Mode & Beauty alle pijlers

Tips opbergen panties

26-10-2016 14:38 46 berichten
Net mijn kledingkast uitgepuind en wat maar niet lukt is om panties slim op te bergen.

Dblauw en zwart liggen wel in aparte mandjes maar hoe vind ik 's ochtends met slaperige kop de juiste panty? (verschillende derniers).



Iemand goede tips?
Ik heb ze allemaal in ziplock zakjes met een verpakking erbij zodat ik kan makkelijk zien welke panty het is (kleur, denier, hold up, etc.).
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee! Steek nu mijn hand erin en doe het op de gok. Of als ik perse een bepaald denier wil hebben pak ik een nieuwe uit het doosje.
Alle reacties Link kopieren
´s avonds je kleren klaarleggen!
1 per zakje of alle zwart 40derner bijv in 1 zakje?
quote:Spritz63 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:44:

1 per zakje of alle zwart 40derner bijv in 1 zakje?Alle zwarte 40 dernier in één zakje. Zo kun je bijvoorbeeld ook zien hoeveel je er nog hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik volg even want zie nu al goede tips voorbijkomen.

Als een panty stuk is en ik wil dezelfde kopen weet ik nooit meer hoeveel dernier ik had..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze in zo'n sjaaltjeshanger hangen, tussen m'n jurken:



En dan soort per soort.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaVidaPura schreef op 26 oktober 2016 @ 14:55:

Ik volg even want zie nu al goede tips voorbijkomen.

Als een panty stuk is en ik wil dezelfde kopen weet ik nooit meer hoeveel dernier ik had..Daarom kocht ik mijn grijze hold-ups altijd bij de Hema. Aangezien ik er doorheen was, ben ik daar afgelopen zaterdag geweest en wat denk je? Inderdaad, uit het assortiment. Zit ik dus nu met 1 grijze hold-up
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
Ik rol de mijne op, beginnend aan de voeten, en dan een elastiekje errond. Kun je ook meteen het verschil in denier zien, lage denier is dun rolletje, hoge denier is dik rolletje.
Ik leg de avond ervoor kleding klaar. Dan heb ik tijd en het licht om te kijken wat ik pak. Zo ook met sokken daar wij zwarte en donkerblauwe sokken hebben. In de ochtend in het donker en met een slaapkop pak je uiteraard nooit de goede kleur bij deze twee kleurvariaties. En het licht laat ik graag uit, want elk geluidje en elk lichtje maakt de kans groter dat onze mini begint te scharrelen en dat betekend weg rust om je eigen ding qua verzorging te doen.
Ik rol ze trouwens ook op. Net zoals sokken sla ik dan het bildeel om de rol.

Liggen in een mandje
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 26 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Daarom kocht ik mijn grijze hold-ups altijd bij de Hema. Aangezien ik er doorheen was, ben ik daar afgelopen zaterdag geweest en wat denk je? Inderdaad, uit het assortiment. Zit ik dus nu met 1 grijze hold-up Haha herkenbaar, ik kocht altijd alles bij V&D en dat lukt nu ook niet meer
Alle reacties Link kopieren
Na gebruik en wassen doe ik ze terug in het doosje. Anders weet ik echt niet meer welke het nou precies was.
Alle reacties Link kopieren
quote:LaVidaPura schreef op 26 oktober 2016 @ 15:48:

[...]





Haha herkenbaar, ik kocht altijd alles bij V&D en dat lukt nu ook niet meer Samen zoeken naar een nieuwe leverancier?
Aan het typen...............
quote:vergrootglas schreef op 26 oktober 2016 @ 16:02:

Na gebruik en wassen doe ik ze terug in het doosje. Anders weet ik echt niet meer welke het nou precies was.Dit
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi ze allemaal in een mandje en hoop dat ik een beetje bijpassende kleur aan heb. Helaas is het vnl zwart en paars waar je je in de ochtend dan in kan vergissen.
panty's opbergen? Meestal zijn ze na 1 keer dragen bij mij al kapot.
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 26 oktober 2016 @ 16:07:

[...]





Samen zoeken naar een nieuwe leverancier? Kreeg toevallig de tip om Kruidvat te proberen, schijnt ook redelijke kwaliteit te zijn.
Alle reacties Link kopieren
@blondie, als je je panties 2 maten groter neemt dan je normale maat dan trek je ze veel minder snel kapot.



Goeie tips verder, ik heb een enorme kluwen aan in elkaar geknoopte panties en maillots in de la liggen. Ik ga nu op zoek naar kleine sjaalhangers zodat ik de juiste panties vast bij de juiste jurk kan hangen.

Als iemand weet waar deze te koop zijn dan hoor ik dat graag.
quote:macaronnetje schreef op 26 oktober 2016 @ 16:44:

@blondie, als je je panties 2 maten groter neemt dan je normale maat dan trek je ze veel minder snel kapot.



Goeie tips verder, ik heb een enorme kluwen aan in elkaar geknoopte panties en maillots in de la liggen. Ik ga nu op zoek naar kleine sjaalhangers zodat ik de juiste panties vast bij de juiste jurk kan hangen.

Als iemand weet waar deze te koop zijn dan hoor ik dat graag.Zoiets: http://www.hema.nl/winkel ... edinghangers/sjaalhanger-(39807111)



quote:beeertje schreef op 26 oktober 2016 @ 15:01:

[...]





Daarom kocht ik mijn grijze hold-ups altijd bij de Hema. Aangezien ik er doorheen was, ben ik daar afgelopen zaterdag geweest en wat denk je? Inderdaad, uit het assortiment. Zit ik dus nu met 1 grijze hold-up Ik ook! Hoeveel bied je voor de mijne? Zo stom dat ze uit het assortiment zijn
quote:Blondie456 schreef op 26 oktober 2016 @ 16:34:

panty's opbergen? Meestal zijn ze na 1 keer dragen bij mij al kapot.Ligt aan het aantal denier. Hoger denier gaan langer mee. Lager denier hier ook eenmaal dragen en dan kunnen ze doorgaans weg. Zonde he?
quote:LaVidaPura schreef op 26 oktober 2016 @ 16:39:

[...]





Kreeg toevallig de tip om Kruidvat te proberen, schijnt ook redelijke kwaliteit te zijn.Yep!
Zag dat Action ook verkoopt, diverse deniers. Geen ervaring mee vooralsnog. Iemand anders wel, want ben wel benieuwd?



Heb overigens deze week thermo-panty daar gekocht. Leek me heerlijk voor als het koud is..........nog nooit eerder gedaan, echter zag ze voor 1,79 euro liggen. Toch een rok of jurk kunnen dragen zonder koude benen in de winter lijkt me heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven