Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Na de nieuwe update heb ik niet meer kunnen inloggen. Servers overbelast denk ik. Morgen maar weer proberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 24 oktober 2016 @ 22:12:

Na de nieuwe update heb ik niet meer kunnen inloggen. Servers overbelast denk ik. Morgen maar weer proberen.



Tja, team geel, was het niet?





Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
hier ook team Instinct! yellow rulezzz



maar ot: na update geen problemen. wel de indruk dat ik nu meer pokemon in mijn huis tegenkom (v/h 1 per 2 weken, nu net 2 op 1 avond. beiden weedles : )

vind t wel geen spectaculaire update voor zover ik in de gauwigheid zag. nu hebben de 5 km bruine stippen en de 2 km groene, pokemontekeningetjes in het journal, en meer van dat klein cosmetisch grut. of zie ik iets over t hoofd?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan iig geen weedles meer vangen na de update, het spel loopt dan helemaal vast.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik liep ook vast op een Weedle...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Bij mij liep het spel gisteravond 2x vast bij het vangen van een pokemon... 1x bij een weedle, 1x bij een rattata. Geen beste update zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik liep net ook vast op een Weedle..
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar, bij mij liep het spel ook vast bij het vangen van zowel de weedle als de pidgey. Na opnieuw opstarten bleek wel dat ik ze gevangen had...
Alle reacties Link kopieren
TVP

Zoon (11) en ik spelen Pokemon, ik ben eind level 18, hij is 16 ofzo. Hij heeft blijkbaar de update want had t over wat kleine verschillen, maar dat verklaart de vastlopers op zijn telefoon!



Bij mij doet FPM (tip van hier, super!) t nog niet. Niks instabiel, gewoon geen enkel resultaat
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een weedle en een pidgey gevangen maar nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
De magikarp van net ging beter, geen vastloper deze keer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de update nog niet maar bij mij loopt het spel ook steeds vast.

Ik heb wel net mijn laatste Rhyhorn gevangen en nu kan ik evolven
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Alle reacties Link kopieren
Die halloween actie is wel fijn, waarschijnlijk ga ik met Dratini lopen omdat die normaal 5km is voor 1 candy en moet nog 67 candy voor de 2e evolutie. 335km lopen voor 1 Pokemon vind ik toch een beetje ontmoedigend



Ik heb nog geen vastlopers na de update, maar het spel is opeens wel ontzettend traag bij mij.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook met Dratini lopen, heb daar nog geen een evolutie van. Voor de eerste moet ik nog 3 candy.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Dratini wordt een populaire buddy Al twijfel ik ook nog wel over aerodactyl.
vind het spel ook stroperiger geworden, en veel minder stabiel. nu al 3 x dat ik gooi op een Pokémon, waarna het spel bevriest. na herstart blijkt wel dat ik hem toch gevangen heb, maar het is niet fijn.

ook wat onnodige toevoegingen waardoor het allemaal zwaarder voelt, zoals bv dat lichteffect als je een pokemonnetje in je lijst selecteert. zou me niet verbazen als dataverbruik omhoog is gegaan door al deze dingetjes.
ps ik loop ook met Dragonair voor Dratini candy : ) heb er 25, nog 75 to go..
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is battlen in gyms ook veranderd, maar al voor de update. De achtergrond is veranderd en de uitsnede in het beeld lijkt kleiner. Ligt dat aan mij?



Dratini: nog 42 te gaan om dragonair te evolven, maar onze dragonair heeft niet vreselijk veel cp. We hebben ook nog een leuke aerodactyl die al lang niet gepowerupt is.
Alle reacties Link kopieren
Hij blijft een tijdje hangen bij het opstarten op 'gps signal not found', was eerder niet zo
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ook scrollen door je lijst pokemon gaat traag, v/h gaf je een zwiepert en liep de lijst soepeltjes door, nu moet je hem vooruit duwen met je duim. hoop dat dit een tussenupdate was en er al snel een verbeterde versie geplaatst wordt want dit is op allerlei gebieden een verslechtering, nergens een verbetering voor zover ik heb kunnen zien. er lijken wel (veel) meer pokemon te zijn, maar dan met name rattata, pidgey en weedles
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is deze update alleen voor de Halloweenhappening. Niet echt als verbetering.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tale schreef op 24 oktober 2016 @ 21:13:

[...]



Paar keer proberen helpt bij mij.Klopt, ik had te snel opgegeven
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net te wachten op een pakketje, zie ik opeens een nieuwe in mijn sightings. Blijkt het een Nidoking vlak om de hoek te zijn. Afgesproken met mijn man dat hij thuis blijft voor het pakket en ik met 2 mobieltjes naar buiten ga. Poeft dat stomme ding bij mij weg na 4 ultraballs en besjes, waarvan de laatste zelfs een excellent throw was. Heb hem gelukkig wel kunnen vangen voor mijn man (uiteraard met de eerste bal die ik gooi).



Toen ik terug liep reed inderdaad net de pakketbezorger weg, dus ik zie die Nidoking maar als een beloning voor mijn man omdat hij zo lief was om op mijn pakket te wachten
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
quote:IBIopviva schreef op 24 oktober 2016 @ 23:52:

Ik kan iig geen weedles meer vangen na de update, het spel loopt dan helemaal vast.Ik ook! Ik wilde juist vragen of iemand het herkende. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar krijg dan alleen de Weedle in beeld en geen ballen. Dan moet ik afsluiten en opnieuw opstarten.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zowaar een snorlax in mn sightings en ik kon hem gewoon niet vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven