Gezondheid alle pijlers

Herstel na sepsis

23-10-2016 14:20 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben een trouwe lezer van dit forum en post ook reglmatig wat. Om herkenbaarheid te voorkomen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Ik heb een sepsis gehad. Het was spannend, maar gelukkig ben ik er nog. Het is inmiddels alweer even geleden, maar ik merk dat ik nog erg moe ben. Er zijn geen organen beschadigd geraakt. Wie heeft hier ervaring mee? En wanneer was je weer volledig hersteld? Ik heb hierover geen info van het zkh gekregen.



Groetjes Wertyu
Ik denk dat we nu op het punt staan dat we er sterker uit zouden kunnen komen of dat we er gaandeweg achter komen dat we toch iets belangrijks kwijt zijn geraakt. We proberen niet te ver vooruit te kijken en onze intimiteit weer op te bouwen.



Grappig, mijn man is straks ook een paar weken naar het buitenland! Ik zag er eerst tegenop omdat we een paar stroeve weken achter de rug hebben. Afgelopen weekend hebben we echter heel fijn gepraat en dat geeft me weer wat vertrouwen. Maar alleen zijn kan zwaar zijn als je snel gaat piekeren. Is dat waar je tegenop ziet?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie goede gesprekken hebben gehad. Hopelijk geven deze gesprekken en alles wat jullie hebben doorstaan voldoende basis om door te gaan. Het lijkt me ook erg mooi als jullie dit allemaal als stel kunnen doorstaan!



Afgelopen week gesproken met de bedrijfsarts. Ik mag het heel rustig opstarten en begin met 2 uur per dag. Heel fijn dat er geen druk op ligt.



Als mijn man weg is, lijkt me het heel veel alleen zijn wel lastig ja. En dan met name de negatieve gedachten. Hoop dat ik een beetje positief kan blijven. Ik probeer voldoende afleiding te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven