Zwanger! Uitgerekend eind oktober / begin november

15-02-2016 13:31 1988 berichten
NaamLeeftijd1e/2eUitgerekendGeslachtBevallenNajaar201627/301e15 oktober meisje4 oktober eatsportLOVE30/321e17 oktober jongen15 oktober Mamii24/231e25 oktober jongen18 oktober dicha32/392e25 oktober jongen18 oktober Ennel25/291e23 oktober jongen19 oktober Louise3030/381e15 oktober jongenSmaak198629/291e16 oktober jongen24 oktober Eefsz26/251e24 oktober jongen25 oktober Rammama1e22 oktober jongen28 oktober Bottom31/351e24 oktober meisje30 oktober Fiona201229/331e23 oktober meisje1 november Klaber24/241e25 oktober meisje8 november Libel25/301e31 oktober meisje



Strandbal , Zeepaardje03 , Appel005



Juultje17 & Denala, wegens lang niet meeschrijven hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als jullie er in terug willen zijn jullie uiteraard weer van harte welkom!



Om de tabel te wijzigen: gebruikersnaam & wachtwoord oktnov2016
anoniem_276243 wijzigde dit bericht op 21-11-2016 15:06
Reden: Volgorde aangepast naar geboortedatum kindjes
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh ennel fijn om te horen dat het goed gaat met jullie. Laat je goed verwennen en doe rustig aan! Na zo zware bevalling heb je dat ook nodig.

En vooral geniet hihi.



Rammama haha volgens mij heeft iedereen daar last van dat mensen elke dag vrageb waar de kleine nou blijft. Ikzelf ben 2 weken tevroeg bevallen en zelfs aan mij vroegen ze dat. En iedereeb zei inclusief verloskundige hehe eindelijk ze is er. Ach achteraf kan je er om lachen. En ik dacht maar zo us alleen maar lief dat ze belangstelling hebben en allenaal nieuwgierig zijn!!
Rammama, frustrerend inderdaad, die vele berichtjes. Ik reageer er gewoon niet altijd op maar ik heb wel mijn (schoon)familie al een aantal keer eraan moeten herinneren dat we ze bellen als het begonnen is. Het is bijna alsof ze dat niet geloven, mijn schoonmoeder vroeg vorige week letterlijk via de app 'Lig je al in het ziekenhuis of nog thuis?' Een vreemde manier om te vragen of de bevalling al was begonnen, helemaal met nog een week voor de UD te gaan.



Ik ben gisteren door de verloskundige gestript. De baarmoedermond was half verstreken en er was iets ontsluiting, dus ze kon er net bij. Ik heb de rest van de avond hevige menstruatiekrampen gehad en vannacht de halve nacht wakker gelegen van de voorweeën, maar helaas heeft er niets doorgezet. Ik ben wel vanochtend de slijmprop verloren en heb nu harde buiken, maar verder niets. Morgen moet ik weer bellen, dan gaat ze waarschijnlijk nog een keer strippen.
Tjee Fiona! Maar dat klinkt wel al heel spannend! Het gaat vast heel snel gebeuren! Ik duim voor je en hoop dat alles goed gaat! Zet 'm op!!!



Ik ga pas as donderdag naar de verloskundige .. dus sowieso wachten tot dat verdere acties kunnen worden ondernomen.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Fiona! Wel een fijn idee dat er iig wat gebeurt ondertussen.. Komt t voor je gevoel dichtbij! Hopelijk gaat het doorzetten!



Khad gisteravond ook behoorlijk buikpijn, heel laag onderin mn buik. Half uurtje onder de douche gestaan maar na t douchen verdween het als sneeuw voor de zon..



Ik heb morgenochtend een controle bij de vk, hoop dat ze me ook gaat strippen. Is dat strippen pijnlijk Fiona? Iig hoop ik dat ze even die baarmoedermond checkt. Als daar nog niks gebeurt is, kan ik mezelf een beetje voorbereiden dat t nog wel een tijdje kan duren
Ik durf nergens op te hopen hoor, voorlopig zet het nog niet door.. Ik vond het strippen zeker niet prettig maar wel te doen. Minder pijnlijk dan bevallen lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Het begint nu wel te rommelen he bij ons.



Ik voel me sinds gister niet zo lekker. Mn buik doet zeer (kan het niet helemaal plaatsen) en snel misselijk. Heb veel uitstralende pijn in mn benen en rug. Alsof ik de 4daagse heb gelopen ofzo.

Ik had net controle. Alles ziet er goed en rustig uit. Dus het is slechts gerommel.

Bij mij wordt er pas in week 41 gestript indien nodig. De meeste babies komen spontaan in week 40 dus hier hebben we gewoon nog even geduld.



Fiona ik hoop voor je dat t snel doorzet! Dit is ook geen pretje!



Rammama hoever ben jij ook alweer als je do de controle hebt?



Klaber ben benieuwd hoe je controle is morgen. Er lijkt toch al wel wat te gebeuren bij je!



Najaar hoe is het met je. Heb je het ergste gehad denk je wat betreft de ontsteking?
Bottom, donderdag ben ik 40+6.

Dus strippen zou dan misschien een optie kunnen zijn maar ik begreep dat ze dat alleen kunnen doen als je daadwerkelijk al iets van ontsluiting hebt. Dus dat is ook nog maar de vraag.(sorry dat ik niet zo optimistisch ben)

Ik heb ook wel eens momenten dat ik wat pijntjes heb. Maar ik zit er ook zo erg op te letten dat ik nergens van uit wil gaan

Argh.. ik mag ook helemaal niet klagen want alles gaat gewoon goed lees; gezond(!!!) maarja... stomme hormonen!



Klaber, Ben ook benieuwd hoe het verder met je gaat na de controle!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je donderdag al wat ontsluiting Rammama, zodat ze je kunnen strippen. Of beter gezegd: hopelijk is t dan helemaal niet meer nodig



Haha ja ik neem toch ook aan dat bevallen meer pijn doet Fiona, maar kwil ff inschatten of ik met of zonder man moet gaan



Bottom, herkenbaar hoor! Ben ook laatste dagen vaak ineens misselijk. En ze schopt tegen een zenuw die naar mn bovenbeen loopt, au!



En verder wil ik eigenlijk idd niet klagen, laat gewoon die ellendige bevalling maar beginnen!
Klaber, ik was blij dat mijn man mee was bij het strippen. Het had niet gehoeven, maar meer voor de mentale steun. Het was niet heel prettig maar ik wilde me ook niet laten kennen. De VK zei uiteindelijk dat ik een vrij hoge pijngrens had. Ik vind de krampen en voorweeën achteraf vervelender.
Een hele domme vraag maar bij regelmatige harde buiken hoef je de VK niet te bellen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ooh dames wat spannene allemaal zeg. Straks bevallen jullie nog tegelijk haha. Zo te horen rommelt het al aardig.



Ik vond strippen ook geen pretje maar vergeleken met de bevalling... haha. Het is wel te doen hoor. Ook zonder man als het moet denk ik. En ligt er ook wel aan of ze goed bij kunnen ect.



Fiona heb je harde buiken die komen en gaan? En zijn ze pijnlijk en hoeveel tijd zit er tussen? Als je niet vertrouwd kun je altijd belle maar ze moeten wel pijnlij zijn en eigelijk steeds pijnlijker worden! Spannend zeg. Hopelijk heeft strippen wel gewerkt. Maar moet je wel binnen 24uur verandering zien anders doet het niks.

Afwachten.. ik hou hier alles goed in de gaten haha..



Bottom kuur slaat goed aan gelukkig. Kk voel me iets beter. Alleen de kleine is erg ontustig hele nacht opgeweest en vanmiddag ook hele tijd huilen. Maargoed hoort erbij he hihi..
Alle reacties Link kopieren
Hier even een mooi berichtje!

Vanochtend is onze prachtige zoon geboren.

Gisteravond om half 8 kwamen de weeën en vanochtend is onze vent na een heftige bevalling geboren.



Alle clichés zijn waar, hij is het allemaal waard!



Tis een klein ukje (2785gram) en ligt een nachtje in de couveuse ivm lage temp en laag suikergehalte.

Ben al van gisterochtend wakker maar heb nog energie voor 10,

Borstvoeding komt goed op gang dus ik ben gelukkig!



Dames, tis écht zwaar tis mij 100000% tegen gevallen! Heb ook flinke tegenvallers gehad.

Maar het is het zó waard
Aaah Eefsz, gefeliciteerd met jullie kleintje! Wat kan het dan snel gaan. Gaat alles wel goed met jullie ondanks dat hij in de couveuse ligt? Ik hoop dat je snel herstelt, ik ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal!



Geniet lekker met zijn drietjes, ik hoop dat wij snel mogen volgen!
Alle reacties Link kopieren
Jeej eefsz van harte gefeliciteerd met de kleine man!

Het is idd een kleintje zeg. Maar gelukkig veder alles goed. Doe rustig aan en ga vooral genieten!!

Haha jaa he alles is meer dan waard!! Vind ik dus ook.

Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar je vrrhaal hihi. Maar ga maar eerst bijkomen en genieten!!



Fiona hoe gaat het nu met jou? Zet het al door?
Veel harde buiken gehad en nu ik in bed lig weer echt krampen, maar er zet helaas niks door. Morgenochtend moet ik bellen, dan word ik nog een keer gestript. Ik verlies wel al de hele dag stukken van de slijmprop dus er is wel genoeg gaande. Slaap lekker voor wie kan slapen!
Alle reacties Link kopieren
Fiona, zo te horen duirt het echt niet lang meer. Hooguit paar dagen maar zou me niks verbazen als als het na het strippen wel keer doorzet. Spannend hoor! Dit is niks he al die voorweeen en gerommel en dat het elke keer niet doorzet. Als het voorweeen zijn atoppen ze of zakken ze af onder de douche. Echte weeen zet het dan vaak door... succes en hou ons op de hoogte!!'
Alle reacties Link kopieren
Eefsz gefeliciteerd!!! Idd een kleintje zo na je ud. Maar wat fijn die positiviteit van je ondanks de zware bevalling!

Ik wens je een spoedig herstel en lekker veel genieten van je kleine man!!
Gefeliciteerd Eefsz!! :cheer2:Genieten maar!

Ben ook benieuwd naar je verhaal.



Fiona, ik sluit mij sinds vannacht bij je aan! Ik kan voor het eerst zeggen dat er 'iets rommelt' het lijken voorweeen die niet doorzetten, inderdaad ook vervelend Najaar heb je nog tips hoe ze wel gaan doorzetten ?

Bottom hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Rammama heb je wel kunnen slapen van het gerommel?



Bij mij is het rustig. Voel me wel erg brak. Misselijk, moe, stijf en snel harde buiken maar doet geen pijn ofzo. Ben bang dat ik diegene ben die het langste overtijd gaat. Baby zit zo lekker daarbinnen haha. Maar ja kan ook wel elk moment wat gebeuren....ik wacht af!
Spannend Rammama, dat het begint te rommelen. En Bottom, dat je geen voorweeën hebt wil nog niet zeggen dat het nog heel lang duurt bij jou. Kijk maar naar Eefsz, die had volgens mij ook niet veel last en heeft nu haar zoontje al vast!



Hoe slapen jullie? Mijn man ligt nu al twee nachten achter elkaar wakker 's nachts. Hij zegt dat hij niet weet waarom, maar volgens mij is hij stiekem erg zenuwachtig. Ik ging vannacht naar de wc en toen ik terugkwam vroeg hij meteen 'gaat het wel?, is er iets?' Lief dat hij zo meeleeft maar als we niet oppassen gaan we beide oververmoeid de bevalling in straks



Louise en Smaak, is er bij jullie al babynieuws? En Libel, als je nog meeleest, hoe gaat het met jou?
Bottom ik heb vannacht wakker gelegen van 1:30 en het 04:00 zien worden :-/...

Wat je omschrijft is net zoiets hoe ik mij ook voel. Ik let wel op die misselijkheid. Dat mag natuurlijk niet te erg worden.

Maar zo te zien was ik niet de enige met een gebroken nacht!

Ik was 22okt. Uitgerekend dus je hebt nog kansen Haha! We zitten iig wel allemaal heel dicht bij elkaar!
Fiona ben je al bij de VK geweest voor nog een keer strippen?

Wat een schatten die mannen toch!

Mijn vent is ook net zo!!

Hij was ook ineens wakker vannacht. Ik heb maar niks gezegd hoe ik mij voelde want ik dacht.. dan slaapt hij niet meer! Haha!
Nee, ik moet haar zo bellen maar ik ga eerst nog even douchen. Ik zit nog even wakker te worden met mijn kop thee
Alle reacties Link kopieren
Rammama hqha helaas geen tip om de voorweeen door te laten zetten. Ja bij mij zeiden ze veel lopen haha dus was veel in beweging. Op de dag zelf zelfs nog boodschappen gedaan haha met veel pijn en moeite. En toen ze dachten dat het nu wel os door konden zetten hebben ze mij gestript. En dat hielp!!



Oh fiona ik keb dat mn man sliep ook al zo slecht.. en bij elke beweging ook gaat het schat moet ik wat voor je doen haha. Ja je bent toch wel samen zwanger! Maar straks na de bevalling net zo voor papa ook.heel zwaar!!

Ben benieuwd fiona misschien dat strippen nu wel helpt als het al zo flink rommelt kan dat wel net de laatste zetje zijn wat je lichaam nodog heeft!!



Succes dames!! Ik ga hier een hongerig meisje de fles geven en in bad doen!
Nou, ik ben vanmiddag weer gestript maar ik voelde niets van het strippen en ik heb nu ook nergens last van. Maandag had ik nog krampen en veel voorweeën, maar nu is het nog niet eerder zo rustig geweest in mijn buik. Volgens mij blijft ze gewoon zitten, ik ben het wachten echt even zat vandaag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven