Napraattopic 69
woensdag 12 oktober 2016 om 22:25
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 25 oktober 2016 om 13:47
quote:MevrouwJack schreef op 24 oktober 2016 @ 17:43:
Fuck it.
Heb gereageerd op een zwarte piettopic
[img]https://66.media.tumblr.com/92421b131c8 ... o1_250.gif[/img]
Ik zoek 30 mensen die elk 100 posts willen doen. Anyone?Zouden 100 mensen die elk 30 posts plaatsen niet sneller klaar zijn?
Fuck it.
Heb gereageerd op een zwarte piettopic
[img]https://66.media.tumblr.com/92421b131c8 ... o1_250.gif[/img]
Ik zoek 30 mensen die elk 100 posts willen doen. Anyone?Zouden 100 mensen die elk 30 posts plaatsen niet sneller klaar zijn?
dinsdag 25 oktober 2016 om 14:25
dinsdag 25 oktober 2016 om 14:42
quote:Gatti schreef op 25 oktober 2016 @ 14:25:
Ach, ik leer net dat de manier waarop rokers en roken worden weggezet overeenkomt met de jodenvervolging in de jaren 30.
Of eigenlijk leer ik dat niet want daar ben ik niet intelligent genoeg voor.
Wat naar voor je zeg.
Gisteren was ook al zo'n rotdag voor je toen bleek dat je seksleven niet meer dan ruilhandel was.
Ach, ik leer net dat de manier waarop rokers en roken worden weggezet overeenkomt met de jodenvervolging in de jaren 30.
Wat naar voor je zeg.
Gisteren was ook al zo'n rotdag voor je toen bleek dat je seksleven niet meer dan ruilhandel was.
dinsdag 25 oktober 2016 om 14:44
dinsdag 25 oktober 2016 om 15:36
quote:Gatti schreef op 25 oktober 2016 @ 14:25:
Ik heb geleerd dat als je het woord 'uitkering' hoort je gelijk heel verdrietig moet worden om je eigen lijden op de werkvloer.
W
il er ook niet in steeds.
Ik heb geleerd dat als je het woord 'uitkering' hoort je gelijk heel verdrietig moet worden om je eigen lijden op de werkvloer.
W
il er ook niet in steeds.
dinsdag 25 oktober 2016 om 16:41
quote:SallySpectra schreef op 25 oktober 2016 @ 16:33:
[...]
Hoe komen forummers aan die link dan?
Schijnt dat to een paar dagen geleden heel kort een link op het fundatopic had geplaatst?
Heb ik zelf niet gezien hoor want ik lees dat fundatopic niet.
En verder zijn er hier op het forum genoeg mensen die weten wie ze is en dan doet google de rest.
[...]
Hoe komen forummers aan die link dan?
Schijnt dat to een paar dagen geleden heel kort een link op het fundatopic had geplaatst?
En verder zijn er hier op het forum genoeg mensen die weten wie ze is en dan doet google de rest.
dinsdag 25 oktober 2016 om 16:43
quote:YellowDiamond schreef op 25 oktober 2016 @ 16:41:
[...]
En verder zijn er hier op het forum genoeg mensen die weten wie ze is en dan doet google de rest.Als ze die link hier zelf neergezet heeft, waarom zou je hem dan niet kunnen doorsturen?
[...]
En verder zijn er hier op het forum genoeg mensen die weten wie ze is en dan doet google de rest.Als ze die link hier zelf neergezet heeft, waarom zou je hem dan niet kunnen doorsturen?
dinsdag 25 oktober 2016 om 16:47
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 16:43:
[...]
Als ze die link hier zelf neergezet heeft, waarom zou je hem dan niet kunnen doorsturen?
Als ze die link al heeft neergezet en ook bijna meteen weer heeft weggehaald dan lijkt het mij dat die link voor een select groepje bedoeld was?
Zoals er vroegah ook wel eens mailadressen en foto's heel kort geplaatst werden?
[...]
Als ze die link hier zelf neergezet heeft, waarom zou je hem dan niet kunnen doorsturen?
Als ze die link al heeft neergezet en ook bijna meteen weer heeft weggehaald dan lijkt het mij dat die link voor een select groepje bedoeld was?
Zoals er vroegah ook wel eens mailadressen en foto's heel kort geplaatst werden?
dinsdag 25 oktober 2016 om 16:49
quote:YellowDiamond schreef op 25 oktober 2016 @ 16:47:
[...]
Dan ben je toch oerdom? Alsof alleen dat selecte groepje meeleest.
En werkelijk iedereen weet dat die foto's aan alle kanten doorgemaild werden.
[...]
dinsdag 25 oktober 2016 om 16:49
quote:YellowDiamond schreef op 25 oktober 2016 @ 16:47:
[...]
Beetje dom dus.
Maar goed, bijna al haar topics lopen uit de hand toch?
[...]
Beetje dom dus.
Maar goed, bijna al haar topics lopen uit de hand toch?
dinsdag 25 oktober 2016 om 17:41
quote:Phaedra_ schreef op 25 oktober 2016 @ 16:49:
[...]
Nou idd. ze is hier niet pas sinds vorige week en het bestaan van PB's zal ook niet geheel onbekend zijn dus die had ze prima kunnen gebruiken om dat "selecte groepje" die link te sturen.
Niet dat het me ene malle moer boeit waar dat huis woont...
[...]
Nou idd. ze is hier niet pas sinds vorige week en het bestaan van PB's zal ook niet geheel onbekend zijn dus die had ze prima kunnen gebruiken om dat "selecte groepje" die link te sturen.
Niet dat het me ene malle moer boeit waar dat huis woont...