Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Blue, een tevreden fysio! Knuffel maar lekker met huisprins.



Ik ben samen met middelste zijn kamer aan het veranderen,nu heb ik een hoogslaper over, niemand die hem wil...Als ie morgen nog niet weg is zet ik hem donderdag bij het grofvuil.Ik wil van mijn troep af



Nu een rijstwafel met kaas en een kop groene thee met cranberry.
Alle reacties Link kopieren
Soms is eerst op F5 drukken wel handig.

Coetje, hoop dat het zich zo door blijft zetten met vriend.

Dare, hoop dat je je schooldag goed doorkomt zonder project vertraging op te lopen.

Mooi Blue dat de fysio tevreden is en dat je oefenmateriaal hebt kunnen lenen.

Ondanks de 'winter' gaat het nu best wel goed met me eigenlijk. Afgelopen week tot en met gisteren best zonnig aan deze kant van het land.

Straks even wat dingen verplaatsen in de berging want het gaat nu wel erg hard met de doppen voor KNGF.
Alle reacties Link kopieren
Zag het op FB staan coetje. Hier gaat dat soort dingen best hard. Staat ie wel op zo'n afhaal FB pagina?
Een pistoletje met filet, peper en ei. En een beker melk.



Nu wachten op mijn 4 pakketjes van Bol.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk Coetje een 'nieuwe' kamer voor middelste.



Fijn dat het ondanks het seizoen goed gaat Thee.



Leuk zoveel pakketjes Garda.



Ik ben wat humeurig, ben die kut arm helemaal moe en het vooruitzicht van een heel jaar revalideren doet me ook niet bepaald juichen. En heb ook nog eens helweek, bah!



Net wat foto's op laptop gezet wat me door kut arm natuurlijk weer eens niet zelf lukte.
Groene ijsthee
Alle reacties Link kopieren
Zijn al je pakketjes binnen Garda?



Blue, een jaar is lang, maar het zal natuurlijk in feite per dag al een stukje beter gaan. Moed houden hoor.



Heb net weer lekker gegeten: saucijsje, aardappels, spinazie + eitje, appelmoes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net terug van de Lidl. bff stuurde een berichtje of ik nog wat nodig had en toen zijn we samen met haar auto gegaan. Heb vooral drinken ingeslagen en we hoeven nu voorlopig niet naar de Lidl. Erg fijn en lief dat ze zo aan me dacht. Heb haar een bosje mooie rozen uit laten kiezen en die haar cadeau gedaan. Als dank dat ze altijd zo lief voor me is.
Ik ga mok thee zetten en presentatie in elkaar draaien.



Lief van je bff Blue!
Alle reacties Link kopieren
Ja ze is mijn bff Daremanda, echt mijn allerbeste
Alle reacties Link kopieren
En succes met je presentatie natuurlijk!!
Alle reacties Link kopieren
Dat scheelt dan mooi weer sjouwen Blue.



Ik heb net 2 mandarijntjes op maar sinds het avondeten ontzettend zin in chocolade dus zo even naar Lidl of de benzinepomp.
Alle reacties Link kopieren
Ja ze heeft me ontzettend geholpen Thee en heeft gezegd iedere week met me naar de Lidl te willen gaan voor grote/zware boodschappen. Daar helpt ze me ontzettend mee, ze is een echte vriendin.



Ik zou lekker naar de Lidl gaan als ik jou was haha veel goedkoper!!
Alle reacties Link kopieren
Ben al te laat voor Lidl want bedacht me net pas dat ze tegenwoordig tot 20 uur open zijn. Dus ja dan maar even duur, maar hoef niet veel, gewoon reepje Bros of zo. Anders wordt het beschuit met hagelslag.
Alle reacties Link kopieren
Bros vond ik vroeger heel lekker. Net zoals Twix toen het nog Raider heette. Geniet van je chocola!



Ik ga zo twee kaasbroodjes eten.
Ik drink een glas water.



Ik ben echt moe van hele dag school, krijg de presentatie maar half voor elkaar. Morgen maar weer verder. Anders wordt het niks.
Alle reacties Link kopieren
Lekker uitrusten dan Daremanda en morgen met frisse moed weer op



Coetje hoe was het bij de kapper?



Thee hopelijk geniet je van je chocola.



Wij kijken Ozzy and Jack's World Detour en ik ga zo een mini stol van de Lidl eten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet weggeweest Blue. Ik at een paar taaitaai poppetjes bij de thee en dacht dan maar niet te gaan. Bros was trouwens vroeger veel lekkerder vond ik. Veel meer bubbeltjes/luchtiger. En nu wil ik eigenlijk dat programma met/over daklozen zien maar ook wel zin in witte twix maar dan moet ik weer de kou in al is het vlakbij. Dilemma's, dilemma's.
Alle reacties Link kopieren
Maar dan heb je wel iets lekkers! En vlakbij is te doen toch?



Stelletje klootzakken, ze lopen hier al met nitraten te schieten.
Alle reacties Link kopieren
info maar even weggehaald

Nog maar even een glas thee nu.

Hier nog geen geknal gehoord gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Heb het gelezen, Thee.



Hier nachtverzorging inclusief lenzen schoonmaken alvast gedaan. Tandpasta op schone truitje geknoeid, die kan dus linea recta de was in. En was net helemaal bij want heb er vandaag twee gedraaid.



Flesje water nu, morgen weer thee.
Alle reacties Link kopieren
Jij mocht het ook wel lezen Blue, anders had ik het wel per pb gedaan maar je weet maar al te goed van de niet zo prettige meelezers
Alle reacties Link kopieren
Net nog een minibolletje met hagelslag op en een banaan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Thee,niet gelezen,ik was pas om 9u terug van de kapper,gezellig gekletst en ik heb weer een bos krullen.



Blue,wat lief van bff! Ik doe ook altijd boodschappen met vriendin,zo hoeven we maar 1x te rijden en ondertussen lekker bijkletsen.



Avondeten gister,dochter had broodjes shoarma gemaakt,met sla en knoflooksaus.Alles was op dus het had goed gesmaakt denk ik



Vandaag verder met kamer boven,even alles goed schoonmaken en van zijn plek om te dweilen.Lekker op mijn gemakkie.

Morgen komt er een superlieve forumster langs,daar heb ik ook zin in!

Ik denk dat ik voor het avondeten 2 pannen stamppot maak,lekker makkelijk voor 2 dagen.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Eierkoek en kop koffie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven