Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lady_dana schreef op 24 oktober 2016 @ 12:26:

Benji weg? Vandaag nog? Lees zoiets op UGYes. Hij is zijn spullen aan het pakken. Werd tijd
Er komt geen nieuwe bewoner voor hem in de plaats.

Dus Billy kan blijkbaar ook gewoon blijven.
Alle reacties Link kopieren
Benji weg? Jeuj! Moet nog even van vandaag lezen op UG, gister idd alleen overJ&B, drama in 72 bedrijven (zelfs ik kreeg wel wat medelijden met Jessie).

En de Utopiaan van het Jaar, ja ik weet het zelf ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 24 oktober 2016 @ 10:26:

Billy maakt Jessie echt horendol, of, zo je wil, hij laat zich gek maken door Billy, kan ook.

Feit is dat het een zieke verhouding is.

Nu weer het een en ander te lezen op Utopia gekte.



Ik heb gewoon medelijden met Jessie.

Die vrouw is als een sloopkogel.

Ze is behoorlijk gestoord hoor, sorry dat ik het zeg. Je zult maar van haar houden, dan mag je wel heel sterk in je schoenen staan.

Iets wat Jessie overduidelijk niet doet.

Nou zeg dat wel, zo inconsequent als de pest, dat mens. Jesse mag er met niemand over praten en zijn lult met iedereen. En hij moet alles maar snappen, ik vind het gewoon een beetje zielig. Nou vind ik Jessie ook geen slimmerd, hij had nooit met dat mens aan moet een pappen. Gestoord wijf, echt. Hij moet gewoon eens flink boos worden en zeggen hoe zo'n idiote griet het is.

Waarom gaat Benji weg eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 24 oktober 2016 @ 13:36:

[...]





Waarom gaat Benji weg eigenlijk?Misschien gaat er toch eens paal en perk gesteld worden aan de alcohol en da's niet fijn voor 'm. Maar hij zegt dat het 'voor z'n vriendin is'.
Alle reacties Link kopieren
Benjij weg ??



Ik vond m vanavond net zo sterk dat hij Ruud zo aanpakte omdat hij geen poot had uitgestoken op het Wolter Kroes "gala" terecht ook !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wat had Jacco trouwens prachtig gezongen Dat Wolter geen duo met 'm wil vormen

Onbegrijpelijk
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:thee schreef op 24 oktober 2016 @ 14:46:

[...]





Misschien gaat er toch eens paal en perk gesteld worden aan de alcohol en da's niet fijn voor 'm. Maar hij zegt dat het 'voor z'n vriendin is'.



Jah....

Vanuit het niks ineens.



Prima dat hij weg is hoor.

Heeft nooit iets toegevoegd aan het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ja Jacco trekt volle zalen

Ik geloof dat ik dan nog liever naar Bjorn luisterde.



Vond Benji tegen Ruud goed en Jessie ook wel. Er zijn wel problemen met de boekhouding maar de asbestcaravan van die uitvreter is wel een heel grote postenkost.

Zullen er nou bij de volgende stemming nog steeds niet veel stemmen op Ruud komen?
Alle reacties Link kopieren
Bezopen gewoon dat ze Jessie nog steeds de boekhouding laten doen. Sorry, maar op dat gebied is het een enorme blaaskaak en toch maakt hij er gewoon een dikke janboel van! Hij heeft overal een mening over, maar dan wel zo'n gouden kopje kopen.

Vond wel dat Bas een punt had met zijn eten, alleen had hij ook wel een beetje meer rekening kunnen houden met de wensen van de anderen.

Jacco zong vreselijk vals, verschrikkelijk.

Karin, jankdoos. Die mag er echt meteen uit wat mij betreft, zo klaar met dat mens.

En Benji had inderdaad een heel goed punt. Ruud had ze hier gewoon helemaal niet mee moeten bemoeien. Die 18 euro winst sloeg nergens op, maar ten eerste heeft hij zelf geen hand uitgestoken en ten tweede is hij verantwoordelijk voor ie 7500 euro van die caravan. En Vic maar nee schudden toen Benji uit zijn slof schoot, vond ik zo flauw. Velen houden Ruud constant de hand boven het hoofd, maar het is gewoon een niksnut. "Ik vraag alleen maar groente".
En wie moet dan wel de boekhouding doen? De rest is nog 100x zo infantiel..
quote:thee schreef op 24 oktober 2016 @ 21:41:

Ja Jacco trekt volle zalen

Ik geloof dat ik dan nog liever naar Bjorn luisterde.



Vond Benji tegen Ruud goed en Jessie ook wel. Er zijn wel problemen met de boekhouding maar de asbestcaravan van die uitvreter is wel een heel grote postenkost.

Zullen er nou bij de volgende stemming nog steeds niet veel stemmen op Ruud komen?



Ondanks dat hij geen klap uitvoert en alleen maar geld kost met zijn financiële blunders en zijn constante gevreet, heeft Ruud onterecht een Iwan-achtige status.

Dus hij blaft wat en wordt nog serieus genomen ook hoewel er zelden iets zinnigs of nuttigs uitkomt.



Ik denk dus niet dat hij veel stemmen krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gooloib schreef op 24 oktober 2016 @ 23:13:

En wie moet dan wel de boekhouding doen? De rest is nog 100x zo infantiel..Misschien twee personen? Maar die Jessie bakt er in ieder geval niks van. Er lagen ook nog allemaal ongeopende rekeningen. Ik vond de opmerking van Rowena dan ook heel terecht. En wat ik sowieso vreemd vind; hij kan op bepaalde dingen ja of nee zeggen. Nog steeds een soort dictator dus. En als hij nou objectief was... Er gaat nog zoveel gewoon door, ik snap daar echt niks van. Misschien moeten ze eens een budgetcoach inhuren of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 24 oktober 2016 @ 21:41:

Ja Jacco trekt volle zalen

Ik geloof dat ik dan nog liever naar Bjorn luisterde.



Vond Benji tegen Ruud goed en Jessie ook wel. Er zijn wel problemen met de boekhouding maar de asbestcaravan van die uitvreter is wel een heel grote postenkost.

Zullen er nou bij de volgende stemming nog steeds niet veel stemmen op Ruud komen?

Thee ik denk echt dat hij en Billy een "deal" hebben met de programmamakers, dat kan niet anders. Hoe ze zich gedragen ook, ze hebben toch lak aan alles. Onder het mom "" wat er ook gebeurt wij zitten safe.

Misschien als een soort van smaakmakers.

Mijn smaak is het echter niet .No Way.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 24 oktober 2016 @ 22:43:

Bezopen gewoon dat ze Jessie nog steeds de boekhouding laten doen. Sorry, maar op dat gebied is het een enorme blaaskaak en toch maakt hij er gewoon een dikke janboel van! Hij heeft overal een mening over, maar dan wel zo'n gouden kopje kopen.

Vond wel dat Bas een punt had met zijn eten, alleen had hij ook wel een beetje meer rekening kunnen houden met de wensen van de anderen.

Jacco zong vreselijk vals, verschrikkelijk.

Karin, jankdoos. Die mag er echt meteen uit wat mij betreft, zo klaar met dat mens.

En Benji had inderdaad een heel goed punt. Ruud had ze hier gewoon helemaal niet mee moeten bemoeien. Die 18 euro winst sloeg nergens op, maar ten eerste heeft hij zelf geen hand uitgestoken en ten tweede is hij verantwoordelijk voor ie 7500 euro van die caravan. En Vic maar nee schudden toen Benji uit zijn slof schoot, vond ik zo flauw. Velen houden Ruud constant de hand boven het hoofd, maar het is gewoon een niksnut. "Ik vraag alleen maar groente".

+100



Hij lag echt wel met 4 boterhammen in de caravan. Meneer groente. Groente is leuk en goedkoop als het op je eigen erf groeit, maar uit de supermarkt is het een luxe......



En Fikkie was inderdaad een dikke lafbek. Ze had Benjij bij kunnen springen. Ze haalt brandstof maar als het vuur brandt staat ze verwonderlijk te kijken. BAH wat een wief......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik kijk al vanaf t begin maar merk dat t de laatste tijd eigenlijk steeds een half uurtje irritatie is. Het is niet eens meer 'leuk' om te kijken.

Alleen maar gezeik en gedoe. Billy met haar aantrekken en afstoten van Jessie. De zgn onzekere Do die steeds quasi stoer van zich afbijt.

Die eeuwig zeurende Karin over dr kip.

Die slome Ruud die commentaar heeft maar geen reet doet.

Vic met dr wollige therapeuten-taal maar die als het er echt opgaan komt dr mond houdt.

Ramona te vreten en janken in bed met haar ghetto accent.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.



Waarom kijk ik nog in vredesnaam???
Alle reacties Link kopieren
Hahaha die gedachte heb ik ook weleens, waarom kijk ik
Alle reacties Link kopieren
atjuuh, ik denk dat ik juist kijk om de ergernissen die jij opsomt, zelfkastijding
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:

Ik kijk al vanaf t begin maar merk dat t de laatste tijd eigenlijk steeds een half uurtje irritatie is. Het is niet eens meer 'leuk' om te kijken.

Alleen maar gezeik en gedoe. Billy met haar aantrekken en afstoten van Jessie. De zgn onzekere Do die steeds quasi stoer van zich afbijt.

Die eeuwig zeurende Karin over dr kip.



En die voortanden die er om de haverklap uitvliegen

Die slome Ruud die commentaar heeft maar geen reet doet.

Vic met dr wollige therapeuten-taal maar die als het er echt opgaan komt dr mond houdt.

Ramona te vreten en janken in bed met haar ghetto accent.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.



Waarom kijk ik nog in vredesnaam???
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:

Ik kijk al vanaf t begin maar merk dat t de laatste tijd eigenlijk steeds een half uurtje irritatie is. Het is niet eens meer 'leuk' om te kijken.

Alleen maar gezeik en gedoe. Billy met haar aantrekken en afstoten van Jessie. De zgn onzekere Do die steeds quasi stoer van zich afbijt.

Die eeuwig zeurende Karin over dr kip.

Die slome Ruud die commentaar heeft maar geen reet doet.

Vic met dr wollige therapeuten-taal maar die als het er echt opgaan komt dr mond houdt.

Ramona te vreten en janken in bed met haar ghetto accent.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan.



Waarom kijk ik nog in vredesnaam???Ergernis is ook een vorm van vermaak
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 25 oktober 2016 @ 09:04:



Waarom kijk ik nog in vredesnaam???Omdat je fokking blij bent dat je niet zo bent of ooit zo zou worden. Althans, zo werkt het bij mij. Ik kijk meer als een soort psychopatische ramptoerist die niks wil missen.

BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik kijk het omdat ik het groepsgedrag echt heel interessant vind.

Hoe mensen op elkaar reageren en het beste maken van een situatie waaruit ze niet heel eenvoudig kunnen ontsnappen.



Het is fascinerend dat een type als Ruud, die niks kan, behalve oogpotlood opdoen en zijn spieren oppompen, of een Billy waar alleen maar onzin uit komt, een positie in een groep groep in kunnen nemen alleen vanwege de situatie waar ze in zitten.

Utopia is een plaats waar dat soort types floreren.



Jongens als Jessie, die best het een en ander in hun mars hebben, zijn daar juist gedoemd om te mislukken omdat ze de kracht niet hebben om zich te verzetten tegen Ruuds en Billy's. Hij verzet zich wel maar gaat tegelijkertijd kapot omdat hij gaat twijfelen aan zijn eigen gezonde verstand.



Een vrouw als Rowena, die uit een stabiele relatie komt en die je in week één van Ruuds aanwezigheid haar loyaliteit naar thuis ziet verliezen.



Dominique die eerst niets anders deed dan huilen, wanhopig zijn, nog meer huilen, liegen dat ze geen sexy vrouw wilde zijn, huilen dat ze zo gepest was, binnen no time bij Bas in bed springen, daar weer over huilen en die daar uitgroeide tot een bazig vrouwtje wat helemaal niet onzeker is en zich spijkerhard opstelt tegenover mensen die zwakker zijn dan zij.



Bas, zo'n leuke, originele man, die onder invloed van Do een zeurend, klagend, bijna humorloos trutje werd.



Cemal, de lieve schat, de lachebek, de positievo, die zich verdriet laat doen door een leeghoofd als Romy, die werkelijk nooit iets doet of zegt wat kont schopt maar mooi is en het daar van moet hebben.



Und so weiter.

Ik blijf het boeiend vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leo wat een heerlijke, treffende en leuk verwoorde omschrijvingen
Dank u, dank u *buigt*



Aanvullingen zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, ik weet niet meer of dat op dit topic ook zo is maar op UG wordt Cemal regelmatig als dom(mig) omschreven maar ik voel dat helemaal niet zo.



En de veranderingen in Bas (sinds Do en na vertrek Mark) en Rowena sinds Ruud zijn echt bizar. Ro loopt ineens ook met die rare knotjes en lijkt zich in allerlei bochten te wringen om Ruud maar te behagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven