Op iemand klaarkomen

23-10-2016 16:35 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had sex met mijn vriend, heel fijn en aangenaam. Maar toen hij klaarkwam "spoot" hij op mijn rug. Ik vond dit eigenlijk niet aangenaam en een beetje vernederend, Of zie ik dit verkeerd en is dit normaal gedrag?
Vernederend? Tijdens het neuken tentamenvragen stellen over quantummechanica en naar zijn vrienden twitteren dat je de antwoorden niet weet. DAT is vernederend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 oktober 2016 @ 18:06:

Vernederend? Tijdens het neuken tentamenvragen stellen over quantummechanica en naar zijn vrienden twitteren dat je de antwoorden niet weet. DAT is vernederend.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Uhh je haalt het toch zo van je rug af met een tissue oid. Wat is het probleem. Heerlijk als ze zaad over mij heen spuiten erg geil
Kom je nog reageren, TO, of laat je ons bungelen?
Als jij het onaangenaam en vernederend vindt, wie zijn de forummers van viva dan om te zeggen dat je dat verkeerd ziet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem maar melden dat hij het niet nog een keer moet doen.
quote:Carabosse schreef op 23 oktober 2016 @ 22:28:

Als jij het onaangenaam en vernederend vindt, wie zijn de forummers van viva dan om te zeggen dat je dat verkeerd ziet?Lees de OP eens, dan heb je antwoord op je vraag
quote:Honingdropje79 schreef op 23 oktober 2016 @ 16:54:

Mwa.. Zo uit het niets, zonder daar ooit over gepraat te hebben? Daar zou ik ook wel even van op hebben gekeken... Idd bespreken dat je dit niet fijn vindt.

Ehm... moet je ieder plekje waar je kan spuiten vooraf besproken hebben of zo? Sowieso alle standjes die je wilt doen eerst even doornemen?





TO, gewoon melden dat je dat niet zo leuk vond. Als je met iemand naar bed gaat moet je ook met diegene over seks kunnen praten.
Alle reacties Link kopieren
Geen wonder dat je daar niet vrolijk van wordt:

http://www.ad.nl/lifestyl ... er-en-vrolijker~a9967d1c/

Hij verspilt het op je rug ipv dat jouw lichaam het makkelijk kan opnemen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Zoveel mensen zoveel meningen.

Ik vind het wel geil. Jij absoluut niet.

Dan bespreek je het dus met hem. Zou er alleen geen groot item van maken. Gewoon mededelen. Als je het opblaast wordt het een beetje raar. Aangezien het meestal niet als vernederend wordt gezien.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja, dit is normaal gedrag. Dit gebeurt elk moment van de dag honderden keren op de wereld. Maar als jij het niet prettig vindt, dan zeg je dat toch gewoon? Zat vrouwen die het niet fijn vinden.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook graag op een vrouw klaar (en ook in een vrouw). Ik vind het verder niet vernederend ook
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel geil..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem gewoon verbieden om klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem gewoon verbieden om klaar te komen, heb je weer een probleem minder.
Alle reacties Link kopieren
Tja waar moet je het anders laten? Als je het op je rug al vervelend vindt.. In de poes lijkt me dan nog vervelender voor je, dat geeft meer troep en lekt een tijdje door.



Een condoom lijkt mij dan de enigste oplossing, maar ja condooms...

Je doet ook geen zak om je dure tv heen, toch? :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 23 oktober 2016 @ 17:36:

Over je rug spuiten vernederend?

En in je kut vagina dan? Of is dat normaal.



Rug + handdoekje + veeg = schoon.

Handig juist. Geen lekkende poes. En geen neukertje vriendin die eerst nog naar de wc moet om uit te lekken en bij terugkomst ontdekt dat partner al slaapt.

Ik zie alleen maar pluspunten. Maar ja, ik ben man, denk praktisch en zie niet overal beren op de weg.



Laat lekker spuiten die man.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom meestal op mezelf klaar, als ik achterover hangend seksfilmpjes op de pc zit te kijken. Op mijn buik dus.
En dit is een probleem omdat??

Ik zie er werkelijk waar niks vernederends in. Hij kwam klaar. Op je rug, in je, op je buik of borsten, big deal waar . Niks wereldschokkends dus.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt pas vervelend als jouw vriend klaarkomt op de rug van de buurvrouw.......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 25 oktober 2016 @ 18:36:

Ik kom meestal op mezelf klaar, als ik achterover hangend seksfilmpjes op de pc zit te kijken. Op mijn buik dus.Dan kun jij ook niet ver spuiten.
Alle reacties Link kopieren
quote:GijsdeGoede schreef op 27 oktober 2016 @ 11:06:

[...]





Dan kun jij ook niet ver spuiten.....of het is een enorme buik!!!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel geil. Maar ik ben dan ook niet normaal.
I'm a goal digger.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ridder87 schreef op 25 oktober 2016 @ 15:58:

Tja waar moet je het anders laten? Als je het op je rug al vervelend vindt.. In de poes lijkt me dan nog vervelender voor je, dat geeft meer troep en lekt een tijdje door.



Een condoom lijkt mij dan de enigste oplossing, maar ja condooms...

Je doet ook geen zak om je dure tv heen, toch? :-)Mijn tv bezorgt mij geen soa... rare vergelijking (het is trouwens "enige" eniger dan enig bestaat niet)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven