tips gevraagd oktober 2017 strandvakantie

26-10-2016 11:04 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Dit jaar zijn wij, 6 vriendinnen, allemaal 45+, naar Ibiza geweest. Hartstikke goed bevallen. Volgend jaar willen we weer een andere bestemming kiezen.



Graag binnen Europa, 4 uur vliegen max

Zon, zee en strand

En nog best wel bruisend, dus geen dooie boel zo aan het einde van het seizoen, we hangen graag nog een avond in de gordijnen





Zou Palma de Mallorca, Andalusie, Malaga/Marbella een idee zijn? Alle tips zijn welkom!
Andalusie heeft een heerlijk klimaat in de herfst, vind ik. Er is veel te zien en te beleven, maar voor het uitgaansleven moet je wel bepaalde plaatsen opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt barbaracartland! En aan welke plaatsen zou je dan denken?
Alle reacties Link kopieren
Algarve, Portugal
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
quote:hamerhaai schreef op 26 oktober 2016 @ 11:36:

Algarve, PortugalAlgarve zou ik nooit meer doen in oktober. Ben er 2 jaar geleden helemaal weg geregend in oktober en het was er uitgestorven...niet echt gezellig dus
Ik was zelf in een regio waar vooral gezinnen en ouderen komen (rondom Almería), ik denk dat Fuengirola wat bruisender is. Wel niet zo'n mooie plaats, maar je zit vlakbij Malaga, dus dat scheelt dan weer. Ik moet wel zeggen dat men daar rond 25 oktober wel zo'n beetje begint de boel op te ruimen: café's blijven wel open, maar de strandbedjes gaan wel weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:itismee schreef op 26 oktober 2016 @ 12:55:

[...]





Algarve zou ik nooit meer doen in oktober. Ben er 2 jaar geleden helemaal weg geregend in oktober en het was er uitgestorven...niet echt gezellig dus Op dit moment is het erg lekker weer. Afgelopen zomer en vorig jaar zijn mensen ook weg geregend in Frankrijk en Spanje, Het weer is onvoorspelbaar op dit moment.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Gran Canaria of een ander eiland daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in ieder geval kijken naar Fuengirola en Gran Canaria! Hartstikke bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Tenerife of Lanzarote. Vorig jaar oktober op Tenerife geweest en echt tropisch weer gehad.

Paar jaar daarvoor paar keer zuid Spanje geweest ( in september) en dat werd toen al minder qua weer.
Alicante of Valencia. Nog mooi weer in oktober , strand en gezellig druk.
Alle reacties Link kopieren
Garantie heb je nooit qua weer, kijk maar naar de canarische eilanden op dit moment.
Alle reacties Link kopieren
quote:delicious35 schreef op 27 oktober 2016 @ 11:11:

Garantie heb je nooit qua weer, kijk maar naar de canarische eilanden op dit moment.Kijk ook eens naar de kaapverdische eilanden, al weet ik niet of er dan genoeg vertier is dat jij zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven