Het grote speelgoedtopic 2017

09-08-2016 08:41 3001 berichten
De zomervakanties zijn nog in volle gang.

Ondanks dat het begin augustus is, voelt het alsof het herfst is.



Een dezer dagen zullen de eerste kruidnootjes weer in de winkels liggen en de dikke speelgoedgidsen weer op de mat ploffen.



Bij mij begint het inmiddels weer te kriebelen om verlanglijstjes te maken en de cadeautjeskast weer aan te vullen.



Tijd om een nieuw topic te starten; op zoek naar dé hits van dit seizoen/jaar, om cadeautips te delen, de beste aanbiedingen/kortingen te vinden of juist je geheime adresjes prijs te geven.



Een topic voor jong en oud, voor ouders, opa's en oma's, ooms en tantes, kortom voor iedereen.



Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Anouscha die heros constructor ziet er wel leuk uit! Zou dat ook compafibel zijn met de accuschroefmachine van boch? Denk dat ik daar wel iets van ga bestellen, bedankt!



Nicole123, ik hoop dat die fantasie nog gaat komen. Mijn oudste heeft ook nooit veel met speelgoed gehad en vond dat altijd zo jammer. Ellenlange wenslijst voor sint of verjaardag heb ik hier nooit gehad, ik ben zelf altijd diegene die dolenthousiast door de speelgoedfolders bladert



Bij de website van speelgoed tuin staat ook niks over verzendkosten ed... En ik woon in België. Mss dat ik voor die uniblocks ga, morgen eens verder bekijken. Bedankt voor de goede tips alvast!
Ik heb voor dochter van 4 een paar knuffels van de speelgoeddokter bij AliExpress besteld. Daar is ze helemaal weg van. Voor zoon een toverstaf met led lampje van Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Momo welke knikkerbaan hebben jullie dan? Er zijn verschillende van quercetti toch? En jouw zoon is 7? Vindt hij het nog steeds leuk?
Knikkerbaan



Zoon is inderdaad 7 en deze baan is voor 5 tot 12, hij vindt het nog erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die banen van quercetti zo plastic lijken. We hebben nu zoiets en daar ben ik niet echt tevreden over. Iemand ervaring met beide? Is quercetti vergelijkbaar of beter qua kwaliteit?



deze laatste hebben wij gehad, maar daar was zoon al lang en breed op uit gekeken voor zijn zusjes hem hebben gesloopt. De link van momo vind ik daar wel wat van weghebben, en zal ik niet zo snel voor hem halen (eerder dan voor zijn 5 jarige zusje)
Hier geen knikkerbaan ervaring behalve hubelino.



Wie heeft ervaring met een dansmat, bijvoorbeeld die van K3?

Dochter is gek op zingen en dansen, vroeg me af of zoiets dan leuk is. https://www.kruidvat.nl/k3-dansmat/p/3566193
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 25 oktober 2016 @ 22:57:

Ik vind die banen van quercetti zo plastic lijken. We hebben nu zoiets en daar ben ik niet echt tevreden over. Iemand ervaring met beide? Is quercetti vergelijkbaar of beter qua kwaliteit?



[afbeelding]Ik ben dan weer benieuwd waarom deze niet goed bevalt. (Ik ben ook vast aan het vergelijken, voor zoon zijn 4e verjaardag)
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 26 oktober 2016 @ 08:14:



Wie heeft ervaring met een dansmat, bijvoorbeeld die van K3?

Dochter is gek op zingen en dansen, vroeg me af of zoiets dan leuk is. https://www.kruidvat.nl/k3-dansmat/p/3566193Dochter heeft zo'n mat, ook van K3. Wordt hier niet heel vaak gebruikt (dochter is ook van het dansen en zingen). Soms komt ie voor 5 tot 10 min onder het bed uit maar meer niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee_tje schreef op 26 oktober 2016 @ 08:39:

[...]





Dochter heeft zo'n mat, ook van K3. Wordt hier niet heel vaak gebruikt (dochter is ook van het dansen en zingen). Soms komt ie voor 5 tot 10 min onder het bed uit maar meer niet...Ook nog zo'n dansmat gehad. Werd niet veel gebruikt terwijl ze idd een zinger/danser is. Er wordt meer gedanst op just dance kids op de Xbox.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Mijn dochter heeft ook de dansmat en is gek op dansen en zingen maar gebruikt de mat ook niet heel vaak.
Wat zijn jullie eensgezind! De dansmat laten we dus in de winkel liggen.



Ga ik weer wat anders verzinnen.



Manlief vindt de bunchems te veel worden naast de klei, strijkkralen, zand enz.



Zelf twijfel ik nog steeds over de clementoni piano. Kortom, ik ben er nog niet uit.



Budget is tussen de 25 en 30, liefst 1 kado.
Alle reacties Link kopieren
Dansmat hier niet gehad

Wel de k3 microfoon (die op een voet) nou daar heeft ze dus amper wat mee gedaan

Jaar erop heb ik hem aan de buurvrouw verkocht voor een prikkie. Heeft zij hem in de zak van sint gestopt voor haar dochters hahahaa
Ze heeft de microfoon zonder standaard en zingt er de hele dag door in. En wij krijgen hem ook vaak onder de neus geduwd
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, wat een ellende smart.

Wel lekker meezingen he !!!



Gaat er vanavond nog iemand naar de Intertoys koopavond?
Ja hoor, manlief en ik zingen braaf mee. Telkens weer het liedje van Roodkapje, over en over



Ik heb geen idee of hier ook koopavond is vanavond. Hoe kom ik daar achter?
Alle reacties Link kopieren
ehm, ik heb een uitnodiging gehad in de winkel zelf

weet niet hoe je erachter kan komen
Alle reacties Link kopieren
Bij ons was hij gisterenavond
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:smart79 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:57:

Ja hoor, manlief en ik zingen braaf mee. Telkens weer het liedje van Roodkapje, over en over



Ik heb geen idee of hier ook koopavond is vanavond. Hoe kom ik daar achter?Gewoon ff bellen?
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Finjie schreef op 26 oktober 2016 @ 20:09:

[...]

Gewoon ff bellen?Nee, dat is te makkelijk
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie of bol.com elk jaar de actie 4+1 op speelgoed doet? En wanneer dit ongeveer begint?
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 26 oktober 2016 @ 08:27:

[...]



Ik ben dan weer benieuwd waarom deze niet goed bevalt. (Ik ben ook vast aan het vergelijken, voor zoon zijn 4e verjaardag)Niet alle stukjes passen even lekker op elkaar, en het staat gewoon niet zo stevig, de stukjes zitten niet zo goed in elkaar waardoor het wiebelig is of scheef gaat staan.
Misschien een aanrader voor anderen..? Bij de kruidvat hebben ze boodschappen/keuken/schoonmaak setjes voor 4 euro.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pucker schreef op 27 oktober 2016 @ 20:20:

[...]





Niet alle stukjes passen even lekker op elkaar, en het staat gewoon niet zo stevig, de stukjes zitten niet zo goed in elkaar waardoor het wiebelig is of scheef gaat staan.Oke, duidelijk. Dank je voor de info
Tips voor jongensmoeders: ik heb zojuist 100 Nerf pijlen gekocht in 10 verschillende kleuren bij Aliexpres voor 4 euro gratis thuisbezorgd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven