Internetvirus

25-10-2016 13:32 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb last van een internetvirus en krijg het niet weg.

Er staat momenteel ook geen antivirusscan op mijn laptop omdat ik geen idee heb welke wél goed werkt.



Het punt is als ik een pagina of een ander topic bijvoorbeeld opent word er een nieuw tabblad van gemaakt en de huidige van viva bijvoorbeeld veranderd in een virus link, soms krijg ik hem weggeklikt en soms moet ik 100 x op niet pagina laden of wel pagina laden voordat ik op esc kan drukken en de pagina weg is.



Heb al verschillende virusverwijderaar tools geprobeerd maar tot op heden zonder resultaat. Al het overbodige wat op laptop stond heb ik verwijderd.



Wie heeft dé oplossing? Ik heb geen budget voor hem te laten maken o.i.d.
Dit klinkt als een kwaadwillend stukje code wat zich in je browser heeft genesteld. Dit is vaak te verwijderen door je browser zonder plugins te starten en deze plugins vervolgens te verwijderen, inclusief alle bijbehorende services die worden aangeroepen. Daarnaast moet je ook meteen alle bestanden die door het virus worden gebruikt van je laptop verwijderen.



Het is niet heel ingewikkeld maar wel een klusje voor iemand die er verstand van heeft. Heb je zo iemand in de buurt?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb niemand in de buurt helaas. Maar ik ben dus zelf op zich wel handig met dat soort dingen maar ik kon even niet achterhalen waar dit virus vandaan kwam. Maar ik begrijp je uitleg dus ga even een en ander proberen dankjewel



Ben het wel zat de hitsige dames steeds in beeld te krijgen
Alle reacties Link kopieren
Als ik weer de taak heb om de laptop van mijn moeder virusvrij te maken, gebruik ik CCleaner en AVG virus scanner en daarmee lijkt het altijd wel te lukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:nephthys schreef op 25 oktober 2016 @ 13:49:

Als ik weer de taak heb om de laptop van mijn moeder virusvrij te maken, gebruik ik CCleaner en AVG virus scanner en daarmee lijkt het altijd wel te lukken.Ccleaner kon het virus niet vinden. Ik had een andere die kon het wel vinden maar die kostte uiteindelijk geld om het te verwijderen. AVG werkte ook niet :( maar ik ga de tip hierboven doen.
Alle reacties Link kopieren
ccleaner is niet bedoeld voor virussen maar alleen voor het opschonen van computers. je kan malwarebytes anti-malware proberen.
Alle reacties Link kopieren
En als je alle nieuwe plugins uit je browser verwijdert?
Alle reacties Link kopieren
Heeft je provider geen [gratis] virusscan die je kan laten meedraaien tijdens het internetten?



Anders kun je hier mss iets vinden http://www.gratisvirussca ... .nl/gratis-virusscanners/
Je verwacht het niet........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven