Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen deel 3

26-05-2016 19:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcoholgebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!

En 2.
Hatsjikideee...
Ok mooi zo. Fijn dat t goed is gegaan. Vertrouwen.

Doe dat. Lekker vrijen. Ik mis dat. Maar durf dat nog niet met een ander. Wat ik met hem had vond ik bijzonder. Hecht ik veel waarde aan. Ik vind t zo beroerd dat hij dat niet deed. Of iig op een hele andere manier. Zomaar met een ander ook dat doen. Doet me pijn. Heel veel pijn

De dag dat ik erachter kwam dat er van alles speelde was op de 13e. Ongeluksgetal. Of geluks. Want anders had ik nu nog niks geweten.
Ik zou wel een keer gratis lekker met iemand willen vrijen.
Sirius ben je nu aan het hengelen?
Haha nee hoor.

Ik ken wel iemand maar ze is niet voor niks zeg maar. Maar dat is mij een paar fijne uurtjes wel waard.
Haha, misschien krijg je korting als je langer dan een uur wil blijven



Ik heb echt wel leuke fijne seks gehad met mijn date van laatst. Alleen het weekend erop zat ik maar te wachten en leek hij van de aardbodem verdwenen. Dus iets klopte er niet vandaar dat ik er meteen maar een punt achter gezet heb.



Mijn ex is ervan overtuigd dat we bij elkaar horen en weer bij elkaar komen. Dat doet me wel wat, ik vind het lief. Heb ook nooit aan zijn liefde getwijfeld, daarom was mijn liefdesverdriet ook zo groot dat ik begon te drinken denk ik. Maar ook hij heeft z'n dingen natuurlijk, en die werden voor mij te groot om te blijven. We zijn bijna drie jaar verder. Met hem vrijen was hemels heerlijk en geil, dat mis ik nog steeds.
Dat was het met mijn vrouw ook. Die had altijd zin. Kun je niet je ex aan houden dan? Alleen voor sex.
Alleen voor seks werkt niet denk ik. De liefde zal 'alleen voor seks' in de weg zitten. Ik had (heb) dat bij hem ook, kan hem wel opvreten zo heerlijk vind ik hem. Dat bleef ook, werd zelfs in de loop der jaren niet minder, nog nooit meegemaakt.
Ik wil een dutje doen
haha cryptisch omschreven sirius.

Het zal wel in de lucht hangen.

Ik zxei t laatst nog tegen iemand. Er is vast nog een "ware" of iig iemand waarmee t super kan klikken. Het zou toch niet zo zijn dat we nu met die ene alles alleen maar kunnen hebben, beleven. Statistisch gezien met alle mensen op deze aarde kan dat dus niet dat e rmaar 1 ware is..

Dus ooit zullen we weer tekeer gaan m,et een geschikt persoon.

De weg ernaar toe is alleen een beetje lastig en griezelig.
Alle reacties Link kopieren
Bah, zo te zien heeft iedereen last van de liefde. Dikke kus voor ons!
Alle reacties Link kopieren
Ja poes, kus voor ons! Relaties..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Sirius, ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Sirius bedoel je dat je een meisje van plezier hebt? Of begrijp ik het niet zo goed dat gratis willen vrijen?

Vrijen is ook heerlijk, doe het veel te weinig!

Pin ik snap het, je hart en verstand liggen nog niet op 1 lijn, geef het tijd. Het is logisch dat je hem mist, maar je moet je er bijna voor verantwoorden voor je gevoel. Maar luister niet naar zijn mooie woorden, ze zijn niet waar. Anders had hij je nooit zo bedrogen. Sterkte voor jou!



Ach grote liefdes en kleine liefdes, wat een plezier en ellende kan het met zijn meebrengen!



Ik ga nu slapen met een kop thee en mijn grote liefde naast me, ga er even bij stil staan dat ik daar blij mee ben. Ook al is hij vrij irritant
Meisje van plezier inderdaad.

Beetje treurig, I know. Maar ik heb momenteel erg veel zin in haar.

En omdat ik ervoor betaal hoef ik mij niet schuldig te voelen. Of zien jullie dat anders?
Nee juist niet. Lijkt me een goede oplossing. Miss wat vaker doen. Goed voor de ontlading.

Je hoeft je sws niet schuldig te voelen met wat je ook doet op relatie en sex gebied. Hoeft aan niemand verantwoording af te leggen.

Kan dit beter ook tegen mezelf zeggen.
Vaker zou ik wel willen maar ze heeft natuurlijk wel een prijskaartje. En ik weet natuurlijk niet of het echt is. Ze kan het waarschijnlijk ook wel faken.
Ja natuurlijk kan ze faken, maar daar hoef je je nou juist helemaal niet mee bezig te houden omdat het haar werk is en jij ervoor betaalt.
Alle reacties Link kopieren
Sirius, wat denk je nou zelf?
Dat ze het faket denk ik.
Maar maakt dat wat uit dan Sirius?
Mensen in relaties faken ook. Heb nog nooit begrepen waarom.
quote:-Bella- schreef op 27 oktober 2016 @ 11:38:

Maar maakt dat wat uit dan Sirius?Ik zou graag geloven dat zij het ook fijn vind met mij.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat veroordeel ik niet Sirius, maar denk wel dat ze het faked, maar maakt dat uit?

Ik heb zo bagger slecht geslapen dat mijn ogen branden. Is het al avond?
quote:siriusblack schreef op 27 oktober 2016 @ 14:20:

[...]



Ik zou graag geloven dat zij het ook fijn vind met mij.

Dat het haar werk is wil niet zeggen dat ze het niet fijn vindt met jou

Alleen... het is haar werk. Voordeel voor jou ook, geen emo 'gezeik'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even last van een dipje.. Over scheiding enzo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven