Zwanger worden vanaf September 2016

15-06-2016 10:38 2509 berichten
omdat wij als groep al een tijdje met elkaar praten is er een deel 2 gestart onder de naam zwanger raken vanaf september deel 2!!! nieuwe dames kunnen zich daar aansluiten



Wijzigingen in het tabel graag even dik gedrukt in je post vermelden, zodat ik het makkelijker terug kan vinden voor het aanpassen van het tabel.



De zwangeren van ons topic



naamleeftijd/leeftijd partnerhoeveelste kindjerondeuitgerekende datumgeslachtbijzonderheden/afsprakenOlifantjes27/271e118 april 2017jongenlittleone226/313e121 Mei 2017jongen Chandalier27/352e122 Mei 2017jongen 15-03 controle en groeiechoMirrevd28/381e123 Mei 2017meisjeKiara191525/261e230 Mei 2017 Klimop8630/321e23 Juni 2017komt uit belgiePrettymama28/272e28 Juni 2017jongen 2 maart controle verloskundigePluis1631/331e316 Juni 2017Bibi8630/332e15 Juli 2017zoontje mei 2015Sammy2526/301e33 Augustus 2017Mennes_26/271e55 Augustus 2017jongen 14 maart 20 weken echo, mk juni'16Cupcake198828/281e218 augustus 2017meisje 1 april 20 weken echo, mk okt'16sunny9729/291e6Chickeletta28/332e67 December 2017Jaxx8927/291e422 December 2017
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat zijn veel mensen hier in ronde 1 zwanger!! gefeliciteerd!! En wat erg kattenmevrouw.. Lijkt me heftig :( hou vol! Net als de rest die nog bezig is!! Ik zit nu in ronde 1, gestopt eind september. Wel eisprong gehad nu wachten tot NOD maar weet niet precies wanneer die is gezien t m'n eerste cyclus na de pil is!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Kattenvrouwrtje wat heftig! Hoop dat je gauw weer opknapt.



Ik heb nu wat raars. Vorige ronde een cyclus van 31 dagen, ei vermoedelijk op dag 15.

Nu had ik eergisteren (cyclusdag 10) en gisteren opeens veel vruchtbaar slijm en vandaag weer wit. Ik denk dat helaas deze ronde alweer verkeken is aangezien ik mijn man pas vanavond weer zie, hij was een paar dagen weg voor werk :(

Zou ik dan nu opeens een hele vroege eisprong hebben? Ben benieuwd wanneer ik dan ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
Lief kattenvrouwtje, wat ontzettend verdrietig. Hoe gaat het nu met je?

Vreemd Chickeletta, balen dat je man er dan niet is.



Heel dubbel berichtje maar ik heb gisteren een vroege test gedaan en er ontstond een dun streepje. Dus het lijkt erop dat ik zwanger ben. Ik had precies dezelfde symptomen als toen ik zwanger was van mijn zoon. Geen eetlust, misselijk en elke dag om 6 uur wakker. Toen ik gistermorgen bijna moest spugen van de poepluier van mijn zoontje heb ik toch maar even getest.
Alle reacties Link kopieren
Chickeleta ik heb zelf geen ervaring met rekbaar slijm maar zou het wel even bijhouden indd wanneer je weer ongesteld wordt (of hopelijk helemaal niet ongesteld natuurlijk) en zou toch gewoon nog klussen. You never know



Ik wil trouwens even melden dat wij een zoon krijgen vanmorgen de geslachtsbepaling gehad



Prettymama wil jij het volgende aanpassen in de tabel: onze uitgerekende datum is 18 april en het is dus een jongetje
Alle reacties Link kopieren
Spannend bibi!

Leuk olifantjes een jongen!

Ik heb al een meisje, lijkt me heel leuk om ook een jongen te krijgen. Weer heel anders. Al is lijkt het me ook super leuk om weer een meisje te krijgen hoor!



Nou eerst maar eens wachten of het lukt ;)
Chickelette, bij mij klopte het rekbare slijm nooit, maar tenperatuur bijhouden en ovulatietesten werkten wel:)



Bibi, gefeliciteerd!



Olifantjes, wat leuk dat jullie al weten wat het wordt!!
Bibi wauw gefeliciteerd!! wat word je uitgerekende datum dan ga ik je in de andere tabel zetten
Alle reacties Link kopieren
Bibi zo snel al! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd bibi!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bibi, ondanks mijn dingetje gisteren kan ik wel oprecht blij zijn bij dit soort berichtjes!



Vandaag weer gaan werken en ondanks m'n humeur en verdriet toch fijn om er te zijn. Afleiding en lieve collega's die me steunen. En nu lekker rusten op de bank. Ben er nog niet aan uit wat ik nu precies voel, nog verdrietig en moet bijkomen van alles gisteren. Maar het gaat oké.
Gaaf bibi gefeliciteerdd!!!



Dames wat gaan jullie hard!!jeetje



prettymama mijn leeftijd mag naar 26
Alle reacties Link kopieren
Pffff ik zit hier te nagelbijten en te bibberen van de zenuwen! Vandaag een spannende dag, eerst echo en dzn het nieuws vertellen aan mijn oma en ouders! Hopelijk zit alles op de juiste plek.... het worst case scenario zit ook in mijn achterhoofd... pfffffff zenuweeeeuuuhhh
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend klimop! Hoe laat mag je? Vellen succes, zal vast allemaal wel goed komen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bibi!

Spannend Klimop. Komt vast goed

Ook mijn leeftijd mag naar 26
Alle reacties Link kopieren
Oh Bibi ik heb helemaal over je berichtje heen gelezen. Wat goed! Gefeliciteerd



Klimop spannend! Hoeveel weken ben je nu?

Komt vast allemaal goed dus alvast veel plezier met vertellen!!!



Prettymama ik heb op 30 november de 20 weken echo wil jij dat nog in de tabel zetten? Gister vergeten te zeggen
Alle reacties Link kopieren
Bibi gefeliciteerd met je zwangerschap



Ik ben vandaag ook naar de verloskundige geweest voor een eerste echo. Ivm wat bloedverlies afgelopen dagen vertrouwde ik het niet en mocht ik eerder komen. Gelukkig een mooi kloppend hartje gezien. Volgens de verloskundige ben ik nu 6 weken.

4 nov mag ik weer + intake.
pluis wat fijn dat alles goed is! wat word je uitgerekende datum dan?
Alle reacties Link kopieren
Ooh pluis wat fijn! Ik hoop dat het goed blijft gaan en hopelijk stopt het bloedverlies snel.
Alle reacties Link kopieren
Prettymama ik verwacht mijn NOD op 12 november op basis van mijn mk.
Alle reacties Link kopieren
Ud weet ik nog niet prettymama. Daar is het nog te vroeg voor
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd bibi!!
Pluis, superfijn dat alles goed was!



Cupcake, ik ga voor je duimen



Prettymama mijn eerstvolgende afspraak voor in de tabel is 4 november controle zkh



Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, wij zijn aan het nagenieten van een fijne dag. De echo was perfect, mooi hartje horen kloppen. Uitgerekende datum is gezet op 3/06/17. Ik ben nu 8weken en 4 dagen. We hebben het eindelijk aan mijn oma en ouders gezegd. Ben vooral geschrokken van de reactie van mijn pa. Die begon te huilen!!! Hihi kei schattig!
Alle reacties Link kopieren
Super fijn om te horen dat alles goed is klimop en wat een geweldige reactie van je vader hihi. Geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Klimop: fijn dat je pa zo reageert. Echt super lief. Wat goed een goede echo whoeehie...



pluis: jij ook gefeliciteerd met de goede echo!!



Hier verder geen nieuws. Gaat allemaal zijn gangetje. En voel me prima

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven