Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Ik let ook niet op het aantal vrienden. Zo heel af en toe denk ik 'goh heb ik die niet als vriend?' maar of ik dan gedefriend ben en wanneer, of dat ik het zelf deed of dat we nooit vrienden zijn geweest weet ik lang niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Echt? Omdat ik zelden mensen ontvriend (wel 'hide'), weet ik het wel wanneer zij het waren. En dat getal is ook wel duidelijk te zien op je FB-pagina, vind ik. Wel weet ik niet altijd wie het is, dat ontdek je dan pas als je (ws na maanden) eens denkt: goh, persoon x heeft al lang niks meer gepost. En dan merk ik het. En vraag ik me wel altijd onwillekeurig af: huh? Waarom?!

(al haal ik snel ook weer de schouders op).

Maar bij één status zag ik het aantal naar beneden gaan terwijl ik aan de computer zat. Dat was een status over een bepaalde Zomergast, waarin ik toch veel geamuseerde bijval van anderen kreeg. Maar kennelijk trapt dat sommige mensen echt op de tenen, die die persoon geweldig vinden.

Nou, als ik zo lichtgevoelig was, dan deed ik de hele dag niets anders dan ontvrienden. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 25 oktober 2016 @ 11:17:

Ik let ook niet op het aantal vrienden. Zo heel af en toe denk ik 'goh heb ik die niet als vriend?' maar of ik dan gedefriend ben en wanneer, of dat ik het zelf deed of dat we nooit vrienden zijn geweest weet ik lang niet altijd.Dat had ik ook bij iemand, ik miste ineens wat specifieke foto's die toch elke week wel een paar keer voorbijkwamen. Maar geen idee hoe lang ik ze mis en wie wie ontvriend heeft.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)



Ik zal vast weleens ontvriend worden, maar geen idee hoe of wat. Ik zie dat meestal pas als ik toevallig eens bedenk dat ik op diens pagina wil kijken en dan zie dat we geen vrienden meer zijn. Lekker boeiend. Ik ga nooit discussies aan in het openbaar op FB, dus dat kan het niet zijn, maar verder maakt het me niks uit.



Ik ontvriend mensen zelf wel die vreselijke dingen doen of zeggen op FB.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet eens hoeveel vrienden ik heb laat staan dat ik merk dat ik ontvriend ben. O ja laatst een keer omdat ik in een slecht humeur eens wel op een onzin doorgeef ding voor zielige hondjes gereageerd had met de vraag hoe dit nou ging helpen. Vonden ze niet leuk.. Nou doei dan he!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Sorry weet niet waar jjj mee bezig ben !!!! En vooral je vriendje laten appen over bont sorry hoor Kryg van iedereen mailtje over jou wees stoer en app mijn zelf als je wat onzin te vertellen heeft tjonge tjonge of bont of uggg je had zelf een jas bij mijn vandaan met echt bont wat heb ik hier verder mee te maken zeg stoer hoor pufff omdat ik lach poppetje eronder zetten was ook om te lachen drama

Ik zie dit nu via via op Facebook voorbijkomen maar ik snap er geen snars van
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 25 oktober 2016 @ 14:35:

Sorry weet niet waar jjj mee bezig ben !!!! En vooral je vriendje laten appen over bont sorry hoor Kryg van iedereen mailtje over jou wees stoer en app mijn zelf als je wat onzin te vertellen heeft tjonge tjonge of bont of uggg je had zelf een jas bij mijn vandaan met echt bont wat heb ik hier verder mee te maken zeg stoer hoor pufff omdat ik lach poppetje eronder zetten was ook om te lachen drama

Ik zie dit nu via via op Facebook voorbijkomen maar ik snap er geen snars van

Zo zeg, daar is iemand heel erg gefrustreerd!



Ik kom nu zelf om de klipklap dit plaatje tegen:



En dan vooral bij mensen die de laatste weken posts van 'Zwarte Piet moet blijven' deelden.

*zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Ik zal heus wel eens ontvriend zijn, maar ik merk het vaak niet. Veel mensen volg ik niet omdat ik geen zin heb in al die kinder/feest/beest foto's of onzinnige statussen, maar het soms nog wel handig is om bevriend te zijn ivm contact. Dus ik zal ook niet zo snel mensen missen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. )



Ik merk het pas later. Van twee weet ik het. Ik stelde een vraag aan een bedrijf via FB en toen kwam die ene persoon er tussendoor met 'waarom moet dit op FB?' Ik heb toen iets geantwoord als dat hij het niet hoefde te lezen omdat hij er immers niets mee te maken had. Hoppa, toen gooide hij me eraf.

De tweede kon er niet tegen dat ik hem er op wees dat hij wel zéi met iedereen ter wereld begaan te zijn, maar dat hij het altijd alleen over Palestijnen had. Toen gooide hij me er ook af.

In beide gevallen ergerde ik me al een tijd aan precies datgene wat ik toen uitsprak. (De eerste meldde wel vaker aan mensen dat ze iets niet via FB moesten doen.) Missen doe ik ze dus niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Ik doe dat zelf wel. Ik houd niet van heel uitgesproken meningen of gedoe op FB, vooral als het gaat omdingen die ik stom vindt. verwijder nu de pro-zwarte pietenmensen bv,
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Ik doe dat zelf wel. Ik houd niet van heel uitgesproken meningen of gedoe op FB, vooral als het gaat omdingen die ik stom vindt. verwijder nu de pro-zwarte pietenmensen bv,
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Ik doe dat zelf wel. Ik houd niet van heel uitgesproken meningen of gedoe op FB, vooral als het gaat omdingen die ik stom vindt. verwijder nu de pro-zwarte pietenmensen bv,
quote:queenfan25 schreef op 24 oktober 2016 @ 19:59:

[...]



Inderdaad met moeder erbij of met tante greet uit kuttekrabbenveen 5 keer dezelfde foto met steeds een ander gezicht erbij

Of iemand gaat naar Turkije en maakt 37 foto's van alleen het hotel met alles van de bad kamer tot de bar achter het hotel erop. En elke uitstapje is minstens 30 tot 50 fotos en dan niet van een mooie stad maar gewoon een wandeling langs de kust of tripje naar de plaatselijke supermarktVolgens mij heb jij mijn schoonmoeder op facebook
Alle reacties Link kopieren
quote:Oude vouwfiets.. Opknappertje.

Banden leeg en is meer voor de schroot..

Er kan nog evt op gefietst worden maar er ontbreekt een hendeltje en er zit dus alleen nog een schroefje die het stuurt vasthoud maar kan wel nog in en uitgeklapt.. (Ikvind het wel teveel risico, persoonlijk)



Mag tegen klein bedrag (10 euro liefst) of bosje bloemen of i.d. Weg Tuurlijk! Een tientje vragen voor een hoop schroot waar met goed fatsoen niet meer op te fietsen valt...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hamzter schreef op 25 oktober 2016 @ 14:50:

[...]



Zo zeg, daar is iemand heel erg gefrustreerd!



Ik kom nu zelf om de klipklap dit plaatje tegen:

[afbeelding]

En dan vooral bij mensen die de laatste weken posts van 'Zwarte Piet moet blijven' deelden.

*zucht*Tja, als je je zin niet krijgt, is een discussie natuurlijk al snel vervelend...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Hamzter schreef op 26 oktober 2016 @ 14:09:

[...]





Tuurlijk! Een tientje vragen voor een hoop schroot waar met goed fatsoen niet meer op te fietsen valt...



Dit dus!

Zag ik recent een collega ook doen die ging verhuizen. Ik zat het te lezen met plaatsvervangende schaamte. Ikea-kast van jaren oud: 30 euro. Glijbaan voor in de tuin: 10 euro. enz, enz.

Dacht toen ook: als het maar zo weinig waard is (en dat is het natuurlijk ook, was allemaal nogal oud en gammel), dan geef ik het liever gratis weg. Aan vrienden die het willen voor hun op kamers zijnde kinderen oid, of aan een liefdadigheidsorganisatie. Echt beschamend.
ik zie ineens mensen hun profiel foto in 1 met zwarte piet
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 24 oktober 2016 @ 23:59:

Iets anders: worden jullie wel eens gedefriend? Ik merk nl dat als ik een keer een duidelijke mening op fb zet, de teller meteen naar beneden gaat. En dan gaat het meestal om stomme dingen, hoor. Had bvb een keer wat negatiefs geschreven over een Zomergasten-gast, en ja hoor, hoppa: meteen -1 friend. Idem toen ik een keer in een comment schreef dat ik een bepaalde zanger een kwal vond. Hoppa, gedefriend door een ex-collega...



Wat hebben sommige mensen lange tenen denk ik dan...

( overigens zijn er tegelijk ook mensen die die comments juist vaak liken, die wel houden van een meninkje als je het een beetje grappig probeert te verwoorden...)Hoe zie jij dat dan dat je ontvriend wordt en door wie? Ik houd Mn teller niet bij qua vrienden dus ik heb eerlijk gezegd geen idee, of je moet het kunnen zien in instellingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet zien door wie, maar zie wel dat er minder friends op de teller staan. Niet dat ik dat als een havik in de gaten hou, maar het valt me wel op op één of andere manier, het staat er toch best opvallend en springt me in het oog...

En dan denk ik weleens: wie o wie zou het zijn? En dan ga ik eens kijken bij mensen van wie ik vermoed dat zij het zouden kunnen zijn. Maar die zijn het dan nooit. En na een paar maanden denk ik: hé, ik heb die persoon al lang niet meer zien voorbij komen. En yep, dan is het die... Maar even vaak ontdek ik het ook nooit.

Want sommige mensen zie je gek genoeg nooit voorbij komen, terwijl ze toch regelmatig posten. Weet iemand trouwens hoe dat komt?
Het is weer zover



Het zou het fijn zijn als we weten dat we onze kinderen leren om aardig te zijn voor alle klasgenoten, en andere kinderen die ze tegen komen. Iedereen verdient het om ergens bij te horen, zich gezien te voelen op een positieve manier. Kinderen met speciale behoeften zijn niet raar of vreemd. Ze willen wat iedereen wil... geaccepteerd worden!!! Mag ik iets vragen? Is er iemand bereid om dit te kopiëren en te plakken ter ere van alle kinderen die uniek zijn. Laten we eens kijken wie een sterk hart heeft. Ik weet dat vrienden zullen kopiëren en plakken!!! Alsjeblieft niet delen!!!!!!
Bij mij is het weer de week van de kanker. En dan met zo'n doorgeeflichtje erbij. Mét glitters.
Alle reacties Link kopieren
Zucht...

En die mensen maar denken: wat deugen wij toch verschrikkelijk, wat ben ik toch een fantastisch mens.



Waarom mag je trouwens niet delen, vraag ik me altijd af (niet dat ik in de verleiding kom, haha).
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwam zo'n berichtje langs:

"als wij geen zwarte piet meer mogen hebben, dan jullie geen suikerfeest meer"".

Oftewel: appels met peren vergelijken. Slaat echt helemaal nergens op.



Ik deel nooit van die doorstuurberichten. "Deel dit als je een lieve zus hebt". Ja, die heb ik en dat weten wij beiden heel goed. Waarom moet ik dat delen met de rest van de wereld? Is alleen maar droevig voor iemand die niet goed met zijn/haar familie op kan schieten.
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 27 oktober 2016 @ 11:11:

Zucht...

En die mensen maar denken: wat deugen wij toch verschrikkelijk, wat ben ik toch een fantastisch mens.



Waarom mag je trouwens niet delen, vraag ik me altijd af (niet dat ik in de verleiding kom, haha).Omdat je dan kunt zien hoe oud zo'n bericht is
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ook zie ik van die semi-wetenschappelijke medische alarmberichten voor de 453e keer langskomen.

Laatst weer over het zogenaamde verband tussen deodorant en borstkanker. Is jaren geleden al door diverse vooraanstaande onderzoeksinstituten op het gebied van kanker in alle toonaarden tegengesproken. Maar nee, hoor, geef maar door, want je weet immers nooit. En iedereen is weer in paniek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven