Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic







Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!



Handige links:

Pokemon Go voor beginners



Pokemon Go wiki



how to beat



Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
Gengar hadden we al, want er zat een tijdje een ghastly nest in de buurt van ons huis. Maar Marohak hebben we nog niet, dus die cubones zijn leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 26 oktober 2016 @ 10:03:

Wow hebben jullie dat ook?

Als ik mijn telefoon vasthoud en ik kantel hem iets dus de voorkant van de telefoon richting grond dan lijkt het scherm zwart te worden en met vage letters zie je dan Pokémon Go staan. Heel bijzonder.



Pruttel: https://www.pidgeycalc.com/ Hier kan je berekenen of het voor jou nut heeft om een lucky egg in te zetten.Dat is de energy saving mode
Winters, vet handig!! Ik moet nog 20 evolueerbaren erbij hebben om mijn ei optimaal te benutten.



Ben ik nu officieel een nerd? Omdat ik een pokecalculator heb gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
Het regent bij mij Spookemon en vastlopers, gisteren liep het vast op Weedles en vandaag op Cubones.



Waar ik trouwens wel blij mee ben, is de manier waarop ze de buddy candy hebben aangepast voor het event. Ik had gisteravond nog snel een rondje gelopen met mijn Dratini zodat ik alvast 3km had staan, met het idee om vandaag die resterende 2 km te lopen. Hoef je nog maar 1,25 km in plaats van 5 km, dus ik had bij het opstaan gelijk 2 Dratini candy.



Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat je 5km moest lopen om ineens 4 candy te krijgen, dus dan is dit een mooie meevaller
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Alle reacties Link kopieren
quote:winters schreef op 26 oktober 2016 @ 10:03:

Wow hebben jullie dat ook?

Als ik mijn telefoon vasthoud en ik kantel hem iets dus de voorkant van de telefoon richting grond dan lijkt het scherm zwart te worden en met vage letters zie je dan Pokémon Go staan. Heel bijzonder.





Haha, welkom vanonder je steen



Dit is inderdaad gewoon de battery-saver mode (kijk bij je instellingen), en zit er al van bij het begin op.
Alle reacties Link kopieren
Veel Gastly hier, of is dat toeval?



Wel in de hondenstront getrapt (op de stoep!) omdat ik het te druk had met ballengooien
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens ziggo hotspots maar dat werkt ontzettend vertragend, iedere keer verbinding (proberen) te maken. Ik zet dus wifi uit als ik op pad ga.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het trouwens met eieren uitbroeden en candies? Volgens mij las ik al bij 1 iemand dat ook dat meer candies opleverde. Hebben anderen al ervaring met vandaag uitgebroede eieren en candies? Als ook dat extra candies oplevert overweeg ik om wat muntjes te gaan kopen voor incubators...
Ik ben helaas aan het werk op 1 plek. Kan niet wachten om om 17.00 te gaan en kilometers te gaan maken Al was het maar omdat ik nog maar 2 candy van min Rapidash verwijderd ben!
Alle reacties Link kopieren
quote:EmgeeNL schreef op 26 oktober 2016 @ 11:54:

Hoe zit het trouwens met eieren uitbroeden en candies? Volgens mij las ik al bij 1 iemand dat ook dat meer candies opleverde. Hebben anderen al ervaring met vandaag uitgebroede eieren en candies? Als ook dat extra candies oplevert overweeg ik om wat muntjes te gaan kopen voor incubators...



Ik denk het wel. Had geodude als buddy, precies op 100 Candy (voor de evolve van graveler) omgeruild voor een andere buddy.

Even later een geodude uit een ei en ik zie nu dat ik 117 geodude Candy heb. Dat zou dus betekenen dat ik er 17 bij mijn uitgebroedde ei kreeg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Leuk Pruttel, weet je al wat daarna je buddy wordt? Ik heb momenteel de bellsprout als buddy, maar daar moet ik nog ca 60 candy voor bij elkaar lopen om te kunnen evolueren dus nog zo'n 45 km te gaan met de huidige candy/km verhouding.



Ik kan op dit moment ook niet op pad en bovendien ben ik meestal zo gefocust op wat er uit het ei komt dat ik vergeet te kijken naar het aantal candies dat je erbij krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2016 @ 12:05:

[...]





Ik denk het wel. Had geodude als buddy, precies op 100 Candy (voor de evolve van graveler) omgeruild voor een andere buddy.

Even later een geodude uit een ei en ik zie nu dat ik 117 geodude Candy heb. Dat zou dus betekenen dat ik er 17 bij mijn uitgebroedde ei kreeg.17 candy klinkt inderdaad wel als veel voor een 2 km ei. Extra incubators worden steeds verleidelijker
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk die Halloween Special!! Heb een marowak gevangen en veel cubones gastly en drowzee en een haunter.

Er kwam een magnemite uit mijn 5 k ei met 36 candies en mijn clefairy als buddy schiet ook mooi op al 41 candies.



Oo en gister heb ik eindelijk mijn eerste electrabuz gevangen:)



Dus al met al vind ik het spelen weer een stuk leuker haha
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Heb even gegoogled en je krijgt dus ook bij eieren uitbroeden 2x zoveel candy dus dat klopt ook wel met de ervaringen van de spelers hierboven. Ik heb inmiddels maar in extra incubators geïnvesteerd
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al tijdje mee en al veel goede tips hier gevonden, super!

Hier iets na twaalven ook nog geen Halloween-effect. Om 4 uur werd ik wakker en verslaafd als ik ben toch even kijken. Zag ik een cubone, waar ik al twee keer vergeefs om gezocht had. Dus een raspberry en een ultraball gebruikt al had hij hele lage cp, veel te bang om 'm kwijt te raken (al weet ik niet of de kans dat je 'm vangt groter wordt door een ultraball, voor het gevoel wel) En gevangen, ik blij :yes:en nu wemelt 't hier van de cubones

Het Halloween-effect werkte vanochtend vroeg dus al wel.

Spelen is door Halloween idd nog leuker! Ook fijn dat een buddy zo snel gaat!
en als we nu óok een lucky ei aanzetten? die verdubbelt normaal een evolutie van 500 naar 1000, zou dat nu nógmaals verdubbeld worden naar 2000!

(zou t graag uitproberen maar heb net mijn lijstje bijgewerkt, van elke p nu maar 1 exemplaar)
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 26 oktober 2016 @ 12:46:

en als we nu óok een lucky ei aanzetten? die verdubbelt normaal een evolutie van 500 naar 1000, zou dat nu nógmaals verdubbeld worden naar 2000!

(zou t graag uitproberen maar heb net mijn lijstje bijgewerkt, van elke p nu maar 1 exemplaar)Ik ga het later vandaag ervaren
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd Himalaya. Ik denk dat ik als het zo doorgaat aan het einde van de Halloween week wel weer een lucky egg aan kan zetten.

Ik heb al veel Cubones's Drowzee's, en Gastly's gevangen.



quote:nephthys schreef op 26 oktober 2016 @ 10:58:

[...]





Haha, welkom vanonder je steen



Dit is inderdaad gewoon de battery-saver mode (kijk bij je instellingen), en zit er al van bij het begin op.



Valt me nu pas op. Ook goeiemorgen!



quote:pruttel schreef op 26 oktober 2016 @ 10:16:

Winters, vet handig!! Ik moet nog 20 evolueerbaren erbij hebben om mijn ei optimaal te benutten.



Ben ik nu officieel een nerd? Omdat ik een pokecalculator heb gebruikt?



Haha!

Ik voel mij soms wel een nerd omdat ik op een forum over pokémons praat
Alle reacties Link kopieren
quote:safari schreef op 26 oktober 2016 @ 12:46:

en als we nu óok een lucky ei aanzetten? die verdubbelt normaal een evolutie van 500 naar 1000, zou dat nu nógmaals verdubbeld worden naar 2000!

(zou t graag uitproberen maar heb net mijn lijstje bijgewerkt, van elke p nu maar 1 exemplaar)Ik denk het niet want het gaat om de candies toch??
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Zo net nog even een wilde Dratini gevangen en met de km’s van vanochtend en tijdens mijn lunchwandeling zit ik opeens al op 52 candy. Dus als ik een beetje mijn best doe dan gaat die Dragonite wel lukken, ik heb alleen 1 probleempje: mijn in het wild gevangen Dragonair is maar 122CP



Mijn man vind het eigenlijk wel cool zo’n slappe draak, een baby draakje noemt hij het. Uiteraard was de Dragonair die hij tegelijkertijd met mij heeft gevangen 816CP, dus dat is lekker makkelijk praten. Ik hoop maar dat ik nog een paar wilde Dratini's kan vangen zodat ik de hoogste 2x kan evolven.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
Dit mogen ze vaker doen! Al tig Hunter, meowth,cubone, gastly etc gevangen. Ben vooral heel blij met lopen met de buddy,nu maar 0,75 ipv 3 km.



Ik heb trouwens ook dat de app vastloopt bij t proberen te vangen van weedle. Heel vreemd.
Alle reacties Link kopieren
Ook echt heel veel meowth hier trouwens
Life is like an hourglass glued to the table.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag het dorp in met mijn zoon. Leuk zo, pokemonnen! Drowzees, Gastlys, Cubones, Mariwakes, Meowths. Wat was er veel te vangen! Zulke acties mogen ze vaker doen!
Hebben jullie al naar de eieren gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Spontaan naar Kijkduin geweest vandaag, wat was het leuk en productief! In 2,5 uur iets meer dan 200 Pokemon gevangen, waaronder 3 hele nieuwe: Vileplume, Hitmonlee en 2x een Scynther.

We hebben ontzettend gelachen om de hele hordes die opeens opspringen en in collone op hun scherm kijkend het strand op rennen. Dáár hebben we niet aan mee gedaan



Voor iedereen die twijfelt: gewoon doen. Dekentje mee om op te zitten (tegen een koude kont) op de trappen bij het Deltaplein, waar je tussen zo'n 5 stops zit. Er staan constant lures aan dus je bent constant aan het vangen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven