Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
quote:Lovestar schreef op 26 oktober 2016 @ 12:30:

[...]







Bedoel je alles in 1 post? Of op iedere poep en scheet reageren?Beide Maar voornamelijk alles in 1 post.
Alle reacties Link kopieren




ook 2 goede opties voor de OP
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
We kunnen ook nog dat gifje gebruiken met die tafel.
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 15:00:

We kunnen ook nog dat gifje gebruiken met die tafel. Ja, daar ben ik voor!
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 15:00:

We kunnen ook nog dat gifje gebruiken met die tafel. Jaaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat jullie me niet zien als iemand van de harde kern of zelfs maar bekende meeschrijver hier, dus ik heb er waarschijnlijk niets over te zeggen, maar toch ben ik ook voor dat gifje aan tafel
Spreuken 18:2
quote:Satchel schreef op 26 oktober 2016 @ 15:51:

Ik weet dat jullie me niet zien als iemand van de harde kern of zelfs maar bekende meeschrijver hier, dus ik heb er waarschijnlijk niets over te zeggen, maar toch ben ik ook voor dat gifje aan tafel Het is hier geen Ricktatorship hoor, iedereens stem telt
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook voor die met de tafel
Alle reacties Link kopieren
Jaaa de tafel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja ik oook!
Ik heb afgelopen week seizoen 6 gebingewatched, met afgelopen zondag dus de cliffhangert....



Móést kijken maandagavond en mennnnn... het drama houdt me nog steeds bezig.

Abe verwacht, Glenn niet.



Natuurlijk geen mensen om me heen die het ook kijken, want brrr...zombies enzo -op man na dan, maar die is daar lang niet zo mee bezig als ik. - dus waar moet ik nu heen met alle ellende?



Daarom erg blij met dit topic!



Enne, hier ook een JDM
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 14:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

ook 2 goede opties voor de OPWat een prachtige foto's !!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren






Ik dacht dat er ook nog 1 was waarbij je nog meer leden van TF zag, of was dat een gewoon plaatje? Ik kan 'm even niet vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:HarleyQ schreef op 26 oktober 2016 @ 17:31:

Ik heb afgelopen week seizoen 6 gebingewatched, met afgelopen zondag dus de cliffhangert....



Móést kijken maandagavond en mennnnn... het drama houdt me nog steeds bezig.

Abe verwacht, Glenn niet.



Natuurlijk geen mensen om me heen die het ook kijken, want brrr...zombies enzo -op man na dan, maar die is daar lang niet zo mee bezig als ik. - dus waar moet ik nu heen met alle ellende?



Daarom erg blij met dit topic!



Enne, hier ook een JDM



Ik heb gisteravond gekeken, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik super aangeslagen ben.

Zo'n rot gevoel over mij heb, van een tv serie, best wel bizar.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 17:32:

[afbeelding]

[afbeelding]



Ik dacht dat er ook nog 1 was waarbij je nog meer leden van TF zag, of was dat een gewoon plaatje? Ik kan 'm even niet vinden. Ik heb 'm ook voorbij zien komen Liadan, de tafel was langer en je zag meer familie mensen
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 26 oktober 2016 @ 17:34:

[...]





Ik heb 'm ook voorbij zien komen Liadan, de tafel was langer en je zag meer familie mensen Ik zoek nog even door.
Alle reacties Link kopieren
Deze?



Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Dit was 'm zeker? Geen gifje helaas en Glenn en Abe niet echt fantastisch in beeld.

Alle reacties Link kopieren
quote:kruidentheetje schreef op 26 oktober 2016 @ 17:38:

Deze?



[afbeelding]Jaaa. Alleen jammer dat ie zo snel gaat.
quote:Eindeloos schreef op 26 oktober 2016 @ 17:33:

[...]





Ik heb gisteravond gekeken, maar ik moet je eerlijk bekennen dat ik super aangeslagen ben.

Zo'n rot gevoel over mij heb, van een tv serie, best wel bizar.....





Same here idd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 17:45:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... de446a.jpg[/img]Ahw
quote:Liadan schreef op 26 oktober 2016 @ 17:39:

[...]





Jaaa. Alleen jammer dat ie zo snel gaat. Hahaha, daardoor lijkt het kauwen heel vreemd. Glenn lijkt op een eekhoorntje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 26 oktober 2016 @ 17:46:

[...]





Hahaha, daardoor lijkt het kauwen heel vreemd. Glenn lijkt op een eekhoorntje.Nu je het zegt
Uhm... stuff... and things
quote:Merlijne schreef op 26 oktober 2016 @ 17:46:

[...]





Hahaha, daardoor lijkt het kauwen heel vreemd. Glenn lijkt op een eekhoorntje. idd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven