Onsuccesvolle Tinder dates en ander leed.

30-09-2016 22:37 3014 berichten
Hier geen verslagen over de lieve appjes na de eerste date. Hier geen jaloers makende beschrijvingen van de stomende seks met je Tinder vriendje die diezelfde avond al exclusief met je wil zijn. Woorden als 'exclusief' en 'uitspreken' zijn hier überhaupt verboden. Dat spui je maar ergens anders. Ook het woord relatie is hier taboe, die wil namelijk niemand met ons.

In dit afvoerputje van het dating leven is alleen aandacht voor de ellende van het niet gematched worden. De appjes die wij nooit ontvangen en de matches die nooit iets zeggen, daar gaat het hier over.

Lekker klagen alsjeblieft!

Oh, en alsjeblieft geen mensen die ons met kritische vragen willen laten reflecteren op ons eigen gedrag. Rot op!
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:15:

Positief idee.

Met een single vriend willen wij een Samen eten-groepsapp beginnen. Een stuk of tien of vijftien singles uit dezelfde regio/stad en dan in de groep gooien als je zin hebt in een eetcafé (of zo). Het is alleen om te eten, je hoeft niet direct de avond met elkaar door te brengen.

Bedacht opeens dat ik t ook hier neer kan zetten. Geloof niet dat er mensen uit mijn buurt komen, maar toch.

Leuk idee toch?Leuk idee!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is tinder al 2 dagen: personen in de buurt aan het zoeken. En vindt dus niemand!?

Is er iets mis met mijn instellingen of is er gewoon niemand binnen een straal van 50 km?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:15:

.....

Bedacht opeens dat ik t ook hier neer kan zetten. Geloof niet dat er mensen uit mijn buurt komen, maar toch.

Leuk idee toch?Op zich niet eens een slecht idee. Soms wil je gewoon wel eens een nieuw eettentje uitproberen, of heb je gewoon zin om weer eens iets anders te eten bij een bekende tent, of wil je gewoon niet alleen eten. Dan is het inderdaad leuk als er anderen zijn die aanschuiven en eigenlijk in een zelfde soort situatie zitten, zonder daar dan meteen allemaal zware beladen bagage aan op te hoeven hangen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:29:

Bij mij is tinder al 2 dagen: personen in de buurt aan het zoeken. En vindt dus niemand!?

Is er iets mis met mijn instellingen of is er gewoon niemand binnen een straal van 50 km?Zet de leeftijdsgrens naar wat ouder, want zo te lezen heb je iedereen binnen de straal van 50km al (af)gekeurd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:nani85 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:29:

Bij mij is tinder al 2 dagen: personen in de buurt aan het zoeken. En vindt dus niemand!?

Is er iets mis met mijn instellingen of is er gewoon niemand binnen een straal van 50 km?
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
Allemaal al geprobeerd

Ik wacht nog meten totdat ie iemand vindt en anders gooi ik hem er wel weer af...
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:15:

Positief idee.

Met een single vriend willen wij een Samen eten-groepsapp beginnen. Een stuk of tien of vijftien singles uit dezelfde regio/stad en dan in de groep gooien als je zin hebt in een eetcafé (of zo). Het is alleen om te eten, je hoeft niet direct de avond met elkaar door te brengen.

Bedacht opeens dat ik t ook hier neer kan zetten. Geloof niet dat er mensen uit mijn buurt komen, maar toch.

Leuk idee toch?Aaaah, zo'n leuk idee! Zo jammer dat ik in België woon
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:08:

[...]



Ach, Broodroostertje. Voel met je mee.

Om je een hart onder de riem te steken: In plaats van een paar belangrijke klussen, die hier liggen, bestudeer ik op het moment de Facebook pagina's van mijn dates en exen. Ontdek dan toch een soort ongenoegen wanneer ik lees. ' ' heeft een relatie met....'.

Realiseer me dat niemand ooit mijn naam op die plek heeft gezet. Zelfs niet mijn ex echtgenoot.

Hoe zielig kan je zijn? :(



Ook dit allemaal heel herkenbaar, ook wat Broodroostertje schreef.



Ik word over minder dan een maand (aaaah) 30, en mijn familie begint zich nu ook soms ongevraagd en ongewild met mijn single-status te bemoeien. Mijn oom die semi-subtiel *ahum* vraagt of mijn jongere zusje - die sinds 3 maanden een relatie heeft - me niet wat skills aan kan leren. Dat soort dingen. Dank je vriendelijk. Als ik het zelf al geen probleem vond, dan praatte m'n familie me wel aan dat het dat is.



En dan Facebook ja, overal die stellen, babyfoto's, trouwfeesten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben best wel oké met mijn singlebestaan, maar soms denk je wel even 'why not me'. Terwijl ik niet eens weet of ik überhaupt wel een baby zou wíllen, en trouwen al helemaal niet... maar het zou soms fijn zijn als je het gevoel hebt dat je een keuze hebt. [ / slachtofferrol off ]
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
quote:jaw schreef op 26 oktober 2016 @ 14:30:

[...]





Op zich niet eens een slecht idee. Soms wil je gewoon wel eens een nieuw eettentje uitproberen, of heb je gewoon zin om weer eens iets anders te eten bij een bekende tent, of wil je gewoon niet alleen eten. Dan is het inderdaad leuk als er anderen zijn die aanschuiven en eigenlijk in een zelfde soort situatie zitten, zonder daar dan meteen allemaal zware beladen bagage aan op te hoeven hangen.Dat was ons idee. We hebben nu iig drie a vier mensen bedacht en hopen dat zij dan ook weer wat mensen meebrengen. Je woont zeker niet in de Randstad?
quote:Pindakaasmonster schreef op 26 oktober 2016 @ 14:34:

[...]Aaaah, zo'n leuk idee! Zo jammer dat ik in België woon

Hier is een gesloten singles Fb groep waarbij je oproepen kan doen om samen activiteiten te doen. Uitgaan, wandelen, museum, eten,...

Heeft erg veel succes.
quote:Treezebees schreef op 26 oktober 2016 @ 14:44:

[...]



Hier is een gesloten singles Fb groep waarbij je oproepen kan doen om samen activiteiten te doen. Uitgaan, wandelen, museum, eten,...

Heeft erg veel succes.

Geen idee of dat hier bestaat. Ik wil iets dat niets te maken heeft met 'ik zoek een relatie'. Gewoon eten en wat kletsen. Ook leuk om met andere vrouwen te eten en leeftijd maakt ook niet echt uit, hoewel ik denk dat t wel wat 40 plus zal worden. Maar waarom eigenlijk?

Gadverdamme, wat ben ik positief. Sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de dates even niet meer bij de persoon plaatsen. Wie heeft nou de Paardenman? Met of zonder hormoonswings? En wie had nou de tattooman met sieraden? Kan iemand een tabel plakken hier?! Wat gaat er vanaaf gebeuren, kan ik het streamen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:49:

[...]



Geen idee of dat hier bestaat. Ik wil iets dat niets te maken heeft met 'ik zoek een relatie'. Gewoon eten en wat kletsen. Ook leuk om met andere vrouwen te eten en leeftijd maakt ook niet echt uit, hoewel ik denk dat t wel wat 40 plus zal worden. Maar waarom eigenlijk?

Gadverdamme, wat ben ik positief. Sorry.De insteek is eigenlijk best wel prima.
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:49:

[...]



Geen idee of dat hier bestaat. Ik wil iets dat niets te maken heeft met 'ik zoek een relatie'. Gewoon eten en wat kletsen. Ook leuk om met andere vrouwen te eten en leeftijd maakt ook niet echt uit, hoewel ik denk dat t wel wat 40 plus zal worden. Maar waarom eigenlijk?

Gadverdamme, wat ben ik positief. Sorry.Leuk idee vind ik hoor! Af en toe positief mag best
Alle reacties Link kopieren
quote:pollewop75 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:01:

Ik kan de dates even niet meer bij de persoon plaatsen. Wie heeft nou de Paardenman? Met of zonder hormoonswings? En wie had nou de tattooman met sieraden? Kan iemand een tabel plakken hier?! Wat gaat er vanaaf gebeuren, kan ik het streamen?Heb hetzelfde haha, tabel is een puik plan. Ik weet dat Carla vanavond een date heeft, verder ben ik het even kwijt
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 14:42:

[...]



Dat was ons idee. We hebben nu iig drie a vier mensen bedacht en hopen dat zij dan ook weer wat mensen meebrengen. Je woont zeker niet in de Randstad?Jawel, Woon in Dordrecht, werk in de Botlek.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 26 oktober 2016 @ 15:04:

[...]



Jawel, Woon in Dordrecht, werk in de Botlek.Stuur me een pb als je mee wilt doen.
quote:Liberty97 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:03:

[...]





Heb hetzelfde haha, tabel is een puik plan. Ik weet dat Carla vanavond een date heeft, verder ben ik het even kwijt Waterman: geen date. :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Liberty97 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:03:

[...]





Heb hetzelfde haha, tabel is een puik plan. Ik weet dat Carla vanavond een date heeft, verder ben ik het even kwijt Hier eentje vanavond!
Love bubbles....
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:11:

[...]



Waterman: geen date. :(Wij vanavond daten dan ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Focus4life schreef op 26 oktober 2016 @ 15:13:

[...]



Hier eentje vanavond! Hoppa! Met wie met wie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Waterman26 schreef op 26 oktober 2016 @ 15:11:

[...]



Stuur me een pb als je mee wilt doen.Zal ik doen zodra dat naar jou toe mogelijk is gemaakt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een date met de 160% Bodyweight deadlift, oftewel, ongeveer 95% van mijn max kunnen.

Dat is er zo eentje die mij altijd uitdaagt, soms wel eens teleurstelt, pijn kan doen, maar nooit echt gaat vervelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
JAW. Volgens mij is dat mogelijk...
JAW. Volgens mij is dat mogelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven