Eind maart 2017 uitgerekend

01-08-2016 15:08 2706 berichten
NaamLeeftijd/leeftijd partnerUitgerekende datumOudere kinderenGeslachtGeboorte/bevallingKimJ2526/2522-03-20170Meisje31-03 bevallen van een dochter!Madiran29/3326-03-20173Verrassing13-03 bevallen van een zoon!Globetrotter9125/3024-03-20170VerrassingPurdey197738/4825-03-20170Verrassing09-04 bevallen van een dochter!Fruitsalad29/3523-03-20170Jongetje03-03 bevallen van een zoon!Pinnetje27/2725-03-20170Meisje28-03 bevallen van een dochter!Bosje1524/2829-03-20171Jongetje26-03 bevallen van een zoon!Schelp8728/2721-03-20170Verrassing23-03 bevallen van een dochter!Happymommy2727/2722-03-20171MeisjeVi00ltje-199026/2921-03-20170JongetjeZeeuwse8828/3327-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Sunshine24627/3023-03-20170Jongetje13-02 bevallen van een zoon!Procne29/3027-03-20170Meisje06-04 bevallen van een dochter!Ice-lady28/2824-03-20170Meisje16-03 bevallen van een dochter!Floortje198134/3801-04-20170Jongetje10-03 bevallen van een zoon!Wortelsap22/3327-03-20170Meisje28-02 bevallen van een dochter!Mama123429/2729-03-20171Jongetje06-03 bevallen van een zoon!Ingeow27/3126-03-20170Meisje20-03 bevallen van een dochter!Minichibi-201625/2518-03-20170JongetjeAirballoon8828/2717-03-20170Meisje29-03 bevallen van een dochter!Mels12323/2723-03-20171MeisjeJazzie8432/3828-03-20171Meisje06-04 bevallen van een dochter!Nogablok?19-03-20171Jongetje27-03 bevallen van een zoon!Irmsz31/2829-03-20170Meisje02-04 bevallen van een dochter!Honingbijtje?20-03-20171Meisje03-04 bevallen van een dochter!
Jeetje Kim, wat zal je geschrokken zijn die nacht! Fijn dat de verloskundige meteen kwam en gelukkig was er uiteindelijk niks ernstigs aan de hand. De griep heerst echt!



Purdey, ik slaap echt al heel wat weken met zo'n voedingskussen, ik zou me echt niks aantrekken van ''hoe ver je bent'', als het jou beter laat slapen dan is het toch goed? Gewoon doen!



Mama, leuk dat de onthulling met de spuiten geslaagd was! Klinkt in ieder geval heel speciaal!



@ namen, iedereen die nog worstelt wens ik succes met het bedenken van een naam. Komt vast goed, gelukkig hebben we nog even de tijd!



@ moe, ik ben ook nog steeds echt moe steeds. Lig elke avond vroeg in bed en in het weekend kan ik eigenlijk niet 's avonds afspreken met vrienden. Man ging afgelopen zaterdag alleen, maar daar werd ook gerookt binnen en ze wilden er geen rekening mee houden blijkbaar. Dat was natuurlijk de eerste reden voor mij om niet mee te gaan. Maar daarnaast was ik ook super moe en trek ik het gewoon niet, ik ga dan liever op tijd naar bed en eventueel nog even een leuke serie kijken in bed ofzo. Ik voel me wel heel saai! Hebben jullie dat ook nog steeds?



Ik heb gisteren de 20-weken echo gehad en alles zag er helemaal goed uit, heel fijn en echt een geruststelling! Hopelijk hebben jullie straks ook allemaal goed nieuws
Alle reacties Link kopieren
Fijne vrienden Fruitsalad!



Vanochtend weer controle bij VK gehad, toch altijd wel spannend. Maar weer kloppend hartje, dus fijn!

Redelijk uitgerust hier na een week zon-vakantie. Daar ook tot een shortlist van 3 namen gekomen, dus dat komt wel goed. Nadeel van vakantie...eerste 4 weken 500gram aangekomen, afgelopen 4 weken 6 kilo
Alle reacties Link kopieren
Laatst was de verjaardag van mijn vader. het was niet zo heel druk. Mijn moeder rookt en doet dat in de tuin. Nu had ze de asbakken binnen gezet. Er waren 4 mensen die rookten en mijn tante vroeg niets en stak de eerste gewoon op naast me. Mijn oom had het meeste fatsoen en vroeg aan mij of hij binnen mocht roken. Ik heb netjes gezegd dat ik het liever niet had. En toen ging iedereen naar buiten. Anders was het voor mij een korte verjaardag geweest...



Fijn dat je 20 weken echo goed is Fruitsalad!



@ Ingeow bij mij hebben ze niet meer gewogen na de intake. Maar ik ben nu ook 6 kilo aangekomen. Volgens mij doen we dat helemaal niet verkeerd
Alle reacties Link kopieren
Jeej wat fijn fruitsalad, lekker gezond baby'tje



Ja dat roken blijft een lastig niets, mijn schoonfamilie roken normaal gesproken ook binnen. Maar de laatste keer vroegen ze het netjes en heb ik gezegd dat ik het liever niet had. Was ook geen probleem verder.. bij bijv een verjaardag van kennissen zou ik dat wel moeilijker vinden om aan te geven omdat je niet iedereen kent.



Vrijdagochtend hebben wij de 20 weken echo! En dan weten we eindelijk het geslacht, hoera!



Ik ben nog steeds maar 1,5 kilo aangekomen, terwijl mijn buik wel echt flink gegroeid is! Weet niet of dat normaal is, zou ik dan in verhouding afgevallen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Fruitsalad: wat mooi dat je 20 weken goed was! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn zeg!



Gewicht: heb het gisteren toevallig bij de VK nagevraagd. Bij een standaard controle bleek ik (net als airballoon) namelijk nog niets aangekomen te zijn. En aangezien ik al vrij slank ben (54 kilo) toch maar even nagevraagd. Beide is prima. Een beetje extra gewicht kan geen kwaad, maar ook als je nog niets bent aangekomen is er niets aan de hand. Bij die dames komt het vaak gewoon wat later. In mijn geval sport ik veel minder intensief, dus ik denk dat ik spiermassa verlies en er vet voor terugkrijg!
Alle reacties Link kopieren
@Fruitsalad, joepie, gefeliciteerd met de goede echo! Dat is toch superfijn, heerlijk



@ingeow, fijn ook voor jou een goede echo! Je vakantie klinkt goed, lekker ontspannen en rustig aan.



Qua gewicht, tja ik heb geen idee. Ikzelf ben een kilo afgevallen (vraag me niet hoe, snap het ook niet) en heb ook wel echt een buikje inmiddels. Vorige zwangerschap had ik er nu al wel meer aan. Toen ben ik in totaal 17 kilo aangekomen. Dus ben benieuwd hoe het zal gaan, maar het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoor, gewicht. Hoort erbij denk ik dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Oh en vandaag mag Ice Lady voor de 20 weken echo, ben benieuwd! En net als Airballoon heb ook ik vrijdag de 20 weken echo. Leuk dat jullie dan weten wat het wordt, heb je al een voorgevoel?
Alle reacties Link kopieren
Ah goed datje dat hebt gevraagd floortje, was anders van plan om het zelf volgende week ook te vragen bij de verloskundige ik begon op 51 en weeg nu 52,5



Nogablok: wij hebben allebei sterk het gevoel van een jongen, Maarja blijft 50/50 hé ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha ja dat is ook zo, maar vind het altijd leuk om te horen wat er gedacht wordt. Nog 2 nachtjes slapen, ben benieuwd!
Fijn fruitsalad, een goede echo!!yes! Op naar meer. Wow vind het wel snel gaan ineens dat we daar al beland zijn met zijn allen. Nog even en het gaat over wanneer met verlof, verlof hebben en dan..bevallen! Jeej!



Nogablok; ik denk 100% een jongen. Al voor de positieve test. Man denkt meisje maar als ik zo overtuigd doe zegt ie ' m nou nu denk ik toch ook een jongen'. Nog +/- 20 weken wachten en we zullen het weten.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Madiran, ben benieuwd!! Dat was hier andersom. Man was overtuigd van een jongen en daardoor dacht ik ook dat het zo zou zijn. En hier bleek het ook zo te zijn haha. Vind 20 weken wachten nog wel lang hoor, kan je niet even eerder kijken
Hahahahha ik zal het man vanavond even zeggen" schat,ik weet dat je de verrassing leuk vindt maar Nogablok van het forum wil het echt graag weten"
Alle reacties Link kopieren
hahaha goed idee! En dat hij dan zegt "ach natuurlijk lieverd, dat snap ik helemaal, kom we gaan nu meteen weg voor een pretecho"
Hahahaha, nou precies. Ik laat het je morgen weten
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk nieuws weer dames



Hahaha en niet alleen nogablok wilt het graag weten ! Ik ook hoor je kan ons toch geen 20 weken in spanning laten
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, mag ik jullie iets vragen? Ik kreeg vannacht ineens enorm stekende pijnen in mijn onderbuik. Net alsof er allemaal kleine mesjes ingestoken werden. Duurde een uurtje of 2 en toen was het over. Verder geen bloedverlies of krampen gehad en ook niet ziek. Ik vermoed dat het een groeiende baarmoeder was die mijn darmen aan de kant drukte die toch al wat "vol" zitten. Wat denken jullie? Hebben jullie dit ook wel eens gehad?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook gehad volgens de vk inderdaad het groeien van de baarmoeder.

Als je je echt zorgen maakt zou ik de vk even bellen.
Carpe diem
He floortje, dat is wel normaal hoor zulke pijntjes. Als je je zorgen maakt natuurlijk altijd even bellen, maar als het ook weer weggetrokken is dan is de kans groot dat het bandenpijn/ groeien baarmoeder /verschuiven organen/ darmen zijn. Maar nogmaals bij zorgen je vk bellen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames! Fijn alle goede berichten!



Hier ook goed nieuws, mijn gewone broeken gaan niet meer dicht! Eindelijk komt het baby buikje! Ik had eerst altijd een vuist ruimte ertussen ivm de lengtes maar ze gaan nu echt niet meer dicht en ook in een shirt of strak vestje zie je wel mijn buikje, zelfs man zegt het alleen onder mijn dikkere truien en werk kleding is het nog niet te zien .



Ook hebben wij een super leuke babykamer gekocht! En dit weekend gaan we via marktplaats bij een super leuke combi kinderwagen kijken met reiswieg en maxi cosi autostoeltje! Hoop dat alles er netjes uit ziet zoals op de foto's! Verder nog even aftellen tot de 20 weken echo
Alle reacties Link kopieren
Thanx kim en Madiran. Fijn om te horen! Wat super is zo'n forum toch he.



En leuk om te horen van je buik wortelsap. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Procne en airballoon: heel veel succes en ook geluk gewenst voor morgen. Op naar een prachtige 20 weken echo!
Alle reacties Link kopieren
En nogablok en kim: alles goed gegaan bij de controle van de verloskundige vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ik mag zometeen om 20.00 uur



Hoe is het met de steken? Al wat gerustgesteld ?
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ja, gaat wel goed! Vandaag heb ik in ieder geval nergens last meer van gehad. Zaterdag een pretecho dus wel fijn om ons kleine jochie dan weer te zien!



Succes zo!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Floortje! Morgen om 8:15 zijn we aan de beurt dus hoef gelukkig niet lang te wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven