Entertainment alle pijlers

De wondere wereld die Meerdijk heet

19-12-2015 09:47 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Ludo's nieren zijn verkloot

Goede tijden, slechte tijden

Robert is een idioot



Goede tijden, slechte tijden

Grover blieft der Anton niet

Goede tijden, slechte tijden

Jef die gokt zichzeeeeeeeelf failliet



Schrijf hier mee over Meerdijk en haar irritante merkwaardige inwoners.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 26 oktober 2016 @ 12:41:

En besluit daarom heel Meerdijk uit te roeien.



[afbeelding]

En dan is de grote vraag...



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al beelden van slachtoffers (SPOILER!)











You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn een aantal inwoners van Meerdijk die denken dat ze slim zijn door zich te verstoppen in DE kast. Helaas kan de kast van binnenuit niet worden geopend en komen de "slimmerikken" toch de overlijden.





I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Lauro die helaas wist te ontsnappen aan de moordlust van Nina blijft helaas in leven en blijft eenzaam en alleen achter met een kat.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ludo is natuurlijk ook nog in leven. En omdat hij niet wil dat Laura uit eenzaamheid de jacht op hem opent. Verkleed hij zich om Laura de stuipen op het lijf te jagen.



I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren




Flauwer dan dit gaat het echt niet meer worden.

Heerlijk.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:47:





Flauwer dan dit gaat het echt niet meer worden.

Heerlijk.Ja geheel in de stijl van de scriptschrijvers van GTST.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat ze zelfs al aan het repeteren zijn voor 'Goede Tijden Slechte Tijden, De Klucht', met John Lantings Theater van de Lach...



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
& voor jullie
Alle reacties Link kopieren
Ik wil natuurlijk niet te positief gaan zitten doen, maar ik moet zeggen dat ik het op het moment best interessant en zelfs een beetje spannend vind. Moet niet gekker worden.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Thijs word binnenkort vermoord door Rikkie.







Waarna heel Meerdijk uitloopt voor de begrafenis





En Laura eindelijk weer haar zangkunsten mag vertonen door inwoners van Meerdijk toe te zingen op de begrafenis.







Waarna de inwoners van Meerdijk in polonaisestijl de begraafplaats verlaten omdat ze zo opgelucht zijn dat Thijs is gaan hemelen.







En daarna met elkaar het glas heffen in de Rozenboom.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Die polonaise



En Laura lijkt daar op Janny van Heel Holland Bakt
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Mijn maag draaide net wel een beetje om hoor
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 27 oktober 2016 @ 10:42:

Ik wil natuurlijk niet te positief gaan zitten doen, maar ik moet zeggen dat ik het op het moment best interessant en zelfs een beetje spannend vind. Moet niet gekker worden.Tja ik moet dit toch beamen. Leuke verhaallijnen. Zat echt om 20.00 klaar om te kijken. De horror.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Lees net op nu.nl dat ferry doedens weer terug komt
Ja hij zei het gisteren in de uitzending van Chantal blijft slapen. Jammer, van mij mag hij wegblijven. Mis hem totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwebbeltje91 schreef op 28 oktober 2016 @ 16:45:

Ja hij zei het gisteren in de uitzending van Chantal blijft slapen. Jammer, van mij mag hij wegblijven. Mis hem totaal niet.

Helemaal mee eens.

Bloedirritant vind ik 'm.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist benieuwd of de verhaallijn die in gang is gezet bij Nieuwe Tijden (heette het zo?) doorgezet wordt. Had dat wel verder willen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m'n best gedaan Nieuwe Tijden leuk te vinden, maar het is me helaas verre van gelukt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 28 oktober 2016 @ 16:49:

[...]



Helemaal mee eens.

Bloedirritant vind ik 'm.



Die gozer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, dus van mij hoeft het ook niet.

Ik moest eergisteren (geloof ik) wel lachen toen Janine beweerde dat een van de redenen was om niet naar New York te gaan "dat ze dan Lucas, Nina en Nola niet meer zou zien". Yeah right. Alsof iemand ooit nog een gedachte of een woord gewijd heeft aan die man, zelfs zijn bloedeigen moeder niet.

(Ik heb trouwens geen idéé meer waar Lucas zogenaamd naar toe is gegaan en waarom. Iemand nog een idee?)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Weg met Pelle, na dat hele gezeik om dat totaal oninteressante 'bankje'.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 28 oktober 2016 @ 17:38:

Weg met Pelle, na dat hele gezeik om dat totaal oninteressante 'bankje'.Oh ja!!! God, dat had ik alweer helemaal verdrongen.... het laatste wat ik nog vaag weet van Lucas was dat ie werd geslagen door echtgenoot Menno, die vervolgens de serie uit naar Duitsland ging. Daarna heb ik hem volkomen geblokt. Wat een zegen. Ik hoop dat dat zo kan blijven.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Allegretto is wel een beetje overdreven dramatisch voor deze scene.
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven