ga voelen, dit vind ik ontzettend jammer. Heb teveel mooie dingen, om niet van te genieten.



@ heytan wat leuk! geniet ervan.. Kan me voorstellen dat het heel erg gek is.



@ blueroosje heel spannend! Misschien een Testje wagen? Zou heel mooi zijm als het nu raak is! was je eerste keer met iui zwanger of natuurlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven