Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge

24-10-2016 15:46 1625 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!



(vanuit: "Nieuwe challenge, afvallen vanaf Juli.")



Één plek vrij



Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst. Je gewicht graag dik gedrukt maken zodat het goed opvalt.



NaamLengteStart Nov5/1212/1219/1226/12Einde 2016Streef Totaal BMIJudith11071.69m815958,458,959606358/59-2122,1Evda1,80m82,576,377,375,876,376,17773-5,523,8Floor341.70m7160,259,959,860,560,5-59-10,520,9Woeffie1.70m91,790,790,390,390,390,389,780-231Beach 1.70m78,173,572,471,872,271,6-68-6,524,8Bloempie1.75m9693,691,89391,791,19176-4,929,8Karen281.67m71,563,362,963,862,561,662,760-8,822,5Hamaika1.65m868281,581,281,581,382,570-3,530,4Twilight1,75m85,785,784,484,484,784,985,375-0,427,9Jua1,80m86,6NA81,881,68181,480,475-7,224,8Femme1.79m83,5NA83,582,38180,780,275-3,325Yamkela1,77m81NANANA81--70/71xx25,9Jane Ice1,60mStartNANANANANA-57TotaalBMITailor1,61m67,9NANANANA61-55-6,923,5Isa1.72m80,3NANANANANA80,368Totaal2715.LengteStart------StreefTotaalBMI

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft!
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Beach: Oh ja, ja zo 1 heb ik er ook ja. Hahahaha, die vermijd ik ook dus :D

Wat betreft de wafels; ik gebruik de proteïne pannenkoekenmix hiervoor van B&F, maar ipv melk gebruik ik dus ongezoete amandelmelk, waar nagenoeg qua koolhydraten en kcal niets in zit



Dropsleutel: Ik eet meestal een goed vullend ontbijt, maar ik zag wel dat ik m'n smart protein vergeten was toe te voegen aan m'n lunch. In ieder geval; normaal lunch ik met meer, maar de yoghurt was op hahaha, had alleen nog maar m'n 125gr bakje helaas :( vandaar dat m'n tussendoortje dus ook groter is

En wat betreft de pindakaas: ik vind het echt heerlijk gewoon een lepel hahaha.



Isabella: Dat is sinds juli 2015 haha, maar ik had besloten dat ik gewoon nog in dat proces zit en merk dat ik zelf gemotiveerder ben door mijn 'totaal' afgevallen gewicht, dan bv. de 2 kilo sinds juli dit jaar. Ben het toch kwijt in hetzelfde proces hihi!



Evda: Dat komt omdat eierkoeken qua voedingswaarden eigenlijk niets bevatten (wat Isabella eigenlijk ook aan gaf), het zijn loze calorieën. Dan kun je er beter bv. als tussendoortje 1 nemen, en dan als maaltijd iets dat wat meer vult zoals inderdaad iets van volkoren Heb je ook niet zo'n snoeptrek waarschijnlijk :D



Ik heb de pink boxing nu gevonden op FB, misschien dat ik daar sneller antwoord krijg... Moet zeggen... Er staan door foto's op van van die dikke matten e.d.

Daar krijg ik de kriebels van, vond gym op school ook nooit leuk hahaha.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Ik had net een heel verhaal getypt en dat is nu gewoon weg grrr. Gisteren een slechte avond gehad en veel te veel en slecht gegeten. Als mijn vriend er niet is heb ik totaal geen discipline en ga ik veel te snel voor makkelijk en ongezond. Voorheen had ik nog een bruiloft als doel om naar toe te werken. Ik wou echt niet met 70 kilo in een jurkje (dan ben ik net een worstje want het komt er op de verkeerde plekken bij) en op foto's dus 65 kilo als doel gesteld. Dat heb ik redelijk makkelijk gehaald en moest zelfs mijn doel bijstellen. Maar nu heb ik 'niets' om naar toe te werken en merk ik dat ik in een soort wel/niet fase zit. Vandaar dat ik hier mee ben gaan schrijven maar het schiet nog niet echt op. Gisteren wel met vriend afgesproken dat hij de sleutel van de voorraadkast bij zich houdt ...



@lanzaroos, wel echt bij 1 cupcake kunnen houden?



@evda, is het misschien een idee om wat noten toe te voegen als je zo'n honger hebt? Die zijn natuurlijk wel heel calorierijk maar verzadigen wel heel goed. Een klein handje even tussendoor helpt bij mij altijd wel heel goed, soms helpen vijf stuks al wel. Ik neem dan vaak amandelen, ongebrand en ongezouten. Of anders een banaan erbij? vult ook. Ik heb trouwens weleens gehoord dat je resultaten pas de dag erop op de weegschaal ziet. Ik hoop het niet hoor, want mijn weegschaal was na mijn vreetbui van gisteren toch best heel lief



@ isabella, juist als je wat gekocht hebt wat heel mooi staat kan je motivatie halen om niet iets te gaan eten in je stamkroeg!



@ dropsleutel, hier ook geen fanatieke sporter hoor. Ben wel vandaag op mijn normale fiets gegaan in de hoop zo weer een goede start te maken. Hoe tel jij je stappen? op je mobiel of met een teller? ik zou dat ook wel eens willen, maar heb bijvoorbeeld mijn mobiel niet altijd bij me (en geen zakken en zit veel op kantoor).



@bloempie, best knap toch een brownie en netjes binnen je kc blijven? Dat moet ook kunnen hoor, juist door jezelf niet alles te ontzeggen wordt het makkelijker om het straks ook binnen de perken te houden.



@Judith, die 20 kilo zou ik zeker laten staan. Daar heb je hard voor gewerkt en is een heel mooi resultaat, waarom zou je dat eruit halen?! En het motiveert de rest natuurlijk!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
@Karen, ik gebruik de app moves. Houd het aantal stappen bij en aantal km en hoelang je hebt gelopen. Dus ja, hier wel altijd telefoon bij me



@judtih, moest ff hardop lachen, maar zo herkenbaar. Dat je je gewicht in juli 2015 al kwijt was maar dat maakt niet uit, 20kg klinkt iig beter dan 2 kg. Ik heb echt ook alles al geprobeerd, ik kom eigenlijk van 90kg, maar dat was ook in 2015. Daarna weightwatchers geprobeerd, en van die shakes, naja, wat heb ik eigenlijk niet geprobeerd.



Maar nu is de knop om. Twee weken geleden gestopt met roken, en omdat ik al heel vaak gestopt ben en aangekomen, weer beginnen met roken en de kilo's die er dan maar niet af willen, nu maar besloten om erbij te gaan lijnen. Gewoon via de schijf van 5 (af en toe een speculaasje of 3) en de app MFP. Op die manier heb ik houvast in wat ik binnen krijg. Maar het is ontzettend wennen, want ik leefde buitensporig ongezond, alles wat zowat niet in de schijf van 5 stond en bomvol kcal.
het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
Dropsleutel: Oh nee, ik was het pas juli 2016 kwijt, maar ben daar in 2015 mee begonnen, dat bedoelde ik meer hihi! Het was nog vroeg haha.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
@Karen, ik heb een Fitbit one om mijn beweging bij te houden. Draag hem altijd aan mijn bh en heb de app op mijn telefoon. Telefoon heb ik ook vaak niet bij me, maar door de fitbit wordt het dan toch bijgehouden.

Merk echt dat het me helpt om meer te bewegen.



Net mijn lunch op, 2 volkoren boterhammen met ham. Had ze in het tostiapparaat gedaan, smaakt het weer eens wat anders. ben gelukkig niet van de sausjes dus dat scheelt.

Verder nog een cracker met rookvlees en een schaaltje mango.

Kan ik er weer even tegen.



Het plannen van wat ik eet helpt mij goed. Doe dat nu in het programma wat ik via de sportschool volg.

En heb daardoor eigenlijk ook nooit honger. Moet elke 2,5 uur eten en moet echt de tijd in de gaten houden
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan stappen tellen want heb mijn mobiel niet altijd bij me. Zo'n fitbit aan je lichaam is dan wel een ideale oplossing inderdaad! Zou wel goed zijn voor mij om daar doelen mee te stellen. Even nadenken of ik dat misschien ga aanschaffen!



Netjes Paulien. Handig dat je niet van de sauzen bent dat scheelt wel echt.



Wij hadden vanmorgen een ziekenhuisafspraak en daarna even op bezoek bij bekende van ons die daar ligt. Bij thuiskomst even met pup gaan wandelen, stond de viskar halverwege het uitlaten. Vriend is gek op vis, dus die haalde voor ons beide een portie kibbeling. Heerlijk, dus lekker gegeten. Even opgezocht, maar kibbeling is dus hartstikke kcalrijk. Had ook niet anders verwacht eigenlijk, gefrituurde zooi maar dat was dan maar meteen een vroege lunch. Vriend schoof een uur daarna nog 4 rijkelijk belegde boterhammen naar binnen en vroeg hoeveel boterhammen ik wilde Gelukkig had ik vanmorgen niet al te veel gegeten, vanwege de vroege afspraak en het feit dat ik pas laat op was Dus de rest van de dag niet meer gek doen en dan past de kibbeling wel gewoon vandaag.



O: klein bakje magere kwark, klein beetje muesli, kaneel

L: kleine portie kibbeling, met knoflooksaus uiteraard

T: 2 mandarijnen

A: gekookte aardappels, sperziebonen en kip.

T: ? even rekenen of ik dan überhaupt nog iets mag
Karen; wat jij schrijft is echt herkenbaar.. mijn man is dus ook zo'n (magere) snoeperd..dus hier thuis een voorraadkast vol zooi...in een zwak momentje Grijp je daar toch makkelijker naar dan dat je het niet in huis hebt...gisteren grote boodschappen gedaan en allemaal nieuwe lekkere dingen gekocht en toen ging het dus ook fout .

Heb jij een sleutel op de voorraadkast?

Ik heb serieus ook een snoepkluis overwogen (waar ik de code niet van weet ofzo)

Noten is goed idee, dat eet ik al bijna dagelijks.
Gaat goed hier vandaag!! Ondanks het knorrende gevoel.

Krijg het idee dat mijn darmen en maag weer eens van slag zijn.

Dat Verwar ik weleens met honger
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Wat is iedereen lekker bezig/aan het schrijven vandaag!



Isabella, was het leuk in de stad! Nog geslaagd met kleding?



Paulien, ik ben wel benieuwd naar me lijstje van de voedingsdeskundige!



Verder gewoon een naar iedereen.



Ik ben vanmorgen weer pump gaan doen. De nieuwe pump is echt super zwaar maar zo leuk! Kan bijna niet geloven dat ik sporten zowaar leuk ga vinden! Daarna nog een uur Balance gedaan wat wel lekker na pump is.



Vanmiddag met oma op pad geweest. Ik heb de afgelopen 6 jaar ver weg/in het buitenland gewoond, en oma heel weinig gezien. Ik heb me dus voorgenomen elke week wat samen te doen zolang ik hier woon. Ze is 89 en opa is al jaren dood dus ze heeft niet zoveel mensen meer om zich heen. Vandaag naar 1 van haar oude woonplaatsen gereden, en daar uitgebreid geluncht. Wel veel te veel gegeten gelukkig maar dat ik 2 uur gesport had!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Bladora om wekelijks wat met je oma te ondernemen. Zal ze echt naar uitkijken denk ik en geeft jezelf vast een voldaan gevoel.



Na een intakegesprek bij de sportschool zijn we er op uit gekomen dat eiwitrijk het beste bij mij past en ook het makkelijkste voor mij qua werk/privé is in te passen.

Eet eigenlijk heel basic, maar volgens hun in een bepaalde verhouding qua eiwitten, koolhydraten en vetten. Zodat mijn lichaam veel vet gaat verbranden.

En moet zeggen dat het me niet tegenvalt, ben nu bijna 9 weken bezig en dus 7 kilo kwijt.

Spieren gaan omhoog en vet naar beneden



Zal hierbij eens mij hele lijstje van vandaag neerzetten

O volkorenboterham met ham, 2 volkoren beschuit met muisjes en75 gram yoghurt

T kiwi en 150 gram yoghurt

L 2 volkorenboterhammen met ham, 1 cracker met rookvlees en mango

T cup a soep, 1 volkorenboterham en 90 gram yoghurt

D zilvervliesrijst, kip, Roerbakgroente met zigeunersaus en 2 mandarijnen

T 225 gram kwark
Alle reacties Link kopieren
Mmmm, mooi lijstje Paulien, ziet er allemaal lekker uit! Welke verhoudingen zijn je aangeraden? Ik eet ook vooral eiwitrijk. Ik probeer 35% eiwit, 40% vet en 25% koolhydraten maar dat is best moeilijk vind ik! Maar het is iig een richtlijn
Alle reacties Link kopieren
Joepie! Naar aanleiding van dit topic heb ik voor vanavond een proefles kickboksen geboekt! . Ben best zenuwachtig Haha, om half 9 ga ik!



Mooi lijstje zeg Paulien, en je zult vast nooit honger hebben lijkt me fijn!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Evda: Heb dat ook op het moment een beetje. Ben zwaar verkouden/grieperig, en heb een 'raar' gevoel in m'n buik, waardoor ik constant denk trek te hebben, maar dat is het dus niet echt haha.

Bladora: Jeetje wat sport jij veel -_-' haha



Ik ga morgenochtend wegen, voor mijn gevoel kom ik alleen maar aan op het moment. Vreselijk irritant en demotiverend - maar ik weet dus niet of dat klopt. Merk wel dat ik, zoals verwacht, vocht vasthoud, maar ik heb echt geen idee hoe ik daar nu vanaf kom.

Heb nu niet het idee dat die WaterOut pillen iets doen, plas ook niet vaker/meer ofzo. Hmz.



Ik heb eindelijk (via FB) reactie gehad van Pink Boxing, is nu nog 4x per week (whahahhahahahaha ik vond 1x per week wel zat :P) en wanneer ik wil... Maar ik merk dat ik nu aan het uitstellen ben.

Is ook altijd hetzelfde met sport. Bizarre tijden.

3x in de week van 20.30-21.30 (hallo... ik zit dan allang lekker in m'n loungekleding op m'n bank met een groot kop thee en hoef dan echt niet nog naar buiten, zeker niet om te sporten pfffffffff) OF op de zondag, van 9-10.

Wut? Hahaha... Toch maar gaan fitnessen dan misschien. Zit te denken maar weer te gaan body blitzen met de dvd's. Hmz. Wel goedkoper ook.



Ik heb nog een extra kommetje yoghurt met wat fruit op. Ik merk dat ik mezelf irriteer.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik heb juist zo de snaak te pakken Judith, maar ik werk niet he? Ik houd het huishouden een beetje bij, doe boodschappen en kook, maar voor de rest doe ik niks. Dus 9 uur 's ochtends is een mooie tijd zodat ik tenminste op tijd m'n bed uit ga alsook reden niet de hele nacht op te blijven. Verder zijn de avond lessen fijn omdat ik dan bekaf m'n bed in kan rollen



Waarom wacht je niet nog even met wegen? Als je je toch al niet lekker voelt zou ik wachten totdat jeje wat beter voelt!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik vind inderdaad dat jij supergoed bezig bent met sporten Bladora, keep up the good work!



En Judith, het zijn inderdaad niet de meest ideale tijden maar ik denk dat je je er gewoon op moet instellen. 1x per week een uurtje in de avond er nog uit, dat houdt in dat je er 6 gewoon nog steeds lekker in je chillkleding met je thee op de bank kunt blijven zitten ;) Plan er eentje in en hou er rekening mee. Dus doe die chille outfit nog niet aan maar blijf bezig, ga je huis aan kant maken of eten voorbereiden of weet ik wat je nog voor achterstallige andere dingetjes hebt liggen. Dan hoef je ook niet zo uit de ' relaxmodus'. En je weet dat je je na die workout supergoed voelt want EN je bent toch maar mooi gegaan dus je kunt trots zijn op jezelf EN je hebt lekker gesport wat goed is voor je lijf en voor het afvallen! Probeer het gewoon een keertje! Vind je het echt niks dan kun je altijd nog stoppen maar geef het een kans. Ik garandeer je dat het echt een hele leuke workout is die jij ook aankunt, want ze houden rekening met verschillende niveau's en wat je eventueel al dan niet kunt ivm lichamelijke beperkingen.
Alle reacties Link kopieren
Wow ik kan jullie echt even niet bijhouden!



Over frisdrank: als je echt eens zin hebt, misschien eens Cola Zero? Nee niet gezond, maar 1 calorie per 100 ml is wel handig.



Longwalksatthebeach: ja mijn vriend zit op crossfit, ongeveer een jaar nu. Het is heel divers en je wordt er zeker strak van. Wat wil je weten? Het is leuk
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Beach, ik vind dat je ech goed bent in pep-talk! Leuk!



Kickboxing was echt super tof! Heel zwaar (maar ja ook een beetje te veel van het goede misschien na pump en Balance vandaag) maar vond het echt de leukste sport die ik heb gedaan tot nu toe. Ik heb echt nog nooit zo gezweet, het liep me in de ogen! En ik had een super knappe instructeur waar ik de hele tijd één op één mee was omdat we maar met z'n vieren waren.



Mijn lijstje van vandaag:

O: bakje halfvolle yoghurt met muesli (jaja) en een halve grapefruit

T: -

L: uit lunchen, kommetje snert en Waldkornbol gezond

D: Marrokaans gestoofde kip en groenten quinoa.



Hoop dat iedereen een fijne avond heeft!

T. Zo denk ik nog zo'n volkoren beschuit met kaas, vond ik lekker gisteren!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de laatste pagina morgen af, ik ben moe en ga slapen.



Kort over waarom ik jullie graag join: ik ben in 5 maanden tijd 12 kg aangekomen. Dit komt door o.a. veel stress en door weinig tijd (veel deadlines) veel grijpen naar comfortfood. Gezien mijn lengte klinkt 65 misschien niet veel, maar mijn vet gaat alleen naar mijn buik, billen en bovenbenen Mijn buik steekt heel wat naar voren (veel groter dan mijn borsten) en mijn bovenbenen schuren steeds tegen elkaar heen (maar dat heb ik ook als ik 58 weeg). Daarom een dieet voor mij en ik wil graag 10 kilo kwijt.



Toen ik er ong 2 weken geleden achterkwam hoeveel ik eigenlijk ben aangekomen heb ik me meteen ingeschreven bij de sportschool, een keukenweegschaal en een juicer gekocht, een calorienapp (voor voedsel) gedownload en nog een andere app die bijhoudt hoeveel ik verbrand. Waarschijnlijk koop ik morgen een nieuwe fiets. Ik probeer niet meer dan 1200 te eten zonder sport, maar ik probeer wel 4-5 keer in de week te gaan sporten (en dus meer eten, jeeej!)



Ik wil eigenlijk niets in de winkel kopen wat erg ongezond is, zoals koek, chips, etc. Anders wil ik het eten (beetje zoals een roker die stopt stiekem een pakje sigaretten in huis heeft, of als ik een 10tje in mn zak heb, dat moet ik ook uitgeven ). In ieder geval, het lijkt me erg moeilijk een snoepvoorraad te hebben!



Oh, en iedereen succes!
spinnetje_ wijzigde dit bericht op 26-10-2016 22:31
Reden: Spellingsfouten ivm telefoon
% gewijzigd
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Hey spinnetje, wat vervelend voor je dat het juist daar aan komt, want je bmi lijkt me gewoon goed! Hoop dat je er aan toe gaat konen om te sporten, 1200 is toch echt wel weinig!



En niks kopen werkt echt! Hier alleen maar gezonde dingen in huis, dus als ik trek heb kan ik alleen maar gezonde of relatief gezonde keuzes nemen.



Mijn valkuil is alcohol (en hier in huis is dat altijd voorradig). Ben echt geen alcoholist maar voor mij gaat een wijntje voor alles. Dus liever dan chocola, kaas, snacks, frituur, etc neem ik een glas wijn. En die tikken aan bij je buik. Vanavond na al dat sporten toch liever een wijntje genomen dan een bak kwark wat ik eigenlijk had moeten doen. Maar volgend MPF mag ik nu nog steeds 1100 calorieën dus dat zit wel goed!



Waar zit jullie gewicht vooral? Spinnetje zei al benen en buik.



Ik krijg nooit dikke benen, maar vind dat ik wel een buik heb nu, ondanks ik van voren nog wel een zandloper ben. Maar heb ook een erg pronte f/g cup. Ik vertel mezelf altijd dat daar ook de nodige onnodige kilo's naar toe gaan
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Foutje
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Hier exact hetzelfde Bladora.

Cup F, zandloper en echt nooit dikke benen, ook al ben ik heel zwaar.

De zandloper zit er nu ook nog met lovehandles erbij

2 Wakkere kinderen ben al de halve nacht wakker.
Alle reacties Link kopieren
Hee lieverds.. Ik ging net even op de weegschaal staan om te kijken of het lukte om morgen rond de 74 te eindigen zodat ik een drankje kon pakken met ons personeelsfeestje morgenavond.. Zie ik dat ik gewoon 75,2 weeg... Ik ben dus 0,7 kg aangekomen terwijl ik me keurig aan mijn kcal heb gehouden deze week en alle dagen heb gesport.. Ik snap er niets van, ben zo onwijs verdrietig.. De tranen staan me letterlijk in de ogen en ik weet even niet waar ik nog de motivatie vandaan moet halen. Hoe kan het zo zijn dat ik zoveel ben aangekomen terwijl ik me gewoon aan mijn voorgeschreven kcal houd?! Ik durf bijna niet verder te gaan met lijnen nu, straks ben ik maandag nog meer aangekomen! En nee het zijn geen spieren, mijn weegschaal weegt ook de verhouding spier/vet en ik ben echt in vet aangekomen en in spier zelfs iets afgenomen..
Beach staar je niet blind op de weegschaal.

Die krengen belazeren je waar je bij staat...

Om een kilo vet aan te komen moet je 7000 kcal teveel eten.

Anders is het vocht en ben je het ook zo weer kwijt.

Je kan door van alles schommelen, hormonen, zout eten etc..scheelt soms wel een kilo.

Komt goed meid
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt een zandloper figuur, nu voel ik me een soort karikatuur soms. Heb echt een grote kont, en een E-cup (met nu m'n 60 kilo en 1.69) - nu storen die vetten me niet haha, maar is het wel echt een beetje borsten waar ga je met die vrouw naartoe, verder zo'n randje op m'n buik en vooral op m'n bovenbenen.



Beach, ik sluit me bij Evda aan. Misschien helpt het om een paar eetlijstjes te posten? Dan kunnen wij ook meekijken. Veelgemaakte fout is onder je behoefte eten (lichaam gaat dan op spaarstand en dan kun je dus juist aankomen) - of bv. vet bannen maar dan heel veel koolhydraten binnen te krijgen.

Wat betreft het sporten; ik ga t 1 keer proberen, maar ik weet eigenlijk van mezelf dat ik dit met deze tijden niet ga volhouden haha.

Ik kan mezelf heel goed voor de gek houden van ja dit keer wel enzo, maar in de praktijk komt daar nooit wat van



Bladora; Je hebt gelijk, bedacht me ook dat ik ongesteld moet worden, dat kan bij mij qua vocht vasthouden ook echt een hoop schelen, dus ik laat die weegschaal nog even voor wat het is haha.



Spinnetje: Let er op dat je eigenlijk met jouw lengte maar max. 8 kilo kwijt mag om binnen een gezond bmi te blijven. Met 55 kilo weeg je wat dat betreft te weinig.

Wat ik me afvraag; weet je ook zeker dat het op je buik vet is, en dat je buik niet gewoon is opgezet? (Ik heb dit namelijk ook regelmatig, zeker nu ik afgevallen ben, omdat je buik dan gewoon uitzet e.d.)



Eetlijstje:

O: 175gr ongezoete sojayoghurt, balans cruesli <- omg, laatste beetje uit het pak zo flats op m'n kleding :( Gelukkig er uit gekregen

T: appel

L: banaan, komkommer sandwich

T: kommetje pompoensoep met een kaasstengel

D: wokgroente met rundergehakt

T: rookvlees met augurk
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden Voel me al wat beter nu. Heb ook mijn mooiste jurkje aangetrokken vandaag en mijn makeup mooi gedaan en alles, geen zin om in mineur te blijven hangen! Natuurlijk zijn we hier allemaal om af te vallen maar ik ben wel meer dan mijn figuur/gewicht (en jullie ook natuurlijk!!). Ik ga wel weer beter opletten en wat cleaner eten, maar ga ook gewoon 2 drankjes doen morgenavond, want ik ben toevallig al 6 weken heel goed bezig en ik vind dat ik het verdien!



Hier ook een zandlopertje overigens, vooral ferme billen, grote borsten en flinke bovenbenen, al zijn die laatste al een stuk strakker!



Eetlijstje voor vandaag:

O; 250 gram kwark, 100 gram (bevroren) ananas, 50 gram havermout

T: Banaan

L: 2 volkoren boterhammen met runderrookvlees en wat avocado

T: Paprika en handje cashewnoten

D: Wokgroente met kip



Volgens mijn app is dit zo'n 1600 kcal, dus zeker niet teveel maar ook niet te weinig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven