Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 26 oktober 2016 @ 08:53:

Trouwens, iemand (ik weet niet meer wie, sorry) schreef dat je een oudere Judith kunt zien zitten bij de tafelscène. Maar ik zie haar niet, waar zou ze dan zitten?Links onderin, tussen Carl (die zit net achter Carol) en Enid in.
Uhm... stuff... and things
Eh, wie was Amy ook alweer?
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 09:00:

Sorry moest even lachen..



Beth was voor mij even onbelangrijk als Amy. (wie ??) . Ik zag er zelf als soort vervanging voor Amy.. Ze is zo bla bla.. Dag ze al zo een dood kreeg vond ik al overbodig. Ze had wat mij betreft gebeten moeten worden door haar walker moeder... PffIk moet heel eerlijk bekennen dat ik na heeeeel lang nadenken...nog steeds niet meer weet hoe Beth aan haar einde kwam
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn weer bezig in Amerika: de Parents Television Council wil AMC verwijderd hebben van de kabel:

Stop AMC



Een greep uit de reacties op Facebook



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Beth werd door haar hoofd geschoten in dat ziekenhuis.



Amy was het zusje van Andrea en zij werd bij de RV van Dale gebeten door een walker.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
[quote]Dory_1 schreef op 26 oktober 2016 @ 09:04:

Ze zijn weer bezig in Amerika: de Parents Television Council wil AMC verwijderd hebben van de kabel:

Stop AMC





Waarom verbaast me dat nou niet?
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 26 oktober 2016 @ 09:02:

Eh, wie was Amy ook alweer?

Zusje van Andrea, s1



Oh mosterd zie ik
Wow. I wish I could speak whale.
Oh en vlak het andere kamp ook niet uit hoor. Ik las een ellenlange post van iemand die team beth verweet dat ze bethfans er van weerhouden te rouwen en haar dood te accepteren. Really??? Rouwen om een FICTIEF personage dat al TWEE jaar dood is.

Sommige boeken of films blijven me lang bij, maar ik heb nooit gerouwd om zoiets. Nooit.

Wat een probleemvrij leven moet je hebben als je gaat rouwen om zoiets.



Anyway, dat was het nieuws van het Team Delusional-front.
Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 26 oktober 2016 @ 09:02:

[...]





Links onderin, tussen Carl (die zit net achter Carol) en Enid in.Verrek, helemaal overheen gekeken! Thanks!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
En dit kom ik net tegen op Facebook

Ben aan het twijfelen of ik me zal aanmelden om te kijken hoe gek ze zijn.



Hatende FB groep over Daryl
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
It just gets weirder and weirder...
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Daarom (wie??) bij Amy
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 26 oktober 2016 @ 08:30:



Nou goed, als ik zo teruglees pas ik hier niet zo goed bij de groep want ik vind rick best stom, negan sexy, beth lief, en stiekem vind ik fear the walking dead beter dan the walking dead.



Word ik nu geexcommuniceerd?



Ik heb me de eerste tijd echt kapot geërgerd aan Rick, ik vond het allemaal veel te Amerikaans dat hij meteen alles zo goed deed en wist. Pas toen hij later een beetje koekoek werd (volgens mij in de prison) begon ik hem interessanter te vinden. Dus ik vind eigenlijk alleen crazy Rick leuk



Beth vond ik irritant, met dat zelfmoord plegen en dat zingen van der. Verder vond ik haar ook wel lief, en toen ze alleen met Daryl was vond ik dat ook wel leuke scenes.



Je blijft welkom hoor
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Hate daryl groep...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ongelooflijk hoe mensen de grip op de werkelijkheid kwijt kunnen raken!

Het is een fucking tv-serie! Ja, eentje waarbij we ontzettend kunnen meeleven. Maar echt, wat jullie hierboven beschrijven. Ik geloof dat ik er alleen maar hard om kan lachen.



Amy, Amy.... ik weet het weer. Ik zie haar gewoon als een van de vele personages die in het begin nodig waren om het verhaal op gang te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Wow die Daryl groep. Mensen draaien echt door hé, die kunnen echt fictie en realiteit niet meer uit elkaar halen.



Ik maak me best zorgen dat als er ooit een ZA uitbreekt, dat je weleens met zulke mensen opgescheept kan gaan zitten.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Supernatural liefhebbers hier? Te grappig:

Wow. I wish I could speak whale.
quote:mama_lin schreef op 26 oktober 2016 @ 09:02:

[...]



Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik na heeeeel lang nadenken...nog steeds niet meer weet hoe Beth aan haar einde kwam Ze werd door haar hoofd geschoten in dat rare ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 26 oktober 2016 @ 09:20:

Wow die Daryl groep. Mensen draaien echt door hé, die kunnen echt fictie en realiteit niet meer uit elkaar halen.



Ik maak me best zorgen dat als er ooit een ZA uitbreekt, dat je weleens met zulke mensen opgescheept kan gaan zitten.Die knuppel je gewoon neer
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Dory_1 schreef op 26 oktober 2016 @ 09:10:

En dit kom ik net tegen op Facebook

Ben aan het twijfelen of ik me zal aanmelden om te kijken hoe gek ze zijn.



[afbeelding]Doen! En dan hier verslag uitbrengen
Alle reacties Link kopieren
ik dacht eigenlijk dat die baby bij Glenn op schoot zijn eigen kind was. Het was toch een soort van blik in hoe de toekomst had kunnen zijn?



Ik ben ook een fan van Glenn en Beth. Vooral omdat ze in zo'n afschuwelijke wereld toch zacht, goed en kwetsbaar weten te blijven en daarmee weten te overleven. Nou ja, toch niet dus. Maar we hebben Aaron nog!



Rick vind ik heel gevaarlijk. Volgens mij is die net zo psycho als Negan. Michonne zou eigenlijk de leider moeten zijn!
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 26 oktober 2016 @ 09:24:

[...]



Ze werd door haar hoofd geschoten in dat rare ziekenhuis.Maar misschien zijn er geen vitale delen geraakt
Rick blijft mijn held hoor. En Michonne. En ik zal Abe missen, met zijn maffe uitspraken. Even praktisch vraagje: toen ze de lichamen van Abe en Glenn meenamen, moet toch de helft zijn achtergebleven? Je zag, toen de RV wegreed, wel net een walker op zijn knieën zakken bij de plek waar één van hen had gelegen. Goor vond ik dat!
quote:dolfje schreef op 26 oktober 2016 @ 09:30:

[...]



Maar misschien zijn er geen vitale delen geraakt Yeah right, en al die tijd dat Dary haar daar wegdroeg en ze haar begroeven, bleek ze nep-dood.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht ook hoe gaan ze die nou mee slepen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven