Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
quote:MinkeDeWit schreef op 25 oktober 2016 @ 21:05:

[...]



Ik ook! Ik wilde juist vragen of iemand het herkende. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar krijg dan alleen de Weedle in beeld en geen ballen. Dan moet ik afsluiten en opnieuw opstarten.irritant he, ik had/heb t ook heel vaak vandaag, niet alleen bij weedles maar ook pidgey. on the (minieme) upside: na herstart keek ik in het journal en blijk ze wel bijna allemaal gewoon gevangen te hebben.
Wat leuk, dat Halloween event vanaf morgen! Voor de extra Zubats, Drowzees en Gastly's hoef ik het niet echt te doen want die zijn in mijn woonplaats altijd al ruimschoots aanwezig. Ik heb nu al 256, 257 en220 candies, haha . Krijg je die dubbele candies voor alle Pokémon die je vangt? En vier keer zoveel candies voor je buddy is echt heel fijn!



Ik had nog een vraagje over de gym. Als een gym van mijn team vol zit (gym prestige 50000), kan ik dan de laagste Pokémon eruit trainen en m'n eigen Pokémon erin zetten? Of moet iemand van een ander team de laagste eruit battlen en moet ik dan weer trainen om mijn Pokémon in de gym te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hoera, FPM doet het weer (zij het zo traag als dikke stront), dankzij de site heb ik net de laatste 2 Nidoran-meisjes gevangen en heb ik nu Nidoqueen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
quote:gifgroen schreef op 25 oktober 2016 @ 22:18:

Wat leuk, dat Halloween event vanaf morgen! Voor de extra Zubats, Drowzees en Gastly's hoef ik het niet echt te doen want die zijn in mijn woonplaats altijd al ruimschoots aanwezig. Ik heb nu al 256, 257 en220 candies, haha . Krijg je die dubbele candies voor alle Pokémon die je vangt? En vier keer zoveel candies voor je buddy is echt heel fijn!



Ik had nog een vraagje over de gym. Als een gym van mijn team vol zit (gym prestige 50000), kan ik dan de laagste Pokémon eruit trainen en m'n eigen Pokémon erin zetten? Of moet iemand van een ander team de laagste eruit battlen en moet ik dan weer trainen om mijn Pokémon in de gym te krijgen?Dat laatste inderdaad. Trainen maakt een gym alleen maar sterker.
Alle reacties Link kopieren
Hmm hier nog geen 2 candy als ik ze terug geef aan de professor
Alle reacties Link kopieren
Ow bij mij wel. Ook 6 candies voor gevangen pokemon en extra candy voor mijn buddy (ik kan meteen een clefable maken) en bij uitgekomen eieren (ik kreeg zelfs 42 eevee candy uit mijn 10 km ei)

Leuk event!
Alle reacties Link kopieren
De 'Halloween Party' is begonnen.

Heb in 45 min al 3 haunters, 4 gastly's, 4 meowth's, 1 venonat, 1 Cubone, een drowzy en 2 weedle's gevangen. Allemaal met 6 Candies per stuk.



Bij een transfer kreeg ik 2 candies en bij m'n buddy ook halverwege steeds uitgekeerd. Dus ook daar is de beloning verdubbeld.
Alle reacties Link kopieren
Leuk he? vanmorgen in 1 wandeling met de hond mijn Graveler bijna genoeg candy gewandeld. dan gaat Grimer erin, die vinden we echt nooit. Die ene die ik op vakantie heb gevangen gaat nu geëvolueerd worden
Zonder oorzaak geen gevolg
Alle reacties Link kopieren
Erg fijn die extra candy's. Hier valt op dat er nu vooral veel cubones en meowths zijn. De eerste kom je hier bijna nooit tegen de tweede wel iets vaker, maar niet zo vaak
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 26 oktober 2016 @ 06:48:

De 'Halloween Party' is begonnen.

Heb in 45 min al 3 haunters, 4 gastly's, 4 meowth's, 1 venonat, 1 Cubone, een drowzy en 2 weedle's gevangen. Allemaal met 6 Candies per stuk.



Bij een transfer kreeg ik 2 candies en bij m'n buddy ook halverwege steeds uitgekeerd. Dus ook daar is de beloning verdubbeld.Oh!! Hoe kom je daar achter? Ik heb geen update ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jaaaaa, wat een leuk feestje



Onderweg naar mijn werk flink veel (s)Pokemon en inderdaad dubbele candy. Leuk dit!
Net op het stukje naar m'n werk al genoeg Cubones gevangen voor de evolutie! Dia had ik tot nu toe pas één gevangen en één uit een ei . En buddy Bulbasaur is idd ook blij!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht door de Halloween party eindelijk mijn eerste Cubone kunnen vangen. Joepie!!! Even later werd het nog beter toen er een Marowak zat. Twee nieuwe Pokemon dus
Hahaha, kijk ons blij zijn dan
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben ook happy. 1 Cubone gevangen (hadden we nog maar 1x) en ook zijn evolutie Marowak (nieuw)

Ook nog 2 Drowzee's en 2 Meowth's gevangen. En dat alleen tijdens de kinderen naar school brengen
Alle reacties Link kopieren
quote:edamame schreef op 26 oktober 2016 @ 06:48:

De 'Halloween Party' is begonnen.

Heb in 45 min al 3 haunters, 4 gastly's, 4 meowth's, 1 venonat, 1 Cubone, een drowzy en 2 weedle's gevangen. Allemaal met 6 Candies per stuk.



Bij een transfer kreeg ik 2 candies en bij m'n buddy ook halverwege steeds uitgekeerd. Dus ook daar is de beloning verdubbeld.

Bij buddy is de beloning zelfs verviervoudigd.



En alle ratata's en pidgeys zijn drowzees en cubones geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook tevreden. Heerlijk aan het vangen.



vrijdag nu extra veel zin in kijkduin ben zo benieuwd!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:pruttel schreef op 26 oktober 2016 @ 08:47:

Hahaha, kijk ons blij zijn dan



Ze moesten ook wel iets spectaculairs verzinnen, want er zijn al heel veel mensen afgehaakt vanwege geen interesse en niks nieuws meer.



Ik ga me in ieder geval aankleden en aan de wandel
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, in mijn omgeving ben ik de last-man-standing qua Pokemon.

Had ik geen pokestop op mijn werk gehad was ik er denk ik ook al mee gestopt.



Maar zoals het nu is, is het weer helemaal leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gestopt maar ben nu weer begonnen met de oude pokemon (firered)

Heb een gameboy emulator gedownload op mijn telefoon dus ben nu op een andere manier aan het vangen



Maar misschien dat ik vanavond even voor het Halloween kijk, hoe lang duurt dat?
Alle reacties Link kopieren
Een week, AnAppleADay. T/m dinsdag 1 November.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu weer meer pidgeys en ratata's. Zou het op klaarlichte dag minder Halloween zijn?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee. Ik heb nog geen Gengar en Haunter gezien. Misschien in de avond?



Ik ga denk ik even naar het dorp. Even een rondje pokestops doen. Want de pokeballen gaan wel hard zo.
Haunter al wel gezien en gevangen. En een marowak!! Die had ik nog niet.

Heb nu genoeg candy om Haunter te evolueren..... dus ik hoop stiekem dat ik Gengar nu niet in het wild tegenkom, dat scheelt zoveel xp, want dan ga ik me echt niet in kunnen houden om hem te vangen.



Ik heb nu 73 Pokemon klaar staan voor evolueren met een lucky egg, Zou dat al genoeg zijn om het ei volledig te benutten?
Alle reacties Link kopieren
Wow hebben jullie dat ook?

Als ik mijn telefoon vasthoud en ik kantel hem iets dus de voorkant van de telefoon richting grond dan lijkt het scherm zwart te worden en met vage letters zie je dan Pokémon Go staan. Heel bijzonder.



Pruttel: https://www.pidgeycalc.com/ Hier kan je berekenen of het voor jou nut heeft om een lucky egg in te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven